Camping Simmerschmelzstersterster

8.3Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Simmerschmelz Luxemburg is een gezellige camping voor jong en oud. De kinderen vermaken zich met de animatie en volwassenen hebben veel aanspraak. De camping is niet te duur en ook in de bar en het restaurant kun je goed eten en drinken voor een normale prijs. De omgeving is perfect voor mountainbikers. Bezoek ook eens het Duitse Trier.

156 reviews over Camping Simmerschmelz

• 2019
    9Van Veldhoven21-09-2019

Geweldig

Bij aankomst denk je inderdaad (zoals we al op reviews gelezen hadden) waar zijn we nu terecht gekomen?! Nu moet ik er ook eerlijk bij vertellen dat het regende, dus dat hielp ook niet mee. Maar als je er eenmaal staat is het een super leuke, vriendelijke camping. Ook de vaste gasten zijn erg vriendelijk. Het animatieteam was fantastisch. Natuurlijk zijn er op en aanmerkingen. De camping is bezig met renovaties, dus er wordt hard aan gewerkt. Je kunt heerlijk eten in de bistro, de bbq avonden zijn ook een succes. En er wordt ook voor de volwassenen bijna iedere dag wel iets georganiseerd. Het enige minpuntje is het tijdstip dat ze het sanitair schoonmaken, 's ochtends rond 7.30 uur beginnen ze. Kortom, wij hebben een leuke vakantie gehad. De kinderen willen volgend jaar weer terug naar simmie (de mascotte).

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Judith12-08-2019

Fijne kleine gezellige camping

We hebben een week op deze camping gestaan, die voorbij was voordat we er erg in hadden. Hele leuke mensen ontmoet, iedereen is er even vriendelijk. Het is een kleine overzichtelijke camping met douches die heerlijk warm zijn. Ook kreeg je muntjes voor de afwasmachine, die we overigens niet gebruikt hebben. In de Bistro kan je heerlijk eten voor weinig geld. Woensdag heerlijk een Italiaans buffet gehad in de Bistro. Wij gaan zeker nog een keertje terugkomen op deze camping

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Gerben06-08-2019

Zalig genieten

Erg leuke camping met de meest vriendelijke eigenaars ooit. Voorzien van zwembad met apart kinderbad met speeltoestel, leuk speeltuintje beach vollybal veld de toiletten en (gratis) douches zijn zeer proper en het afwaswater lekker heet, (iets wat op de meeste campings wel eens te wensen over laat) Maar ook een GRATIS vaatwasser heerlijk . De Bistro heeft een leuke kaart, en het eten is supervers en erg lekker bereid. Ruime porties en ZEER betaalbaar ook. De omgeving is zalig om met de motor te verkennen en de Luxemburgse wegen zijn er mooi en goed onderhouden. vanaf de camping is er veel te zien op ongeveer 10 km in de omtrek, wanneer je naar vrienden van camping simmerschmelz gaat op facebook en typt de naam anita in zie je complete routes en foto`s erg gaaf. de kids hebben zich meer dan uitstekend vermaakt met Buurvouw en de buurmeisjes wat een leuk lief stel dames.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Maarten03-08-2019

Gezellige familiecamping

Zojuist weer terug na een weekje op deze camping doorgebracht te hebben. Zeer vriendelijk ontvangst door de dame bij de receptie, een goed begin ! Alles op de camping is in het Nederlands, wel zo makkelijk. De stacaravan die wij gehuurd hebben vonden wij matig en had ook beter schoongemaakt mogen worden, overigens worden er een aantal stacaravans begin volgend jaar vervangen dus daar wordt aan gewerkt ! Wij vonden het een gezellige familiecamping met heel veel gasten uit Nederland, de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad, speeltuin, springkussen en uiteraard met het animatieteam, erg leuk. Kwaliteit bistro & snackbar gewoon goed met schappelijke prijzen, ook de bbq op woendag was prima verzorgt. Misschien volgend jaar weer een weekje maar dan in een nieuwe stacaravan. Resume : Een prima camping om te verblijven, prijs / kwaliteit = goed !

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Diane03-08-2019

Super

Super gastvrije camping. Ontzettend veel respect voor de eigenaars van de camping van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat zijn ze druk bezig om iedereen een prettig verblijf te geven. Het is duidelijk te zien dat er een stijgende lijn in de camping is. Ze zijn actief bezig met leuke animatie en leuke thema’s voor de avond foute party en spooktocht super. Het eten in de bistro is zeer zeker een aanrader en dat het soms iets langer duurt is geen probleem wij hebben vakantie en er wordt hard voor je gewerkt.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Arne20-01-2019

Voor ons goed als doorreiscamping

Wij hebben deze camping gebuikt als doorreiscaming. Wij stonde op plaats 112. Ontzettend veel hoogteverschil en hobbelig! Het eten in het restaurant van erg lekker.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Annette Kip06-01-2019

We kregen bij aankomst een hartelijk welkom in de sfeervolle Bistro , die ook tijdens de wintermaanden veel warmte en gezelligheid uitstraalt . Prachtige wandelpaden in de omgeving , en ook leuk om de kastelenroute eens te rijden wat wij gedaan hebben , daarna op de camping in de Bistro heerlijk gegeten een uitgebreide menukaart en een goede prijs/ kwaliteit verhouding en een super gastvrije bediening , we komen zeker terug op deze camping

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Koen Nuyts04-01-2019

Een aanrader om te onthouden.

Bij aankomst voelden we ons onmiddellijk welkom. We mochten een plaatsje kiezen. Jaap en zijn vrouw waren zeer behulpzaam op de camping en aan de receptie. Achteraf bleek Jaap ook nog de ideale barman te zijn in de bistro waar niet alleen campinggasten komen maar ook een ontmoetingsplaats is voor de plaatselijke bevolking. Waar je gemakkelijk een gesprek mee kan aanknopen. Het eten dat Linda uit de keuken toverde zag er ook zeer goed uit. Het sanitair is momenteel in verbouwing maar het nieuwe gedeelte is wel toegankelijk en zeer verzorgd.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    6de boer30-11-2018

voor ons niet weer, vervallen caravans en duur

1 nacht gestaan, ook niet langer. veel te duur wat er geboden werd. we kwamen laat aan in de avond. einde van het seizoen. geen animatie meer voor kinderen en camping zo goed als leeg. maar toch de volle mep betalen. wifi was prima. maar de camping,.... veel vaste plekken met achterstallig onderhoud. onze kinderen werden niet geaccepteerd door kinderen van vaste mensen gewoon weg gepest. ochtend er na maar weer vertrokken. op zoek naar volgende camping . NIET voor herhaling vatbaar deze camping.

• 6Eetgelegenheden

Ben, Eigenaar, 20-12-2018

Geachte Fam de Boer, Goed om te lezen dat u uw onwaarheden (na tussenkomst van Zoover) heeft aangepast dit is niet iets waar Zoover voor is bedoeld. Tevens schrijft u dat uw kinderen zijn weg gepest door kinderen van vaste gasten, hoe kunt u dit weten terwijl u amper een paar uur op de camping was,helaas hebben wij Geen vaste gasten die in de vakantie`s van het noorden vallen dus ........ Als u onze website of Facebook pagina had bekeken voor u afreisde had u kunnen lezen dat de animatie van 10 Juli T/M 19 augustus was. Helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen, maar blijft uw review erg kortzichtig. Met vriendelijke groet, Het Simmerschmelz team

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Ron10-09-2018

als doorreiscamping voldoende

Wij kwamen hier buiten het seizoen, dus dan is het natuurlijk allemaal flink rustiger. Wat ons gelijk opviel was dat bij aankomst de vaste plaatsen met aanbouwsels prominent aanwezig zijn. Voorzieningen zijn aanwezig en schoon. Wij waren toch van plan om hier slechts een nacht te blijven... dan is het prima.

Gereisd met partner in september 2018

4 tips over Camping Simmerschmelz

• wimpiestoys.nl, 16-03-2012

er zijn leuke restaurants in omgeving kunt er ook veel wandelen, je zit mooi in een middelpunt zit van veel dingen een klein half uurtje vandaan.

Wat je zeker moet proberen is het eten in de bistro.

• frankhesemans, 03-08-2012

Ga zeker een keer naar Vianden, Trier en het Mullertal. Of ga gewoon wandelen in de omgeving, dan kom je echt tot rust. Gezelligheid ten top.

• Sofie, 15-08-2014

Ga winkelen in de omgeving! Hele gezellige winkelceentra daar.

3 vragen over Camping Simmerschmelz

• YM van Summeren, 17-02-2019

campingplaatsen

Zijn er ook zonnige campingplaatsen?

• joopenmanoeska, 12-03-2017

Stacaravans

Staan de oude stacaravans er nog of zijn die inmiddels vernieuwd? Wij zijn hier 3 jaar geleden voor het laatst geweest en toen waren ze al oud dus ben benieuwd of ze al zijn vernieuwd of opgeknapt?

• M Lammerts, 16-07-2016

Openingstijden

Wat zijn de openingstijden, het hele jaar,???

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig