Camping Nommerlayen

Camping Nommerlayen
7,8

61 tips over Camping Nommerlayen

Bernd, 19-8-2016
vanaf de camping direct al 2 geweldige wandel routes . 1 lichte (N1) en een middel zware (blauwe vlaggetje) .
Wendy_nederland, 27-10-2015

de aangegeven wandelroutes zijn erg leuk.

vlakbij de camping ligt het italiaanse restaurant 'de Fabrik' hier kan je heerlijk eten voor een klein bedrag.

Rob Slotemaker, 8-8-2015
Ga niet naar het restaurant. Naast matig eten, vliegenoverlast, mochten we geen kraanwater bestellen, want kraanwater zou niet drinkbaar zijn.... Tuurlijk! Boek je een stacaravan: ga uit van tenten die letterlijk in je voortuin opgezet worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Nommerlayen voor je op een rij gezet:

Stephanie, 27-6-2015
Blij het jammer vinden dat Luxemburg uit klei-grond bestaat. Vooral met regen is dit een tegenvaller maar ach je wilt kamperen, anders hadden we maar een hotel moeten nemen.
anita, 5-11-2014
dierenpark en pretpark; eifelpark in gonsdorf (duitsland) bij bitburg= 1 uurtje rijden, leuk park met o.a. rodelbaan, spectaculaire glijbanen, botsauto`s ,zie hun website.
rgerlich, 19-9-2014
Het lage deel van de camping is wat drukker, maar dat is in het voorjaar en najaar wel gezelliger.

Sabrina, 23-8-2014

Houd je van drukte en vertier zoek dan een plek beneden aan de camping.

Boven bij het voetbalveld is het ruim en rustig.

Fam ter Beest, 18-8-2014
Vanaf Cruchten kun je met de trein o.a. naar Luxemburg. Dit kost 4 euro per persoon (dagkaart voor de bus en trein door heel Luxemburg) en voor kinderen tot 12 is dit gratis. ook een Luxemburg kaart is aan te raden als je meerdere dingen wilt bezoeken in Luxemburg. De trein en bus zijn dan gratis en heel veel bezienswaardigheden en musea ook.
familie van Uden, 16-8-2014
Mullerthal - kasteel Vianden
Fam ter Beest, 13-8-2014
Vanuit Cruchten kun je leuk met de trein, je kunt er gratis parkeren op het station. Een dagkaart door heel Luxemburg kost slechts 4 euro voor een volwassene en is gratis voor kinderen tot 12 jaar. En een Luxemburg kaart is aan te bevelen, voor één of meerdere dagen. Daarmee kun je zowel met het openbaar vervoer als gratis in verschillende musea en andere bezienswaardigheden.

We hebben een aantal aanbieders voor Nommerlayen voor je op een rij gezet: