Camping Simmerschmelz

Weer vandaag10°-1°
Camping Simmerschmelz
8,2

Omschrijving
Camping Simmerschmelz Luxemburg is een gezellige camping voor jong en oud. De kinderen vermaken zich met de animatie en volwassenen hebben veel aanspraak. De camping is niet te duur en ook in de bar en het restaurant kun je goed eten en drinken voor een normale prijs. De omgeving is perfect voor mountainbikers. Bezoek ook eens het Duitse Trier.

148 reviews over Camping Simmerschmelz in het Nederlands

Voor ons goed als doorreiscamping

Arne,
20-1-2019

Wij hebben deze camping gebuikt als doorreiscaming. Wij stonde op plaats 112. Ontzettend veel hoogteverschil en hobbelig! Het eten in het restaurant van erg lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Annette Kip,
6-1-2019

We kregen bij aankomst een hartelijk welkom in de sfeervolle Bistro , die ook tijdens de wintermaanden veel warmte en gezelligheid uitstraalt .

Prachtige wandelpaden in de omgeving , en ook leuk om de kastelenroute eens te rijden wat wij gedaan hebben , daarna op de camping in de Bistro heerlijk gegeten een uitgebreide menukaart en een goede prijs/ kwaliteit verhouding en een super gastvrije bediening , we komen zeker terug op deze camping

Gereisd met vrienden in januari 2019

Een aanrader om te onthouden.

Koen Nuyts,
4-1-2019

Bij aankomst voelden we ons onmiddellijk welkom.

We mochten een plaatsje kiezen.

Jaap en zijn vrouw waren zeer behulpzaam op de camping en aan de receptie.

Achteraf bleek Jaap ook nog de ideale barman te zijn in de bistro waar niet alleen campinggasten komen maar ook een ontmoetingsplaats is voor de plaatselijke bevolking. Waar je gemakkelijk een gesprek mee kan aanknopen.

Het eten dat Linda uit de keuken toverde zag er ook zeer goed uit.

Het sanitair is momenteel in verbouwing maar het nieuwe gedeelte is wel toegankelijk en zeer verzorgd.

Gereisd met partner in januari 2019

voor ons niet weer, vervallen caravans en duur

de boer,
30-11-2018

1 nacht gestaan, ook niet langer. veel te duur wat er geboden werd. we kwamen laat aan in de avond. einde van het seizoen. geen animatie meer voor kinderen en camping zo goed als leeg. maar toch de volle mep betalen. wifi was prima. maar de camping,.... veel vaste plekken met achterstallig onderhoud. onze kinderen werden niet geaccepteerd door kinderen van vaste mensen gewoon weg gepest. ochtend er na maar weer vertrokken. op zoek naar volgende camping . NIET voor herhaling vatbaar deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Ben, Eigenaar, 20-12-2018

Geachte Fam de Boer,

Goed om te lezen dat u uw onwaarheden (na tussenkomst van Zoover) heeft aangepast dit is niet iets waar Zoover voor is bedoeld.

Tevens schrijft u dat uw kinderen zijn weg gepest door kinderen van vaste gasten, hoe kunt u dit weten terwijl u amper een paar uur op de camping was,helaas hebben wij Geen vaste gasten die in de vakantie`s van het noorden vallen dus ........

Als u onze website of Facebook pagina had bekeken voor u afreisde had u kunnen lezen dat de animatie van 10 Juli T/M 19 augustus was.

Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen, maar blijft uw review erg kortzichtig.

Met vriendelijke groet,

Het Simmerschmelz team

als doorreiscamping voldoende

Ron,
10-9-2018

Wij kwamen hier buiten het seizoen, dus dan is het natuurlijk allemaal flink rustiger. Wat ons gelijk opviel was dat bij aankomst de vaste plaatsen met aanbouwsels prominent aanwezig zijn.

Voorzieningen zijn aanwezig en schoon.

Wij waren toch van plan om hier slechts een nacht te blijven... dan is het prima.

Gereisd met partner in september 2018

heel leuk en goed

Fam Franken,
9-8-2018

Ontzettend leuke camping, leuke animatie, mooi zwembad, leuke activiteiten voor jongen kinderen maar ook oudere kinderen en zelfs de volwassenen. Wij zijn er 3 keer nu geweest als tussenstop voordat we naar huis gingen. Je wordt zo welkom ontvangen en er wordt ieder jaar hard gewerkt aan alle faciliteiten. Ja: er zijn vaste staanplaatsen maar ook grote velden voor trekkers. De sfeer is hierdoor heel gemoedelijk en goed. Het komt bij ons zelden voor dat we terug gaan naar dezelfde camping omdat we graag heel veel van europa willen zien en altijd juist weer iets nieuws willen maar deze camping is voor ons perfect als we bijna thuis zijn en komende we dus wel vaker terug naar toe. Dit ligt aan de sfeer en dat je je echt welkom voelt.

Ben, Eigenaar, 20-12-2018
Dankjewel voor dit leuke review, en misschien tot volgend jaar.

Een beetje een vreemde camping, veel bouwvallige vaste plekken die je als eerste ziet als je binnen komt. Staanplaatsen zijn erg klein. Dus je eerste indruk is niet echt goed. Voor de kinderen een fantastische camping, leuke animatie en zwembad en speeltuin. Het is er rustig savonds en sanitair is netjes.

Wat we wel een beetje vreemd vonden is dat het animatie programma vaak veranderde, het brood op was voor bestellen (en duur overigens) en ze geen overzicht hadden op de beschikbare campingplekken. Beetje rommelige organisatie dus. Geen dure camping en prima uitvalsbasis voor uitstapjes.

Super vakantie!!

Tanja Veenstra,
8-8-2018

Voor de tweede keer naar deze camping met kinderen van 2 en 6 jaar. En wat hebben we genoten. Geen smerig sanitair aangetroffen. Eten is er lekker. En de animatie was echt super. Onze 2 jarige dochter was iedere morgen met smart op simmie en buurvrouw&buurvrouw aan het wachten. Super sociale camping met vaste gasten waardoor de sociale controle groot is. Wat erg fijn is.

Super vriendelijke campingeigenaren

Marieke,
7-8-2018

Camping met veel vaste staanplaatsen, maar dat hinderde ons niet echt. De sfeer is erg gemoedelijk op de camping. Super vriendelijke campingeigenaren. Erg leuk zwembad voor kinderen tot een jaar of 10. Voor oudere kinderen is er ook een zwembad, maar dan zonder glijbanen of iets dergelijks. Rondom het zwembad is er een ligweide, waar je heerlijk tegen een helling kunt liggen. Voor de kinderen was er genoeg te doen: speeltuin, luchtkussen, trampoline en een klein animatieteam, die bijvoorbeeld knutselen in de ochtend organiseerde en in de avond een minidisco. Het restaurant was prima qua prijs.

Het sanitair vonden we minder aan de camping. De waterdruk was erg laag en de douches waren regelmatig best koud. Volgens mij zijn ze wel bezig om veranderingen aan te brengen in het sanitair. Het zag er overigens wel netjes uit, ook de toiletten. De camping ligt in een prachtige omgeving, waar je goed kunt wandelen en mountainbiken.

Heerlijk

Hendriks,
4-8-2018

Gezellige camping, mooie omgeving.

Gereisd met partner in juli 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Simmerschmelz in Septfontaines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Simmerschmelz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.