Camping Simmerschmelz

Camping Simmerschmelz
8,2

129 reviews over Camping Simmerschmelz in het Nederlands

Uitstekend, dit jaar weer!

Mevr. de Bruin, 10-3-2018

Prima camping voor gezinnen met kinderen.. vooral in de leeftijd tot 14 jaar veel activiteiten en gezellige avonden in de Bistro.. rustig gelegen op 7 km van Luxemburg stad in bosrijke omgeving. Een prachtig nieuw zwembad met een splash voor de jongere kinderen.. 's avonds een gezellige sfeer in de Bistro waar je ook tegen betaalbare prijs goed kan eten. Op een uitzondering daar gelaten ook 's avonds rustig en geen overlast. Er staan vaste gasten op de camping maar er heerst geen groepjescultuur.. Iedereen doet gewoon gezellig mee! Kortom leuke camping met dit seisoen nieuw sanitair. Kindertoiletjes aanwezig.

Sfeervolle camping met vriendelijk personeel.

Elisa Hoekstra, 3-2-2018

Rustige camping maar heel sfeervol. Echt prettig dat het personeel zo vriendelijk is. De eigenaren maken graag een praatje en al je wensen kun je bij ze kwijt. We hebben genoten van de mooie omgeving. Alles is netjes schoon en goed bijgehouden. Het eten smaakte echt heel goed, beter dan het restaurant in de buurt en is een echte aanrader! Ruime campeerplek en dichtbij de voorzieningen. We voelden ons meteen welkom bij de eerste stap die we op de camping hadden gezet! Dikke top voor de eigenaren, bedankt! En ga zo door!

Hele leuke en fijne vakantie gehad

Fam van der Wurf, 2-12-2017

Kleine maar fijne camping, meteen een thuisgevoel bij de zeer vriendelijke aankomst. Wij zaten in het chaletje, en was precies goed en ruim genoeg. Broodjesservice sochtends is fijn, het eten in de bistro is prima en de prijs ook. Buurvrouw en Buurvrouw waren echt top. Camping ligt best afgelegen, maar binnen 10KM zit je al bij supermarkten, en een stukje verder een tankstation met een soort winkeltje. Sanitair wat verouderd maar wel heel schoon. Helaas was het zwembad wel wat aan de koude kant, maar mijn zoontje heeft zich hier toch goed vermaakt. De eigenaren proberen het voor iedereen na hun zin te maken. Wij komen zeker nog eens terug!

Ton, 24-10-2017

Al vele jaren is de camping voor ons een fijne en gezellige vakantiestek, die ook nog in een hele mooie omgeving ligt.

Volgend jaar weer...

Stieneke, 8-9-2017

Het is een camping in opbouw. Volgend jaar nieuw toiletgebouw en douches. We komen hier al 5 jaar elk jaar in juni en september. Het is en blijft thuiskomen.

We zijn net thuis en tellen al af naar de volgende keer.

Gezellige gezinsvriendelijke camping

Frank, 23-8-2017

Leuke camping met grote soms wel wat scheve plekken. De animatie van buurvrouw en buurvrouw was voor onze kinderen (5/8) geweldig. Zwembad is erg leuk maar ijskoud.

Camping ligt wel een beetje in de middel of nowhere dus zorg dat je boodschappen gedaan hebt, de broodjesservice is wel weer ideaal. De Bistro gezellig en lekker eten voor goede prijs.

Heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving.

Verder zijn wij geen fan van een camping met veel vaste gasten. En zouden daardoor misschien niet terug keren.

Genoten!

Fam. van Leussen, 23-8-2017

Gastvrij ontvangst, goede georganiseerde camping, vriendelijk en flexibel team.

Voldoende en schoon sanitair.

Prettige ligging om diverse plekken te kunnen bezoeken.

Kinderen hebben genoten van de speelelegenheid en het zwembad.

De animatie van Buurvrouw & Buurvrouw was een geweldige aanvulling.

Wij kijken met een glimlach terug.

Geweldige camping!

Selena, 14-8-2017

Wat een geweldige camping! De kinderen en wij hebben het super gehad. Unaniem waren we het erover eens, volgend jaar zomer gaan we weer! Animatie voor de kinderen is geweldig, de gehele sfeer op de camping is super. Vaste gasten die met tips komen om te doen in de buurt en geven je ook echt een warm en welkom gevoel. Schoonmaken word regelmatig gedaan, uiteraard is het ook aan de mensen die gebruik maken van het sanitair om het netjes achter te laten. Bij aankomst krijg je gratis muntjes voor de vaatwasser. Ideaal!! Ze doen hier hun uiterste best om weer wat moois van de camping te maken en ze zijn zeker goed op weg!

Geweldige camping

Ikke, 9-8-2017

Mooie camping met vriendelijke mensen Veel te doen voor zowel kinderen als volwassenen en er word veel tijd en werk van gemaakt alles goed schoon en netjes

Camping met mogelijkheden

Suze, 8-8-2017

Camping met mogelijkheden als ze eerst maar eens de vaste sta-caravans eraf gooien. De mensen zijn behulpzaam, omgeving mooi (zo aan het bos), genoeg faciliteiten. Helaas dus veel vaste gasten, die de beste plekken hebben rond het zwembad en de andere faciliteiten. Dit geeft ook meteen een andere kampeersfeer. Ook nog hondenpoep op een kampeerplaats gezien. Andere gasten staan achterin, waardoor je langs alle uitgebouwde stacaravans moet lopen. Ook wat troosteloze verhuurchalets die ook aan Poolse werknemers (die in de buurt werken neem ik aan?) worden verhuurd.

Sanitair verouderd, wel schoon. Helaas liep het douchewater niet weg en kwam het weer omhoog tijdens het douchen (maar dit staat op de planning geloof ik). Al met al vonden wij de waarderingen op deze site erg hoog.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Simmerschmelz in Septfontaines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Simmerschmelz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Simmerschmelz scoort een 8.16 uit 10 op basis van 130 reviews.