Camping Nommerlayen

Met jonge kinderen

Fantastisch, volgend jaar weer

Fam van Geffen
9-10-2018

We hadden een grote caravan plaats op 163. We zaten precies goed. We konden alles goed zien. Speeltuin, animatie, terras. Zaten vlak bij 2wc gebouwen. Volgens jaar zelfde plekje. Ik de omgeving is heel veel moois te zien en te beleven. Animatie was goed voor alle leeftijden. Kinderen hebben genoten dus wij ook.

Goed:

Mooie ligging

WiFi

Terras etc vrij netjes

Leuke en nette gevarieerde staanplaatsen

Aanwezigheid zwembad

Mooie omgeving, niet zo mooi als klein Zwitserland maar wel mooi

Minder: geen verse bakker op camping( allemaal afbak broodjes)

Veel achterstallig onderhoud: bodem zwembad groene aanslag

Veel slechte en vieze kitnaden in toilet en douche gebouwen.

Veel onverzorgde rommelige plekjes op camping

Wat niet:

Douchen met punten systeem 5 min per dag. Niet meer van deze tijd.

Veel onveilige situaties rondom speeltuin en zwembad. Voorbeeld geen rubbertegels etc. Vreemde plaatsing glijbaan in buitenbad.

Prijzen exclusief tax en stroom. Daarom vrij duur. Ook in naseizoen.

Nooit meer

Jan
20-9-2018

Goed is de toilette in Griekse mythologie

Dat is een fantastische uitschieter maar er zijn ook kanttekening het stinkt . Pasjes weg ermee 5 minuten warm douche is niet meer van deze tijd. dit is voor de hele dag

Dan de plaats vies smerig de water kranen

Niet om aantezien zelf ook gewoon gevaarlijk voor te gebruiken dus is dit een

Top camping niet.

Hele mooie camping, aanrader

fam Janssen
12-9-2018

Mooie camping, voor alle leeftijden geschikt. Groot zwembad, prima sanitair en ligging is goed. Animatieteam doet goed haar best, is heel Nederlands ingesteld (bijv NL speurtocht, film en voorstelling). Voor warm water in de douche en bij de afwas heb je een kaartje nodig. Dat is wel erg onhandig en ook niet meer van deze tijd. In 't hoogseizoen is het niet goedkoop per nacht, maar als je veel gebruik maakt van de faciliteiten, zwembad en het animatieteam dan is dat wel evenredig.

Super

S. Schouten
2-9-2018

Het is een top camping de animatie is super leuk er wordt veel geregeld voor de mensen het eten is lekker en de campeerplaatsen zijn lekker ruim

Fantastische vakantie!

Leonie
31-8-2018

Deze camping is echt een aanrader! Op de camping is van alles te doen voor jong en oud. Onze kids vonden de trainingen in de ochtend en de toernooien super leuk, helaas was het soms te warm om te voetballen maar na het vele zweten konden ze een duik nemen in het mooie zwembad.

De omgeving is erg mooi en de wandeltochten met Eline zijn een aanrader.

Voor wie uitgekijken is op de campings in Nederland maar niet te veel wil rijden is deze camping echt een aanrader.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Daphne
30-8-2018

Een fijne camping met grote staanplaatsen. Wij stonden ideaal overal dichtbij (plaats 286) en er was genoeg op de camping te doen voor de kids. (Luchtkussens, speeltuin, reuze glijbaan). En natuurlijk de zwembaden. Goed animatieprogramma van s'morgens tot s'avonds en overal heel vriendelijk personeel. In restaurant/terras en winkel zijn de prijzen aan hoge kant maar gelukkig genoeg grote supermarkten in de buurt om af en toe inkopen te doen.

Veel in de omgeving te doen en te zien en camping ligt direct aan leuke wandelroutes. Onze kids zijn nu 4 en 6 jaar maar we gaan zeker weten over paar jaar nog een keer terug. Sommige klagen over dat pasjessysteem voor het water maar werkt prima hoor. Wij hadden helemaal niks bij hoeven betalen en kregen ook geld voor stroom terug. Kortom, échte een aanrader voor gezinnen met jonge en oudere kinderen.

FANTASTISCH!!

Monique Drijver
29-8-2018

Uitermate vriendelijk en gastvrije medewerkers. We waren zonder kinderen en kregen een plaats op een 12+ gedeelte aangewezen. Water, stroom, wifi, alles perfect. Prachtige omgeving, misschiem iets minder voor mensen met hoogtevrees, maar dat ligt niet aan de camping. Wij gaan zéker nog een keer terug. GENOTEN!!

Geweldig

Dennis
29-8-2018

Voor de eerste keer hier geweest

Een week in onze tent en vondt het super

Was onze honeymoon

Voor alles wat wils

Gaan zeker terug komen

Hi di hiiiiiiii

Fantastisch vakantie

Pascal ter Haar
29-8-2018

Het was één super vakantie, echt een aanrader voor andere mensen. Prima camping santtair super schoon (10 punten ) alles is perfect. Voor de kinderen genoeg te doen. Mooie bosrijke omgeving je kun er super wandelen. Wij gaan zeker volgend jaar weer.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.