Camping Nommerlayen

• 7.2Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

Vermaak voor iedereen op Camping Nommerlayen in Luxemburg. Je kunt hier zelfs een potje bowlen met het gezin. Tieners kunnen 's avonds terecht in de bunker. Grote kans dat ze hier elke avond rondhangen met leeftijdsgenoten. Geniet van de natuur dankzij de verschillende niveaus op Nommerlayen. Op een half uur rijden van Luxemburg-stad.

Contact

694 reviews over Camping Nommerlayen

• 10Rudy Klarenbeek26-09-2019

top vakantie gehad!

ontzettend leuke vakantie gehad! van de reservering tot het vertrek past alles. Leuke animatie en heerlijke broodjes in de ochtend. Wel jammer dat we niet veel schaduw op de plaats hadden. Lekker gewandeld in het mooie bos! Vriendelijk personeel!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Lejaegere-Timperman17-09-2019

Komen niet meer terug !

Mooie ruime standplaatsen. Zeer verouderd zwembad binnen en echt niet proper. Ook geen goeie mogelijk om je vooraf/ achteraf te douchen, water ijskoud. Heeft dringend opknapbeurt nodig ! Ook heel gedoe met de pasjes om te douchen,afwassen en zwemmen.. kraantjessysteem aan standplaatsen is ook omslachtig. Je krijgt aan receptie kraantje om water te nemen (waarborg 5euro)
    Sanitair ook verouderd en het stonk er verschrikkelijk! Blijkbaar volgens medekampeerders iets met de afvoer ??? De vuilbakken in toiletten puilden uit ! Prijs/kwaliteit te duur !Kortom deze camping heeft een dringende opknapbeurt nodig !!!!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 7Monique13-09-2019

Prima camping, onvriendelijk personeel

Prima camping, ruime plaatsen, sanitair verouderd, maar wel schoon. Zwembad niet gebruikt vanwege gebrek aan verkleedmogelijkheden. Personeel in de receptie zou een cursus klantvriendelijkheid kunnen gebruiken. Een arrogante, onvriendelijke man bij het inchecken en een niet erg vriendelijke dame die de computer de schuld gaf van haar fout bij het uitchecken. Jammer, een vriendelijk gezicht maakt je vakantie zoveel gezelliger en laat je welkom voelen.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 8fam smits04-09-2019

prima camping wel aan de prijs

Wat gaan we vetellen over deze camping. we lezen van alles we maken een opsomming ervan zwembad zelfs met mooi weer niet erg warm verder prima sanitair wij stonden bij oude gebouw niks mis mee altijd schoon wel riool lucht buiten bij toilet gebouw maar wij stonden verder weg waar je er niks van rook nieuwe sanitair erg mooi plekjes niet heel groot verschilt per plekje restaurant/terras eten prima, bediening duurt lang er zit geen gang in . jammer echt leuk terras onze kinderen pubers vonden het geweldig op de camping met leeftijds genoten pasjes systeem effe wennen maar je hoef nooit te wachten bij de douche de prijs van plekje vonden wij best pittig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam vd hoogen02-09-2019

Leuke camping!

Wij waren in het naseizoen op de camping. Sanitair mooi en schoon, fijn zwembad en leuke activiteiten. Supermarkt met brood en snackbar zeer tevreden over, ons zoontje heeft een melkallergie en ze dachten goed mee. Leuke speelplekken op de camping. Plekken zijn niet heel groot maar het was nu rustig op het veldje wat meer ruimte bood.

• 4Manon30-08-2019

Ik zal er niet weer heen gaan...

Deze camping is geen vijf sterren waard! Ik lees ook veel recente positieve berichten, dus mogelijk hangt het af van de plek waar je staat en vooral welk sanitair gebouw je gebruikt. Wij gebruikten het gebouw het dichtsbij de winkel/snackbar. Werkelijk aftands! We moesten langs een stuk lopen waar dagelijks rioollucht hing. Gelukkig stonden wij daar niet, maar anderen wel. Het zal je maar gebeuren, hele vakantie in de rioollucht. Het sanitair gebouw zelf was ook niet fris, sterk verouderd. Winkeltje lijkt online heel wat, maar stelt werkelijk niks voor. Zwembad viel ook tegen. Het omroepen van het dagelijkse programma deed mee denken aan films over de 2e wereldoorlog. Omgeving is overigens prachtig! En het terras is ook gezellig, zeker als de juiste band speelt. Wel jammer dat je soms erg lang moet wachten als je daar bij de ijshoek een ijsje wilt halen. Deze wordt bediend door het barpersoneel, die het daar dan drukker heeft.

• 1Staat v/h sanitair

• 8John Kuijpers26-08-2019

Kan veel beter !!

