Tijdelijk €25 aanbetaling

Simmerschmelz

We hebben de beste aanbieders voor Camping Simmerschmelz voor je op een rij gezet:

4.2OnvoldoendeScore uit 187 reviews

4.2OnvoldoendeScore uit 187 reviews
  • 5.1Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Simmerschmelz Luxemburg is een gezellige camping voor jong en oud. De kinderen vermaken zich met de animatie en volwassenen hebben veel aanspraak. De camping is niet te duur en ook in de bar en het restaurant kun je goed eten en drinken voor een normale prijs. De omgeving is perfect voor mountainbikers. Bezoek ook eens het Duitse Trier.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

187 Reviews over Simmerschmelz

• 8Carla03-12-2022

Prima overnachtingscamping met goed restaurant

Goed bereikbaar vanaf de snelweg. Restaurant open in de winter waar we heerlijk gegeten hebben. Goed verwarmd sanitair met fijne douches. Aardige eigenaren.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marja13-11-2022

Goede camping, zeker in het najaar.

Zeer behulpzame eigenaren. Net, verwarmd sanitair. Goede WiFi. Gezellig restaurant/bar. Prachtige omgeving. Hele jaar open, dus ideale doorreiscamping. Prijs-kwalitei is goed. Acsi.

• 8Simone Borst10-10-2022

Heerlijke camping op een prachtige plek

Op doorreis naar het zuiden hebben wij hier een aantal dagen gestaan. Prima camping met een leuke bistro waar je heerlijk eten kan. Prima sanitair en een mooi gebied om te wandelen. Vriendelijke eigenaren.

• 8Irna en Willem30-09-2022

Erg goed

Fantastisch restaurant, gezellige bistro waar je met een lekkere wijn voor een schappelijke prijs kunt genieten van een fantastische biefstuk. Mooie grote verwarme douches. We hebben 2 heerlijke dagen op deze gastvrije camping gestaan.

• 1L.25-08-2022

Slecht!

Sla deze camping over! Website en foto's op Facebook is anders dan de werkelijkheid. Er wordt een prachtig zwembad getoond, kom je daar aan half leeg en groen!!! Veel faciliteiten zijn kapot of dicht. Geen animatie. Een paar dames werken keihard op de camping in de keuken/bar en schoonmaak. Kan de eigenaar een voorbeeld aan nemen, die rijdt alleen op zijn elektrische step rondjes. En alles beloven, maar niets doen. Erg dure camping (bijna €40,- per nacht voor 2 volwassenen en 1 kind)

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 3Suzanne21-08-2022

Niet doen! Niet doen!

Wij kwamen in het donker aan. Geen verlichting. Bistro gesloten. Nergens personeel. Je wordt gewoon ergens neer gepropt omdat je op doorreis bent. Broodjes niet kunnen halen want deze had je dus al blijkbaar moeten bestellen. Zwembad niet kunnen beoordelen in het donker. Vrijwel alleen maar vaste staanplaatsen. Het zag er uit als een Ferry Bouwman camping, Undercover

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 1Fam.19-08-2022

Zoek een andere camping!

Website en mooi blauw zwembad is niet de werkelijkheid!! Gekozen vanwege aantrekkelijke site. Daar aangekomen ziet het er niet uit! Veel is er stuk en onbruikbaar. Geen animatie, geen winkel. Veel vaste stacaravans. Zwembad half leeg en groen. Paar dames werken zich rot in de schoonmaak/keuken/bediening. Kan de campingbaas een voorbeeld aan nemen. Deze geeft alleen loze beloftes en rijdt de hele dag op zijn elektrische step. Alleen de WiFi is goed, maar om alleen daarvoor bijna €40 per nacht voor te betalen. Ik zou zeggen.. Zoek je een camping met zwembad, kijk verder. Zoek je een camping zonder zwembad, kijk ook verder voor die prijs.

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 2S.J.17-08-2022

SCHANDALIG

Alle reviews van afgelopen weken klopt en ik vind het nog redelijk positief beschreven. De camping is NIET ANWB waardig. Eigenaar liegt over alles (zwembad, speeltuin, wasmachine etc.) , geen spatje vriendelijkheid etc. De camping biedt zoveel potentie dus ze kunnen het beter verkopen aan mensen die er wel zin in hebben. Zelf 4 dagen geweest maar nauwelijks op de camping geweest vanwege bovenstaande. Veel mensen gesproken die ook enkele dagen zouden blijven, maar de volgende morgen direct weer vertrokken zijn. KORTOM: zoek iets anders en ga hier NIET naar toe, ook niet voor 1 nacht.

• 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 2Deborah van der Elst14-08-2022

Misleidende afbeeldingen, slechte staat

Maanden vooraf gereserveerd en betaald Bij aankomst briefje bij de receptie dat er geen animatie is dit jaar Volgende briefje stond zwembad niet te gebruiken ivm onderhoud die al heel wat dagen duurde. Winkeltje op de camping was dicht Er was veel kapot of ging bijna kapot Na 4 dagen ben ik gegaan. Zou er eigenlijk 10 blijven. De eigenaar beloofde het bedrag terug te storten voor de dagen die ik dus achteraf teveel had betaald. Ook krijg ik geen reactie meer op mijn mails. Terwijl toen ik boekte binnen half uur elke keer antwoord kreeg…

• 7Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 4Colin13-08-2022

Never nooit meer

Schandalige camping, fotos website verre van werkelijkheid. Geen warm water, elke dag een ander excuus. Onvriendelijk ontvangen. Enige pluspunt is de bistro, hier kan je goed eten.

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar