Camping Nommerlayen

• 6.9Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

Vermaak voor iedereen op Camping Nommerlayen in Luxemburg. Je kunt hier zelfs een potje bowlen met het gezin. Tieners kunnen 's avonds terecht in de bunker. Grote kans dat ze hier elke avond rondhangen met leeftijdsgenoten. Geniet van de natuur dankzij de verschillende niveaus op Nommerlayen. Op een half uur rijden van Luxemburg-stad.

Contact

701 reviews over Camping Nommerlayen

• 4Justin lelieveld06-08-2020

Mooi camping, dramatisch personeel

De camping plek was heel ruim en de wc's hartstikke netjes. Het zwembad zag er goed uit maar moest je ivm corona na een half uur uit, om het niet te druk te laten, je kon daarna echter hutje mutje staan om het zwembad weer in e komen... Bij het supermarktje was er een super lange rij voor het brood ochtends en e vrouw die de broodjes bakt stapt iedere ochtend met haar verkeerde been uit bed. Als je middags een ijsje wilt halen op de camping mag je een dikke portemonnee meenemen, want de prijzen zijn schandalig hoog, een softijsje kost 4,20 euro. Als je rond een uurtje of half 12 een biertje wilt bestellen bij het restaurant zijn ze zo gastvrij dat ze iedere keer een nieuwe reden bedenken waarom de sluitingstijd vervroegd is (ipv 12uur), op deze manier heb je geen bier, maar scheelt het toch in de portemonnee (3 eiro voor een fluitje). Ten slotte is het personeel bij de ingang ook niet meewerkend, chagrijnig en niet klantvriendelijk.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 5Marit van Wijk06-08-2020

Prima plek, weinig gastvrijheid

Dé plek was ruim en het washok netjes. De gastvrijheid van de medewerkers laat echter te wensen over. De bar sluit 12 uur, maar als je om 23.30 nog een drankje wilt halen kan dat niet meer. Ook staat er online dat je met de Luxemburg kaart hier mountainbikes kan huren, dit kan echter niet. Op de camping willen we hier ook niet aan mee werken en krijg je geen geld terug. Ook het werken met de pasjes was een groot gedoe. Pasje was kwijt en kreeg een pasje van iemand anders, diegene bleek op zoek naar zijn pasje te zijn. Ook werd je elk half uur uit het zwembad gestuurd. Er is ook weinig gezelligheid, alle tenten staan in rijen.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9Angela Pieterse05-08-2020

Fantastisch!!!

Ipv 2 weken, nu een weekje heen geweest ivm Corona en de beperkingen (geen disco, zwemtijden). Vorig jaar ook geweest en volgend jaar denk ik ook weer. Wat hebben ze de hygiëne goed voor elkaar in deze tijd. Overal pompjes met desinfectie spul. Goede afstand te bewaren bij winkel, receptie, zwembad. Toiletgebouw vaak schoon gemaakt, de meeste mensen hielden zich aan de mondkapjesplicht. Erg fijn. De disco was dicht, begrijpelijk. Hierdoor creëerde de jeugd buiten de camping een hangplek, ook begrijpelijk. Slechts 1 avond last van gehad, verder viel dat mee.

Blijft een prachtige ligging. Zeer ruime plek 12+ onderaan. Vorig jaar helemaal bovenaan (kleinere plek).

Het volleybal 14+ was weer superleuk!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Thissen-Jetten03-08-2020

Geweldige vakantie gehad!

Fantastische camping ondanks de corona-tijd. Samen met onze dochter van 3 heerlijk genoten. Animatie is fantastisch, speeltoestellen zijn super. Als ik dat al een min-puntje moet noemen zouden er meer glijbanen mogen zijn in het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Peter29-07-2020

fantastisch

mooie camping, zeer schoon sanitair, prachtige grote plekken en prachtige omgeving!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9gertjan23-05-2020

Herhaling?

We gaan al 6 jaar naar deze camping en hebben het steeds naar ons zin gehad. Ja de man achter de balie kan stug zijn, Luxemburgse zakelijkheid. Het sanitair is wisselend. er zijn meerdere gebouwen op het terrein. de staanplaatsen zijn opgedeeld in leeftijdscategorieën. De eerste paar jaren dachten we dat het een voetbalcamping was voor 14-, langzamerhand is er ook voor 14+ veel te doen. het terras en het zwembad hebben een metamorfose ondergaan. het laatste jaar wat minder service en moest je lang wachten door personeelsgebrek. ook hier hebben ze wat aan gedaan. door de corona gaan we dit jaar niet maar volgend jaar zijn we weer van de partij. Wat ik nog mis is een TV aansluiting bij de tenten. dan is de camping echt 5 sterren waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Jan Mourik Sr20-01-2020

Toen verkeerd bezig

ik was hier 35 jaar geleden toen was de camping net over genomen toen was het een puinhoop en een hele vervelende eigenaar en heel veel mankementen op de Camping nu ook nog zie ik

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2019
    10Rudy Klarenbeek26-09-2019

top vakantie gehad!

ontzettend leuke vakantie gehad! van de reservering tot het vertrek past alles. Leuke animatie en heerlijke broodjes in de ochtend. Wel jammer dat we niet veel schaduw op de plaats hadden. Lekker gewandeld in het mooie bos! Vriendelijk personeel!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Lejaegere-Timperman17-09-2019

Komen niet meer terug !

Mooie ruime standplaatsen. Zeer verouderd zwembad binnen en echt niet proper. Ook geen goeie mogelijk om je vooraf/ achteraf te douchen, water ijskoud. Heeft dringend opknapbeurt nodig ! Ook heel gedoe met de pasjes om te douchen,afwassen en zwemmen.. kraantjessysteem aan standplaatsen is ook omslachtig. Je krijgt aan receptie kraantje om water te nemen (waarborg 5euro)
    Sanitair ook verouderd en het stonk er verschrikkelijk! Blijkbaar volgens medekampeerders iets met de afvoer ??? De vuilbakken in toiletten puilden uit ! Prijs/kwaliteit te duur !Kortom deze camping heeft een dringende opknapbeurt nodig !!!!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 7Monique13-09-2019

Prima camping, onvriendelijk personeel

Prima camping, ruime plaatsen, sanitair verouderd, maar wel schoon. Zwembad niet gebruikt vanwege gebrek aan verkleedmogelijkheden. Personeel in de receptie zou een cursus klantvriendelijkheid kunnen gebruiken. Een arrogante, onvriendelijke man bij het inchecken en een niet erg vriendelijke dame die de computer de schuld gaf van haar fout bij het uitchecken. Jammer, een vriendelijk gezicht maakt je vakantie zoveel gezelliger en laat je welkom voelen.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair