Camping Simmerschmelz

Weer vandaag4°-2°
Camping Simmerschmelz
8,2

Omschrijving
Camping Simmerschmelz Luxemburg is een gezellige camping voor jong en oud. De kinderen vermaken zich met de animatie en volwassenen hebben veel aanspraak. De camping is niet te duur en ook in de bar en het restaurant kun je goed eten en drinken voor een normale prijs. De omgeving is perfect voor mountainbikers. Bezoek ook eens het Duitse Trier.
Laatste review

1 nacht gestaan, ook niet langer. veel te duur wat er geboden werd. we kwamen laat aan in de avond. einde van het seizoen. geen animatie meer voor kinderen en camping zo goed als leeg. maar toch de volle mep betalen. wifi was prima. maar de camping,.... veel vaste plekken met achterstallig onderhoud. onze kinderen werden niet geaccepteerd door kinderen van vaste mensen gewoon weg gepest. ochtend er na maar weer vertrokken. op zoek naar volgende camping . NIET voor herhaling vatbaar deze camping. Dure auto's voor de deur van eigenaar. als dat met deze camping wordt verdiend doe ik toch wat fout geloof ik....

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

145 reviews over Camping Simmerschmelz in het Nederlands

voor ons niet weer, vervallen caravans en duur

de boer,
30-11-2018

als doorreiscamping voldoende

Ron,
10-9-2018

Wij kwamen hier buiten het seizoen, dus dan is het natuurlijk allemaal flink rustiger. Wat ons gelijk opviel was dat bij aankomst de vaste plaatsen met aanbouwsels prominent aanwezig zijn.

Voorzieningen zijn aanwezig en schoon.

Wij waren toch van plan om hier slechts een nacht te blijven... dan is het prima.

heel leuk en goed

Fam Franken,
9-8-2018

Ontzettend leuke camping, leuke animatie, mooi zwembad, leuke activiteiten voor jongen kinderen maar ook oudere kinderen en zelfs de volwassenen. Wij zijn er 3 keer nu geweest als tussenstop voordat we naar huis gingen. Je wordt zo welkom ontvangen en er wordt ieder jaar hard gewerkt aan alle faciliteiten. Ja: er zijn vaste staanplaatsen maar ook grote velden voor trekkers. De sfeer is hierdoor heel gemoedelijk en goed. Het komt bij ons zelden voor dat we terug gaan naar dezelfde camping omdat we graag heel veel van europa willen zien en altijd juist weer iets nieuws willen maar deze camping is voor ons perfect als we bijna thuis zijn en komende we dus wel vaker terug naar toe. Dit ligt aan de sfeer en dat je je echt welkom voelt.

Een beetje een vreemde camping, veel bouwvallige vaste plekken die je als eerste ziet als je binnen komt. Staanplaatsen zijn erg klein. Dus je eerste indruk is niet echt goed. Voor de kinderen een fantastische camping, leuke animatie en zwembad en speeltuin. Het is er rustig savonds en sanitair is netjes.

Wat we wel een beetje vreemd vonden is dat het animatie programma vaak veranderde, het brood op was voor bestellen (en duur overigens) en ze geen overzicht hadden op de beschikbare campingplekken. Beetje rommelige organisatie dus. Geen dure camping en prima uitvalsbasis voor uitstapjes.

Super vakantie!!

Tanja Veenstra,
8-8-2018

Voor de tweede keer naar deze camping met kinderen van 2 en 6 jaar. En wat hebben we genoten. Geen smerig sanitair aangetroffen. Eten is er lekker. En de animatie was echt super. Onze 2 jarige dochter was iedere morgen met smart op simmie en buurvrouw&buurvrouw aan het wachten. Super sociale camping met vaste gasten waardoor de sociale controle groot is. Wat erg fijn is.

Super vriendelijke campingeigenaren

Marieke,
7-8-2018

Camping met veel vaste staanplaatsen, maar dat hinderde ons niet echt. De sfeer is erg gemoedelijk op de camping. Super vriendelijke campingeigenaren. Erg leuk zwembad voor kinderen tot een jaar of 10. Voor oudere kinderen is er ook een zwembad, maar dan zonder glijbanen of iets dergelijks. Rondom het zwembad is er een ligweide, waar je heerlijk tegen een helling kunt liggen. Voor de kinderen was er genoeg te doen: speeltuin, luchtkussen, trampoline en een klein animatieteam, die bijvoorbeeld knutselen in de ochtend organiseerde en in de avond een minidisco. Het restaurant was prima qua prijs.

Het sanitair vonden we minder aan de camping. De waterdruk was erg laag en de douches waren regelmatig best koud. Volgens mij zijn ze wel bezig om veranderingen aan te brengen in het sanitair. Het zag er overigens wel netjes uit, ook de toiletten. De camping ligt in een prachtige omgeving, waar je goed kunt wandelen en mountainbiken.

Heerlijk

Hendriks,
4-8-2018

Gezellige camping, mooie omgeving.

we komen zeker terug!

Jennifer,
30-7-2018

veel voor kinderen te doen, erg gezellig, schoon sanitair, schoon zwembad, afwasmuntjes, lekker gegeten, vriendelijke eigenaresse, broodjes service

Niet nog een keer!

Dirk,
30-7-2018

Door de vaste staanplekker heb je veel vaste gasten. Als “tijdelijke” recreant heb je het gevoel in een dorp te komen met een erge ons kent ons sfeer. Vele vaste plekken bestaan van houten hutten tot caravans met uitbouwen etc. Geeft beetje verloederde indruk.

Als je achteraan staat heb je schaduw maar moet je ver lopen voor de wc/douche. De plekken zijn ook niet vlak let er op met een tent.

In het cafe gedeelte wordt ook nog gewoon gerookt.

Kinderanimatie is leuk opgezet. Overig personeel komt stug/nors over.

Fantastich

Smit,
28-7-2018

Super leuke camping onze kinderen hebben zich prima vermaakt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Simmerschmelz in Septfontaines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Simmerschmelz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.