Aparthotel Olivier

Aparthotel Olivier

Aparthotel
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Olivier voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Olivier in het Nederlands

Standaard hotel

Vonk
11-5-2010

Alles was schoon en netjes. Douche met gordijn was een beetje armoedig. Je hoort de snelweg als je met het raam open wil slapen. Bed was goed. Ontbijt was lekker maar aan de prijs.

Gereisd Zakelijk in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenFrans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Olivier in Strassen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Olivier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.