30 vragen over Camping Nommerlayen

• NP, 13-08-2019

Honden

Is de camping ook hond vriendelijk? Zijn er genoeg wandel gebieden waar de hond lekker los mag lopen en zwemmen?

• linda Mooi, 25-01-2019

campingplekken

wij willen komende zomer naar deze camping met eigen tent, onze zoon is dan 11 jaar, wat zijn leuke campingplekken, zonnig etc.... en gezien de camping is opgedeeld qua leeftijd wat is dan een aan te raden plek? moet wel een grote plek zijn omdat we een grote tent hebben.

• Brenda Altena, 05-09-2018

Kampeer plaats 205

Iemand bekend met kampeerplaats 205....Grote plek, zon, schaduw enz.... graag reactie.

• hans baartman, 02-09-2018

website

Website van deze camping werkt niet?

We hebben een aantal aanbieders voor Nommerlayen voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl
    Direct boeken
    Direct boeken

• Mariska, 07-03-2018

Cottage

Hallo Allemaal,

Wij gaan dit jaar in eind juli naar de camping en hebben een cottage gehuurd. Wie heeft er ervaring met de cottage? We gaan met 4 personen, 2 volwassen en 2 jongens van 12 en 9 jaar. Gaan er nog meer leeftijdsgenoten in deze periode? Hoor het graag!

• Leentje, 26-06-2017

Plek 111

Hallo Allemaal,

Wij gaan dit jaar naar deze camping, zijn erg benieuwd! Wie is er bekend met plek 111? Ik lees al over een steile helling hou mijn hart vast :-(

Marcel , 31-08-2018

Hallo Leentje, Kan je iets vertellen over plek 111, is deze goed bevallen? Wij hebben voor volgend jaar een optie op plek 111. Groeten Linda

• Erik, 18-03-2017

plek 160 tot en met 168

Weet iemand hoe de ligging is van de kampeerplaatsen 160 tot en met 168 Zijn deze zonnig, ruim, makkelijk te bereiken, hoe ver lopen naar het centrale deel van de camping. Alle info en tips zijn welkom. Alvast bedankt.

• AH Jansen, 27-02-2017

Plaats nummer 100

Wie kan ons wat meer vertellen over deze plaats? Mbt zon, grootte , jeugd ?

We hebben 3 kinderen van 18,16 en 11...

We willen dit jaar naar deze camping toe. Het lijkt ons een leuke camping !

Reacties zien wij graag tegemoet . Alvast bedankt hiervoor !!

I. , 14-09-2017

Hoi, ik ben erg benieuwd hoe uw ervaring op de camping was. Wij gaan misschien in 2018 met twee meiden van 11 en 14 voor het eerst kamperen in een tent.

• M. Spriensma, 06-01-2017

Huisdier-vrije accommodaties?

Zijn er ook huur-accommodaties waar GEEN honden in hebben gezeten?

• Fam Prinse, 05-09-2016

Plek keuze

Wij zijn voornemens om in de zomer 2017 deze camping aan te doen. Echter twijfelen we tussen plek 160 en 142. Zijn er mensen die iets meer kunnen zeggen over deze plekken of zijn er plekjes die wij over het hoofd zien. We hebben een caravan met een opbouw van 540.

Alvast bedankt voor jullie reacties