Nommern

We hebben een aantal aanbieders voor Nommern voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Nommern voor je op een rij gezet:

Reviews over Nommern

Sluimerende rust in prachtige natuur

Guido de Mol,
    15-5-2016

Het dorpje zelf is een sluimerend boeren gehucht waar je tot rust kan komen op een nabijgelegen prachtige camping (Nommerlayen)! Daardoor heeft het plaatsje zelf weinig tot niets voor de toerist te bieden, maar is dit wel de perfecte uitvalsbasis om alle bezienswaardigheden die Luxemburg te bieden heeft te kunnen bezoeken. In de directe omgeving zijn er onbeperkte wandel- en fietsmogelijkheden in zeer uitgestrekte loofbossen. Binnen een straal van 30 km zijn echter ook alle bezienswaardigheden te bezoeken (Luxemburg stad, Echternach, Vianden, IJzermijn, oorlogsmusea, etc.). Om daar te komen volg je slechts landelijke wegen langs de mooiste uitzichten.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterende omgeving

Rob,
    10-8-2014

Omgeving leent zich voor vele activiteiten,fietsen/wandelen/kanovaren e.d Verder vele leuke plaatsen die een bezoek waard zijn Vianden. Echternacht. Luxemburgstad Esch s sure en nog veel meer. Verder zit men zo tussen de druiven aan de Moezel. En een bezoek aan Klein Zwitserland is ook aan te bevelen dus genoeg te ondernemen voor groot en klein.

Gereisd met partner in Wed Jun 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie ligging!

Guido van Hoesel,
    12-8-2013

Je bent overal zo. Het bos loop je zo in, schitterend om te zien. Ook de winkels in Merch en La Rochette ben je met een kwartiertje rijden. Ook Lidl en een Aldi en winkelcentrum zijn aanwezig. Helemaal goed!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jeanette,
    29-7-2013

Uitgaansleven hebben we niet onderzocht omdat wij jonge kinderen hebben. Het terras op de camping was altijd erg gezellig! Een prachtige omgeving, mooie bossen,bergen, kastelen, plaatsen etc. Genoeg te zien!

Gereisd familie in juli 2013

Prachtige natuur steden, dorpen op kleine afstand!

Laura Van Der Stokker,
    23-7-2013

Nommern is klein en vooral het bos maakt het prachtig. Grotere dorpen e steden zeer makkelijk bereikbaar. Adventure parc enkano tocht zowel gondel tocht zijn aanraders! Daarnaast is het eten in de verschillende restaurantjes zeer divers door alle culturen! Heerlijk genieten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013
Nommern scoort een 7,7 uit 10, op basis van 63 reviews