Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Rust!

Luc en Greet,
    19-11-2018

Familiale sfeer bij vriendelijke uitbaters! Eenvoudige, nette kamers, alles wat nodig is is voorzien. 's avonds genieten bij de open haard na 'n superlekker diner!!

Gereisd met partner in november 2018

Leuk voor een keer

Lana,
    13-11-2018

Mooi hotel, aardig personeel. Alleen avond eten is super duur en te chique voor de “normale” mens. Toch geprobeerd maar veel was smaakloos. Kan ik beter te steakhouse aanraden in het dorpje. Ook het ontbijt was een dooddoener, je moest echt alles zelf halen ook het drinken in een kleine volle ruimte.

Gereisd met partner in november 2018

Het was onze 12de keer en we hebben terug geboekt

Ernest Van Mierlo,
    11-9-2018

Voor de 12 de keer TOP., Zeer vriendelijke ontvangst door Mr. Hugo en Mr.Hervé. Ons tafeltje aan de venster met prachtig zicht op de Sure. Nette kamer,met nieuwe regendouche. Na11 x gastronomisch,nu eens gekozen voor kamer met ontbijt en eten à la carte. Zeer vriendelijk restaurant personeel. Zeer vriendelijke ontbijtjuffrouw. Zeer vriendelijke Mvr.bij het uitchecken. Reeds 12x elke keer iets nieuw. Nieuwe bedden,nieuwe vloerbekleding,nieuwe stoelen in restaurant,nieuwe stoelen in ontbijtruimte,nieuwe bistrostellen op terras,nieuwe regendouche,nieuwe kapstok voor broeken enz... Elke keer zien we iets nieuw en beter. Wij zijn,100% tevreden,en gaan terug in mei 2019. Daarom 9/10 want de perfectie bestaat nergens. En gratis En voor niks uitstekend mooi weer en adembenemend uitzicht. Superiorkamer upgrade zeker de moeite. A room with a vieuw.....

E.& C. Van Mierlo Levaque. Antwerpen

Gereisd met partner in september 2018

Leuk gehad, maar niet nog eens.

Ed,
    3-9-2018

Kleinschalige camping in beheer van de gemeente. Ruime plekken en zeer overzichtelijk ingericht.Jonge kinderen kunnen hun gang gaan zonder te verdwalen. Prima gemeente zwembad (gratis toegang voor campinggasten). Twee sanitair gebouwen.Onbeperkt douchen dus geen muntjes of tijdslot. Toegang dmv keycord-druppels. Nadeel en toekomstig falliet vd camping zijn de vaste standplaatsen en een deel van hun (wederkerende) gasten. Deze gasten bepalen min of meer hun eigen regels. Rust om 22.00u is alleen een regel op papier. Nu hoeft het niet muisstil te zijn maar met +10 bier in je mik tot diep in de nacht het Brabantse leven bespreken is een andere uiterste. Ook jeugd in jeugdhonk verzorgt overlast tot middernacht. IJs jatten uit de gezamenlijke vriezer enz enz. De bar/resto is niet van de camping maar vd gemeente en heeft openingstijden tot 01.00u. U bent gewaarschuwd. Aanrader uitstapjes naar warmusem Bastogne, stad Luxemburg en Vianden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Camping leuk, safaritent nooit meer

Kim Iding,
    2-9-2018

Mooie camping, aan een riviertje veel speelplezier! Veel activiteiten op de camping. Wij hadden een safaritent gehuurd. Viel tegen heel minimalistisch keukengerei alleen bestek servies, plastic bekers, zelf de wijnglazen waren van plastic, 2 kookpannen, 2 mini grof gebruikte koekenpannen waar je een 1 ei in kan bakken. Tenten stonden dicht tegen elkaar aan geplaats met de achterkant waar je slaapt. Hierdoor ben je erg afhankelijk wat je achterburen zijn. Helaas hadden wij het niet getroffen hierdoor weinig nachtrust. Geen zitkussen voor de houten banken na 2 dagen was je dit ook wel zat. Sanitair verouderd wel schoon, het stuk waar wij stonden 4 douches. Je kon wel naar de andere kant van de camping om te douchen. Als we terug komen dan met onze eigen campeermiddelen voor ons geen tent meer. Kost een stuk minder geld.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)