Hotel Chapeau Melon

4-2-2008

goed bereikbaar, heerlijk eten,aardige mensen

Gereisd Familie in februari 2008
2007

Dit hotel ligt vlakbij de snelweg Arlon-Luxemburg

Willem
23-4-2007

Dit hotel ligt vlakbij de snelweg Arlon-Luxemburg. Tevens stopt de bus naar Luxemburgstad-centrum voor de deur. Ruime kamers en een groot bad. Wel maakt het bruine interieur een wat oude indruk. Ontbijt is prima. Eten kun je beter buiten de deur doen. Veel restaurants in de straat. Gratis parkeren bij dit hotel

Gereisd Anders in april 2007

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chapeau Melon in Strassen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chapeau Melon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.