Tijdelijk €25 aanbetaling

Nommerlayen

We hebben de beste aanbieders voor Camping Nommerlayen voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 737 reviews
+85

6.8VoldoendeScore uit 737 reviews
  • 5.9Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Vermaak voor iedereen op Camping Nommerlayen in Luxemburg. Je kunt hier zelfs een potje bowlen met het gezin. Tieners kunnen 's avonds terecht in de bunker. Grote kans dat ze hier elke avond rondhangen met leeftijdsgenoten. Geniet van de natuur dankzij de verschillende niveaus op Nommerlayen. Op een half uur rijden van Luxemburg-stad.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

737 Reviews over Nommerlayen

• 8Fam vd Berg05-02-2023

Top camping

Wij komen hier sinds 2010 ondertussen zijn de kinderen volwassen maar komen hier ook nog graag. Foto's die je hier ziet zijn gedateerd er is veel vernieuwd elk jaar weer wat nieuws, jammer van het lage cijfer hier. Nog steeds een nette en schone camping met voor elk wat wils, van de zomer gaan we weer

• 8Eetgelegenheden
  • 8Dirk Mechielsen23-09-2022

Prima en schone camping

Camping is goed onderhouden met superschoon sanitair en broodservice.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Ellen van Steekelenburg05-09-2022

Nog altijd een fantastische familie camping

Wij komen hier al 21 jaar , eerst met onze kleine kinderen en nu gaan ze met hun partners en onze kleinkinderen mee. Het is zo een fijne mooie schone camping, (ik begrijp dan ook echt de eerdere revieuws niet) er is altijd vernieuwing elk jaar , het wordt alleen maar mooier. Wij boeken vast weer voor volgend jaar

• 9Eetgelegenheden
  • 8fam van Spaandonk03-09-2022

prima camping waar veel te doen is voor jong + oud

super camping voor gezinnen met kinderen. mooie looproute direct achter de camping die je zeker een keer moet lopen. voor de jongere kinderen veel te doen met animatie en de vulkaan die bij onze kinderen top favoriet was voor de wat oudere kinderen een hele stoere bunker (disco) waar ze zich savonds perfect kunnen vermaken (hierdoor ook geen hangjeugd over de hele camping) kortom mooie camping waar veel te doen is in een mooie omgeving

verbeterpunt voor het zwembad volgens de kinderen is toch wel dat er een glijbaan moet komen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Angela Dijkstra26-08-2022

Fijn verblijf

Heel goed verblijf gehad. Genoten van het schone sanitair en het heerlijke zwembad. Aanrader de mooie wandeling achter de camping. Vriendelijk personeel, lof voor het animatieteam!

• 9Eetgelegenheden
  • 7Familie van 423-08-2022

Voor ons ok voor 1 x. Mooi gebied, te veel rumoer.

Ligging in een prachtig gebied en op prettige afstand van Nederland. Je loopt zo van de camping het bos in. Er is een animatieprogramma met van alles wat dat helaas ook soms inhoudt dat er tot 23 uur harde rockmuziek over de hele camping schalt. Verder net iets te veel mensen die de hele camping met grote boxen van hun muziek menen te moeten voorzien. Wij missen vooral in de avond de rust op de camping. Onze kinderen zijn 7 en 9. Het grote zwembad is wel super, met een dak dat open en dicht kan. Het sanitair is wat verouderd maar netjes en schoon. Ondanks een volle camping lijkt het altijd rustig bij het sanitairgebouw. Alles is wel mooi en verzorgd, redelijk compleet winkeltje erbij. Bijna alleen maar Nederlandse gasten, naar ons idee relatief veel Brabanders.

• 6Staat v/h sanitair
  • 6Susanne21-08-2022

Begint een beetje vergane glorie te worden.

We hebben het prima gehad maar de camping begint te verouderen. Jaren geleden was het dé camping. Dat vind ik nu achterhaald. Het komt op mij over als een 'ratjetoe'. Wel veel voorzieningen. Veel animatie. Groot zwembad. Sanitaire voorzieningen zijn op zich wel schoon maar raakt gedateerd. De douchekoppen zitten vol kalk waardoor het water alle kanten op gaat. Haren uitspoelen wordt daardoor lastig. Haakjes zijn afgebroken. De zeepdispenser is 'groezelig'. Wc brillen zitten los of zijn 'gerepareerd' met een koperen buis (hoe dan??) Het asfalt op de paden zitten vol scheuren en gaten. Je moet oppassen dat je niet om zwikt. De ligging is wel prima. Vanaf de camping loop je zo het bos in en kun je lopen tussen de rotsen. Er is een heel gevarieerd animatieprogramma.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 5L. H18-08-2022

Redelijk

Prachtige ligging, maar na 10 jaar hier te hebben gestaan, moeten we toch mededelen dat de service slecht is geworden. Koude douches in de tempel (maar de punten gaan wel van je pasje af), deuren die niet op slot kunnen, bij het andere sanitair zitten de douchekoppen zo vol met kalk dat er bijna geen water meer uit komt, het schoonmaken nemen ze ook niet meer zo serieus, het ruikt bij de sanitairgebouwen naar riool. De stroom die je extra gebruikt, kost nog meer dan wat je thuis verbruikt. 10 jaar met plezier gestaan, maar zoals je nu te woord gestaan word bij de receptie, is echter ook nog niet gebeurd. Camping gaat hard achteruit! Dus tijd dat de camping actie onderneemt, zeker geen 5 sterren waardig op het moment!

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Olaf18-08-2022

Verouderde camping

Sinds ons vorig verblijf 12jr geleden is hier niks veranderd. Sanitair is schoon maar zeer verouderd. Personeel doet zijn best maar is over het algemeen niet enthousiast. Camping voldoet. Het is dat de omgeving van de camping mooi is , maar wij komen niet meer terug.

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Een teleurgestelde vakantieganger16-08-2022

De aftakeling is merkbaar en zichtbaar.

Nu een week al geen warm water in dat douche paleis iets wat overigens vorig jaar ook al een probleem was. Het stinkt er naar riool en diversen deuren sluiten niet. Douchekoppen die vorig jaar al slecht waren zijn nu nog slechter. De toiletten staan inmiddels vol met kalk de verpaupering neemt snel toe. En dan vragen ze nog de hoofdprijs ook. Voor een camping die 4 sterren beweerd te hebben diverse malen camping van het jaar is geweest neemt de verpaupering hard toe. Ik zou zelfs geen twee sterren meer geven nu jammer want we hebben hier altijd volop naar tevredenheid vertoeft.

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar