Camping Nommerlayen

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°11°
Camping Nommerlayen
7,8

627 reviews over Camping Nommerlayen in het Nederlands

Aangekomen op een fantastische gereserveerde plek door familielid, mochten wij van een hartelijke jongeman onze tent gaan opzetten op de gereserveerde plek en de volgende morgen alle verdere gegevens doorgeven. Echter bij het definitief inchecken de volgende dag door een niet-klant-vriendelijke dame bij de receptie, kregen we aan het eind van het inchecken te horen dat we een andere plek moesten zoeken, omdat we te oude kinderen hadden voor deze campingplaats. Voorafgaand was dat niet aan het familielid verteld en evenzo niet aan ons bij aankomst 's avonds door de enthousiaste jongeman. Ondanks ziekte van een echtgenoot en het verzoek 1 dag uitstel om de tent te verplaatsen, kregen wij dit niet voor elkaar. Helaas wisten zowel de familie als wij zelf niets van leeftijdszones en bij het reserveren van de plek was dit ons allen niet verteld! Een fout kan gemaakt worden maar dan zo onvriendelijk met je gasten omgaan is voor ons nooit meer

Top camping

Valentijn
14-8-2018

Zeer goed te betalen 5 sterren camping, samen met mijn vriendin (19 ikzelf 20) hier gestaan voor een paar dagen wij waren op doorreis naar Spanje, mooie staanplekken. Wij waren met een tentje auto aanhanger+waterscooter de aanhanger mocht gewoon op de plek. Voor kinderen is het super geregeld op de camping zelf word ook nederlands gesproken. Zeker de moeite waard om hier nog een keer te staan.

Geweldig

Edwin
14-8-2018

Super mooie camping de plekken zijn op verschillende niveaus zodat je een mooi uitzicht heb

Zeer kindvriendelijk personeel

:-)

Zeker voor herhaling vatbaar

Richard Vincent
9-8-2018

Alles netjes en schoon, het toiletgebouw tegenover de winkel is gedateerd maar wel netjes en schoon

Fijne vakantie gevierd in Juli

Jammer dat we in onze laatste week (toen het echt druk was op de camping) een paar keer koud water hadden in de douche

En dat verschillende personeelsleden verschillende leeftijden hanteren mbt het verstrekken van alcohol, beter om duidelijker 1 lijn te trekken

Verder alles prima voor elkaar

verrassend mooi

fam. v. Loon
9-8-2018

we hebben een verrassend mooie vakantie gehad op deze camping. Mooie natuur, leuke animatie, heerlijk zwembad tijdens de warme dagen en fijne campingplaats.

Wij vonden vooral de locatie van de camping perfect gelegen, ongeveer een half uurtje van diverse leuke uitstapjes. Achter de camping ligt een erg mooi wandelgebied.

Zoals het liedje van het animatieteam gaat: mama wil naar de stad, papa vindt dat ook wel wat, maar wij blijven liever op de camping:. Onze kinderen vonden de camping echt fantastisch. Terwijl wij een drankje op het terras deden, speelden de kinderen op het springkussen of op de vulkaan!

aandachtspunten zijn:

- de wat verouderde speeltuin, die wel een likje verf zou kunnen gebruiken.

- op het terras was de bediening echt wel heel minimaal

Er is nieuw toiletgebouw die ik echt een 10 geef, oude toiletgebouw wordt wat ik gehoord heb komend jaar vervangen en dat is ook echt nodig.

Geweldige camping waar we terug blijven komen.

Asha Looijmans
9-8-2018

Hele fijne, gastvrije camping gelegen in een heel mooi gebied. Perfect voor kinderen. Ik kom er nu voor de 5de keer, waarvan de tweede keer met kinderen. Mijn kinderen hebben een heel jaar lang gevraagd wanneer ze weer terug mochten. En wij hebben het zo naar onze zin gehad dat we alweer gereserveerd hebben voor 2019.

“SUPER CAMPING”

Patricia
9-8-2018

Leuke,gezellige en zeer kindvriendelijke camping. Wij komen er al een aantal jaren en met veel plezier komen we weer ieder jaar terug. Ik kan niet anders zeggen dan een “super camping” waar veel te doen is voor jong en oud!

Geweldige camping

Marjolein
9-8-2018

Wij waren hier 23 juli tot 6 augustus voor de eerste keer..en we hebben volop genoten..de kids hebben meerdere zoekmogelijkheden..en wat fijn is er zijn ook speelgelegenheden op de kindervelden..

Wij gaan hier zekers te weten terug komen..

Vanuit de camping ook hele mooie routes door een boswandeling..

Watervallen in mullertal

En het kasteel in viande..

Wij hebben volop genoten!!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nommerlayen in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nommerlayen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nommerlayen scoort een 7.79 uit 10 op basis van 626 reviews.