Camping Nommerlayen

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Echte aanrader komen zeker terug

Familie de Meyer
8-7-2018

Wij verbleven in cottage 4. Toen we aankwamen waren we aangenaam verrast. Heel proper en netjes ! Mooi terras met een tafel, parasol en 2 ligzetels. Er was ook plek om de wagen te parkeren. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de animatie was super leuk. De kinderen hebben echt genoten van de klimvulkaan en het springkussen. Het zwembad was perfect in orde! Er was een mooi buitenzwembad met stroming en tevens een verwarmd binnenzwembad. Prachtig gelegen met mooie wandelroutes die vertrekken vanuit de camping! 😀🍀 super tof dat we het WK konden volgen op groot scherm. Kan geen enkel minpunt bedenken. Komen zeker terug!

Die jonge dame van de receptie...

Geertsen
4-6-2018

Het begon allemaal bij de receptie...

We werden warm onthaald door een leuke jonge dame met het korte haar(+/-35). Erg enthousiast vertelde ze ons de bezienswaardigheden, plaats en de in-outs van de camping, warm welkom dus!! Gevolgd met een leuke wandeling over de camping kwamen wij al snel tot de conclusie dat hier veel georganiseerd wordt voor jong en oud (niet zo oud als de jonge dame van de receptie), máár veel leuke evenementen. Live muziek, voetbal en karaoke door het animatieteam. Ik moet daaraan wel toevoegen dat het animatieteam niet boven doet aan de mega enthousiaste bediening van Nommerlayen, wat een top service!! Maar toch, die leuke jonge dame van de receptie was wel het toppunt! Nommerlayen heeft alle luxe in huis; toiletgebouwen, echt één aanrader die Tempel!! En daarbij een geweldig terras met een MEGA tv-scherm!! Wij willen het team en de jonge dame (+/-35) van Nommerlayen bedanken voor de goede zorgen! Tot snel!

Schitterende omgeving, camping nooit weer!

Peter
16-5-2018

We dachten (zoals al vaak ) op een leadingcamping te verblijven. Weliswaar is deze camping aangesloten maar voor ons niet leadingcampingwaardig om navolgende redenen: bij aankomst konden we een andere/luxere plek krijgen mits we daarvoor per nacht bijbetaalden, van het toewijzen van een luxere plek voor members had men nog nooit gehoord. Verder moet voor alles bijbetaald worden, water,stroom. De sanitairtempel is erg mooi, het gebouw op het gedeelte waar wij verbleven was schoon maar erg oud, dit verwacht je niet op een leading camping. Bij het afwassen liep het water zo onder uit de bakken, er was een keer een monteur bezig met reparatie maar gedurende ons verblijf niet gemaakt. Bij het zwembad, restaurantgedeelte oogt het erg rommelig, er ligt allerlei bouwmateriaal, bestrating half afgemaakt. Personeel vonden we erg vriendelijk, bij receptie echter niet. Weinig uitleg bij inchecken, bij uitchecken informeert men niet eens of

We hebben een aantal aanbieders voor Nommerlayen voor je op een rij gezet:

Geweldig en we komen zeker terug.

EvS
10-5-2018

De camping is ruim en heeft 3 toilet/douche gebouwen. Degene dichtbij het zwembad is al wat ouder en wat gedateerd. De 2 andere gebouwen zijn echt heel mooi en goed. Het sanitair wordt goed schoongehouden. De plekken vond ik ruim genoeg. Onze auto kon ook nog naast de vouwwagen staan. Het eten in het restaurant was ook goed. Zeer aardig personeel en onze kinderen van 7 en 11 hebben zich prima vermaakt met het (nederlandstalige) entertainment op de camping. Ik lees dat sommige mensen het zwembad niet leuk vonden, daar ben ik het helemaal niet mee eens. Het binnenbad was verwarmd tot 29 graden en het buitenbad was zo'n 24 graden. Dat was wel fris, maar met temperaturen van 24/25 graden erg lekker als je eenmaal door was. In het winkeltje zijn elke dag verse broodjes te krijgen, voor de grote boodschappen moet je toch echt naar Mersch, zo'n 9 km verderop. Daar heb je een Cactus waar je echt alles kunt krijgen.

Geweldig! Absoluut tot ziens.

Léon
10-5-2018

Waanzinnig leuke camping, mooi gelegen en werkelijk fantastische animatie en uitermate vriendelijk personeel. De kampeerplaatsen zijn ruim en bieden dankzij de haagjes voldoende privacy, dus niet tent-aan-tent! Het nieuwe sanitair misstaat niet in menig luxe sauna. Ze zijn volop aan het vernieuwen, dus ik verwacht hier volgende keer veel meer van dan het nu al is, en het was al geweldig! Conclusie, hier gaan we zeker terugkomen, ondanks wat enkele azijn-urineerders hier schrijven!

Teleurstellend

MVL
1-5-2018

Bij aankomst bleek dat we de duurdere gereserveerde plaats niet kregen, terwijl (na lang zoeken) we die vonden en ze wél leeg was. Campingnummering is niet echt duidelijk.

Terug naar de receptie dus.Onze plaats, waar we extra voor bijbetaald hadden, was zodanig van ondergrond, dat we onze voortent niet hebben bovengehaald. De grond was een combinatie van potgrond en geel zand (??), bleef overal aan kleven en maakte de camper behoorlijk vies binnenin.

Ondanks dat het meivakantie was, en er dus héél veel kinderen waren, bleek de helft van het terrein een bouwwerf te zijn. Slechte planning? Mijn man heeft zelfs zijn voet verstuikt op losliggende stenen, en bouwmaterialen en gereedschappen horen niet waar kleine kinderen spelen.

Het water van t zwembad was ijskoud en geen mogelijkheid je daar om te kleden, dus in badpak en handdoek over de camping in gietende regen. Slechts twee douches in een koud sanitairgebouw.

De winkel was half leeg en best duur. Zonde ook dat er in de bar geen 'kleine kaart' was overdag.

Verder was het personeel wel héél vriendelijk maar duidelijk nog 'nieuw', en als al t bovenstaande weggewerkt wordt, kan ik me voorstellen dat het er best leuk moet zijn.

voor ieder wat wils.

Heinze De Boer
16-11-2017

Goed was de animatie voor de kinderen voor jong en oud.

Nooit meer

Martine
12-11-2017

Luxemburg was mooi. Camping Nommerlayen daarentegen een aanfluiting. Geen 5 sterren waard. Zeer kleine plekken, kort op elkaar, waardoor we constant in de rook van de buren zaten en je amper vrij uit kon praten. De gehuurde tent van touroperator was verder prima. Namens touroperator ook heel vriendelijk echtpaar op de camping. Een oud en vies stinkend toiletgebouw. Nederlandse enclave. Koud zwembad zonder enige charme. Luidruchtige animatie. Denk je een rustig rondje in het overigens mooie bos achter de camping te gaan lopen, schalt de Nederlandse hoempapa muziek door het bos, heel jammer. Voor ons eens en nooit weer.

Prachtige camping

w.t
19-9-2017

Wij hebben 2 week op een hele ruime plek gestaan (364) vrij uitzicht over de velden, in 1 woord prachtig. De kinderen hebben zich zeer goed vermaakt op de camping met de animatie, zwembad en speeltuin. Ze vonden het geweldig. Het sanitair gebouw was erg mooi en werd erg goed schoon gehouden. Pluim voor de aardige schoonmaakster. Douchen nooit geen probleem met warm water, we hoefden niet op de tijd te letten, pasjes systeem werkt voor ons perfect. De evt. naheffing voor de elektriciteit vonden we nog wel even spannend, maar zijn na een week even langs de receptie gegaan en gevraagd hoe we ervoor stonden. We werden zeer vriendelijk geholpen bij de receptie en hadden nog genoeg elektriciteit over. Toen we de weggingen kregen we nog best wat geld weer, en we hebben echt niet zuinig gedaan, we hadden een koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker, oventje, kacheltje. De natuur op en rondom de camping is perfect, hebben zeer veel mooie wandeltochten gemaakt en het weer was geweldig toen wij er waren. Wij kijken terug op een zeer fijne vakantie en komen zeker nog een keertje terug.

nooit meer

Antje
12-9-2017

prachtige natuur, camping klein , zeer gedateerd , onvriendelijk personeel. belachelijk dat je s,middags en s,nachts na 1.00 geen gebruik kunt maken van het sanitair. Je hebt maar een paar toiletten ter beschikking. Ik heb nog nooit zo vies sanitair gezien en geroken. Echt vies. En je word weggejaagd als de grote schotten voor het sanitair komen s,nachts. [ moeder met kleine kinderen zelfs]

Bij de receptie vind ik ze ook niet allemaal even aardig.

We hebben een aantal aanbieders voor Nommerlayen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nommerlayen scoort een 7.73 uit 10 op basis van 602 reviews.