Hotel Mandarina

8 reviews over Hotel Mandarina in het Nederlands

Knus hotel, centraal gelegen

Laura
24-10-2016

Hotel Mon Plaisir heet tegenwoordig Hotel Mandarina en is een klein, knus hotel. Het hotel is makkelijk te bereiken en heeft een privé parkeerplaats. Aardig personeel, kwam met goede suggesties. Kamers zijn klein, vergelijk de oppervlakte met een studentenkamer, maar de aankleding is leuk. De badkamer is wat oud maar ruim. De bedden liggen goed, maar zijn wat smal. De televisie heeft een blauw stand-by lampje, welke de kamer goed verlichtte in het donker. Wij hebben hier een handdoek overheen gegooid. Het ontbijt was goed maar niet veel keuze/variatie. Vergeet de eieren niet te koken, ze zijn nog rauw. Prima hotel voor 1 of 2 nachtjes.

Voor hotel op doorreis perfect

Hans45
20-9-2013

Weliswaar kleine kamers maar zeer schoon en alle noodzakelijke voorzieningen aanwezig.

Dat hotel gehorig is

ons niets van gebleken.

In hotel geen restaurant of bar aanwezig maar in de buurt genoeg eetvoorzieningen en stad Luxemburg op 4 km afstand

Ontbijt mankeert niets aan gezien de prijsverhouding

Kortom voor een of twee nachten slapen prima plek dicht bij stad en snelweg

geen aanrader dit

rene
21-8-2013

dit hotel is niet wat, kleine kamers die erg gehorig zijn wat betreft medegasten (je hoort vrijwel alles) en de zeer drukke doorgaande weg waaraan het hotel direct ligt. krappe kamers die niet schoon zijn, stof op de grond en enigzins smoezelig beddegoed. geen lobby of bar waar je s avonds kan zitten en geen mogelijkheid om in het hotel te eten. je bent aangewezen op de dichtstbijzijnde pizzahut en mcdonalds, verder weinig/geen mogelijkheden. geen aanrader dit. ook qua locatie beter een hotel in de stad zelf pakken. je bent aangewezen op auto of ander vervoermiddel om naar t centrum te gaan. helaas had ik geen auto voorhanden vanwege een zakelijk bezoek. het hotel is misschien nog net te doen voor 1 nacht als je op doorreis bent, ontbijt is simpel en wel te doen maar liever zou ik dan ergens anders slapen.

We hebben een aantal aanbieders voor Mandarina voor je op een rij gezet:

Goede plek als je op door reis bent

Berghuis
12-11-2012

Het hotel ligt op 1km van de E25. Het is netjes en voor deze prijs zeker een aanrader. Het beschikt over een ruime parkeerplaats waar je kosteloos kunt parkeren. Tegenover het hotel is ook een Pizza Hut en een Pizza restaurant. Heel handig!

Aanrader!

Albert Tetteroo
22-8-2012

Een prima hotel, zonder opschmuck, keurige ontvangst, goed verzorgd, maar geen overdadig ontbijt. Slaapkamer wat aan de kleine kant, maar keurig schoon.

Uitstekend!

mirjam
12-5-2010

Keurig hotel! Erg vriendelijk personeel. Het ligt 5 min. van de snelweg en met de auto ben je zo in het centrum. Om de hoek zijn er verschillende eettentjes. Ontbijt was goed. Kamer was schoon.

goed gelegen!

trudy barends
3-10-2009

dit hotel voldoet aan veel eisen: het ligt aan een straat met een goed aantal restaurants, ruime parkeergelegenheid van het hotel zelf, we hadden een goede kamer met een lekker bed, gezellige mensen en rustige mensen.

Niet in het centrum van Luxembburg-stad maar met de bus kom je er ook en is nog gezelliger ook.

Kortom: aanrader

2006

Was hier een nacht, om de voetbalwedstrijd Luxemburg-Nederland te bezoeken. Hotel ligt ideaal aan de Route d'Arlon de doorgaande weg naar Luxemburg stad en het voetbalstadion. Service prima! Schone kamer en zeer goed ontbijt.

Ruime parkeerplaatsen achter het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Mandarina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandarina in Strassen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.