Wormeldange

Reviews over Wormeldange

Een prachtige plaats tussen talrijke wijngaarden, prachtig

Godelieve Van Elsuwé
    13-3-2005

Een prachtige plaats tussen talrijke wijngaarden, Wormeldange-haut, prachtig zicht op de Moezel en de wijngaarden in Duitsland. Veel wandelmogelijkheden. Een aanrader voor natuurliefhebbers. Wij hebben er al herten en reeen gezien in de bossen, en sporen van wilde zwijnen. De zwarte wouw vliegt er. buizerds en verschillende soorten kraaien. In de wijnkelders wordt men er goed onthaald. Bij kleinere wijnboeren gaat het er familialer aan toe. Proeven kan men er op talrijke plaatsen.

Gereisd Anders in Sun Mar 13 2005 22:12:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Wormeldange scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews