Vakantiehuis Eichelborn

5 reviews over Vakantiehuis Eichelborn in het Nederlands

fantastisch

M. ten B.
16-7-2017

Heel rustig gelegen huis, éénvoudig maar alles aanwezig. Goede, nette en hartelijke ontvangst. Centraal gelegen. Je loopt zo het bos in met de hond. Goed eten in Nommern

Gereisd Met partner in juli 2017

Viesss....

Twanet
11-10-2012

De vakantiewoning is gevestigd in een deel van een soort schuur. Basic Ikea inrichting. Helaas was de woning was net zo schoon als het vieze gebit van de beheerder. Slaapkamers: Onder de bedden lag van alles, de moltons vies en de bedden erg smal. Badkamer: beschimmeld douchegordijn; afvoerputje vol haren waardoor het water niet goed wegliep; schimmel tussen de tegels op de muren; de toiletbril kapot. Woonkamer: een wolk van hondenharen tegen de zijkant van de bank; de ramen waren al in een eeuwigheid niet gelapt. Het serviesgoed en bestek is een allegaartje, onscherpe messen. Afstandbediening van TV niet aanwezig. Kortom een woning om niet meer terug te keren. Wij hebben voor minder geld veel betere woningen gehuurd.

Het enige positieve: het ligt op een prachtige plek.

Gereisd Met partner in september 2011

Geweldige vakantie

Lena
26-8-2012

Huisje was eenvoudig ingericht, maar netjes en schoon. Prima bedden. Veel speelruimte buiten voor de kinderen en de hond, en op de regenachtige dagen kwam de dvd-speler goed van pas. Het terrein is omringd door bossen en tot ons geluk zagen we op een avond een hert over het terrein lopen! We houden van wandelen en dit huisje heeft diverse wandelingen in de directe omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Goede uitvalsbasis om Luxemburg te verkennen

Charlotte
4-8-2012

Vakantiehuis Eichelborn is heel centraal gelegen in Luxemburg zodat dit als goede uitvalsbasis kan dienen om het land te bezoeken. Luxemburg-Stad ligt bv op 40 min, Echternach op 30 min, Grevenmachter (Bernard Massard en vele andere) op 35 min. Het huis heeft wel wat problemen met vocht. Geluidshinder hebben we zelf niet ondervonden maar we hadden dan ook heel kalme buren. Het huis zelf (vloer, keuken en badkamer) is goed onderhouden maar het meubilair mocht eens afgestoft worden. Naast het huisje is er een grasplein waar kinderen gerust kunnen ravotten en voetballen. Naast de ruine is er een trap die leidt naar een pleintje met enkele speeltoestellen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

slechte isolatie, heel veel vocht

erik
12-12-2011

slechte isolatie, heel veel vocht, houtrot raamkozijn kon je vingers doorprikken.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eichelborn in Nommern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eichelborn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.