Wij hadden hier een doorreis overnachting op aanraden van vrienden, maar de vriendelijkheid en service van het personeel viel ons tegen, i.v.m onze aankomst in de avond moesten we ons melden bij de bar van het restaurant, krijgen we daar te maken met een onzettend chagrijnige vrouw, kon alleen cash betalen voor borg van het slagboom / douche pasje, komen we er later achter dat onze plaats geen stroom had, omdat ze vergeten waren onze plaats te activeren betreft de stroom aansluiting, even later onder de douche, doet de pas het niet, lekker koud water dus, dus wij doen netjes ons beklag de volgende morgen bij de receptie, komt er nog niet 1 excuus of oohh wat vervelend nou, de rekening onder je neus en dag hoor, dus wij niet meer naar Nommerlayen, wel n mooie camping, met goede facaliteiten, fouten maken we allemaal, maar daar hoort dan wel iets tegenover te staan.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Robert Quak26-08-2019

Leuk einde van onze vakantie

Komen hier al vele jaren. Nu zonder kinderen en buiten hoogseizoen. Hoogseizoen soms erg druk, maar nu heerlijk rustig. Weer heel mooi plekje. Prima sanitair en schoon. Twee keer goed gegeten in restaurant, voor een prijs die je in Nederland al lang niet meer ziet. Heerlijk gezwommen in zwembad, was dan ook warm weer. Er waren weer diverse verbeteringen, bij het plein en zwembad. Wij komen terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Ella25-08-2019

Mooi gelegen camping in mooie omgeving

Mooi gelegen camping. Ontvangst iets rommelig. Uit de vrije plaatsen één uitgekozen die toch weer niet beschikbaar was. Uiteindelijk een fijne rustige plek (366), zonder directe buren met super uitzicht en dichtbij het sanitairgebouw. Ruime plek voor onze caravan (6,70 mtr lang). Sanitair keurig. Bij drukte bij de douches lage waterdruk. Douchen en afwassen kan alleen met gebruik campingpas (ontvang je bij aankomst en kan je ca. 5 min per dag mee douchen). Zwembad ok. Geen toezicht in zwembad en functionerende douches om je vooraf af te spoelen. Twee keer gegeten bij het restaurant. Lekker eten. Pizza’s van de snackbar op de camping geen succes. Keuze uit drie varianten. Kant en klare pizza’s die in de oven worden opgewarmd. Campingwinkel prima. Beperkt assortiment. Supermarkten op een kwartier rijden. Camping is prima startpunt voor wandelingen. Voldoende vertier voor onze dochter van 9. Ook een goede camping voor tussenstop.

• 7Eetgelegenheden

• 7Manon21-08-2019

Super vakantie

We hebben een fantastische vakantie gehad. De indeling van de velden op leeftijd is ideaal! Schoon sanitair, met de pasjes werkte ook prima. Kinder sanitair is ook goed.

We hebben een nadeel: het zwembad. Binnenbad was ijskoud en het onderhoud is allesbehalve goed te noemen. Geen licht in de douchehokjes en de douche is ook ijskoud. Ik hoop dat dit volgend jaar verbeter wordt, dan wordt er schijnbaar een gedeelte vernieuwd. Wel jammer dat ze bij de receptie zo ongeïnteresseerd reageerden over de staat van het zwembad.

Maar ondanks dat gaan we volgend jaar terug. De omgeving is prachtig. Veel te doen in de buurt. Supermarkten dichtbij.

• 9Staat v/h sanitair

63 tips over Camping Nommerlayen

• Jeffrey, 07-08-2019

Neem genoeg losgeld mee voor op de camping. Vaak moet je 20 cent extra betalen en heb geduld bij je bestellingen want ze hebben personeels te korten.

• Monique , 06-08-2019

Neem oordopjes mee voor een goede nachtrust.

• Fam Schutte, 02-06-2014

Kijk naar de voorseizoens- en naseizoensplaatsen !!!

30 vragen over Camping Nommerlayen

• NP, 13-08-2019

Honden

Is de camping ook hond vriendelijk? Zijn er genoeg wandel gebieden waar de hond lekker los mag lopen en zwemmen?

• linda Mooi, 25-01-2019

campingplekken

wij willen komende zomer naar deze camping met eigen tent, onze zoon is dan 11 jaar, wat zijn leuke campingplekken, zonnig etc.... en gezien de camping is opgedeeld qua leeftijd wat is dan een aan te raden plek? moet wel een grote plek zijn omdat we een grote tent hebben.

• Brenda Altena, 05-09-2018

Kampeer plaats 205

Iemand bekend met kampeerplaats 205....Grote plek, zon, schaduw enz.... graag reactie.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig