Géén boekingskosten

Camping Nommerlayen

LuxemburgLuxemburgNommern

We hebben de beste aanbieders voor Camping Nommerlayen voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 716 reviews
+85/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 716 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair
  • 6.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Vermaak voor iedereen op Camping Nommerlayen in Luxemburg. Je kunt hier zelfs een potje bowlen met het gezin. Tieners kunnen 's avonds terecht in de bunker. Grote kans dat ze hier elke avond rondhangen met leeftijdsgenoten. Geniet van de natuur dankzij de verschillende niveaus op Nommerlayen. Op een half uur rijden van Luxemburg-stad.

728 Reviews over Nommerlayen

• 7Fam. Looij24-05-2022

Leuke camping voor kinderen, wel prijzig

In de meivakantie 10 dagen op deze camping gestaan. We hadden een mooie zonnige plek (161) bovenaan de camping tegen de bosrand. Let op aan de overzijde heb je comfortplekken, maar over plek 146/147 loopt het pad over de plek naar de trap richting sanitair. Op de camping is veel te doen voor kinderen. Sanitair is verouderd, maar was redelijk schoon. Doortrekken was lastig voor jonge kinderen. Veel speelmogelijkheden. Ik kan me voorstellen dat het in de zomer bij een volle camping gaat ruiken. Sanitair zeker geen 5*. Bediening restaurant ging te snel. In een uur stonden we weer buiten. We hadden voorgerecht en hoofdgerecht besteld. Restaurantprijzen zijn stevig voor een camping. Je wandelt vanaf de camping direct het bos in. Er lopen diverse mooie wandelroutes. Bij de receptie is een wandelkaart te koop. Op max 30 minuten rijden ook veel leuke (kinder-) wandelroutes te doen. Conclusie: leuke camping, wel erg duur per nacht.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Fam. Schutte06-05-2022

Tot de volgende keer

Voor ons is dit het zoveelste jaar dat we een voorseizoen hier met de caravan komen. Belangrijk voor ons is dat het sanitair netjes en schoon zijn , check. Dat er genoeg voor de kids te doen is , check ( voor jong en oud ). Dat we van onze rust kunnen genieten , check.

Wij zijn al jaren uitermate te vreden. Bedankt team “Nommerlayen”. Ga zo door.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Wendy01-10-2021

Discriminatie

6 jaar hier gestaan. In principe naar tevredenheid. Mooie omgeving. Camping oké, geen 5 sterren waard. Maar de kinderen hadden het er naar hun zin. Deze camping toen gekozen omdat het geweldig zou zijn voor tieners. Dat was het ook. Inmiddels willen ze blijkbaar van deze status af. En willen ze een kindercamping worden voor met name jongere kinderen. Alsof er daar niet genoeg van zijn! We hadden een mooie ruime plek, die zijn er niet heel veel. Dit jaar mogen we daar niet meer komen omdat onze dochter(13) niet meer voldoet aan de leeftijdsgrens van de plaats. De helft van de camping is bestemd voor kinderen onder de 13. Daarboven mag je alleen op het oudere/ slechtere gedeelte van de camping staan. Voor je privé-sanitair, die wij altijd 3 weken boeken, moet je dan helemaal naar de andere kant van de camping lopen. Met honden mag je overal staan, maar als je kind(eren) te oud zijn bepaald de camping. Belachelijk! Nooit meer dus

• 6Eetgelegenheden
  • 6Jvh24-08-2021

Had er meer van verwacht

Pluspunten- mooie omgeving- camping ligt pal aan wandelpaden- leuk zwembad- schoon sanitair- voor jong en oud vanalles te doenMinpunten- te kleine plekken- te duur - je staat dicht op elkaar Geen 5 sterren waardig. Vrij commerciële camping die nogal zakelijk is. Veel jonge mensen in dienst.Was helaas niet mijn camping.

• 7Kerkhof24-08-2021

Heel fijn

Prettige camping. Vriendelijk personeel, voldoende activiteiten vanuit animatieteam. Sanitair werd voldoende schoongemaakt, sanitair was wat verouderd maar zeker goed schoon! Af en toe in de nacht wat rumoerig (lees: bunker voor jongeren) maar hier hadden wij geen problemen mee alhoewel sommige campinggasten hier wel wat moeite mee leken te hebben. Ruime plekken, en lekker eten in het restaurant. Camping biedt niet de mogelijkheden om bijv lopend naar een stad of ed te gaan (auto of fiets afstanden) maar dit was voor ons geen probleem. Livebandje gehad in de avond en dat was echt super! Animatie doet erg hun best en oogt enthousiast. Erg tevreden, wij komen zeker nog eens terug! Wij raden deze camping aan!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Aline Caspets24-08-2021

Heerlijke vakantie gehad.

Heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een prachtige plek, er is genoeg te doen voor jonge kinderen. (Onze kinderen zijn 5 en 3 jaar) Zij vonden het zwembad, de glijbanen, knutselclub en mini disco erg leuk. Sanitair is schoon, lekkere broodjes te koop s ochtends. De wachtrij bij de snackbar was steeds erg lang waardoor wij ervoor kozen om zelf iets te koken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Ellen24-08-2021

Mooie camping

Het is een prachtige camping. Heel mooi en gezellig terras bij voldoende speelgelegenheid voor de kinderen. Kinderen (7 en 9) hebben zich 2 weken heel goed vermaakt. Zwembad is mooi, groot en...koud. We hadden een privé badkamer, was prima maar het is er erg vochtig omdat alles met elkaar verbonden is. Het straatje waar we stonden ( bij plek 207-215) is wel een plek waar alle vaste gasten staan. Op zich niet heel erg, maar wel handig te weten. Savonds komt de camping wel wat tot leven en kan zorgen voor overlast, veel geschreeuw. Beveiliging rijdt rond, maar zegt nergens wat van. Met 2 kleine kids is dit wel vervelend, maar zelf wil je ook graag rust. De omgeving is erg mooi, veel gezien en ondernomen. Op de onrustige avonden/nachten na is dit een topcamping.

• 4Staat v/h sanitair
  • 4Stephan24-08-2021

Nooit meer

De 3e keer dat we deze camping geboekt hebben, meteen ook de laatste keer.Staat van het sanitair is nu echt beroerd en het stinkt continue in het gebouw. Veel viezigheid en weinig schoonmaak.Zwembad is verouderd en overvol.De wifi is slecht, bij navraag een vaag verhaal maar bij andere gasten de bevestiging dat dit altijd zo is. Veel honden aanwezig, ook honden die continue blaffen en aanslaan. Auto's die overal maar lukraak geparkeerd worden. Is de plek te klein, dan maar half op de weg. Gevolg problemen met indraaien voor andere.Percentage Nederlanders 75%? Kortom ook typisch Nederlands gedrag. Geen mondmasker s opdoen terwijl dat wel gevraagd wordt. Animatie is elke dag een beetje hetzelfde. Voetbal, voetbal etc..

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Eric24-08-2021

Geen 5 maar 3 sterren in NL begrip.

Plus:Mooi wandelgebied achter de campingUitgebreide animatie voor elke leeftijdSchoonmaakpersoneel doet echt hun best ook al is het een oud en zeer matig sanitair gebouwPrima zwembad.Min:Plek 115 maar ook meer plekken is 3 sterren vqn 3 volgens camping en kunnen wij met onze caravan en voortent staan maar dan niet voor de tent zitten. Daar loopt een paadje langs. Zeer ongezellig opgesloten zonder uitzicht.Afgelegen van supermarkten.Appelgebak 6.50 ? Omg! Rondschreeuwen van animatie in de ochtend. Je hebt een programma op papier/app.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Jes24-08-2021

Prima camping

Prima camping en super recreatieprogramma. Er wordt veel voor jongeren georganiseerd, top! Camping ligt in een prachtige omgeving.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar