Mertert

vakantie Mertert

Geen resultaten

Geen resultaten

Er zijn geen accommodaties gevonden in dit gebied. Zoom uit of verwijder één of meerdere filters.

Reviews over Mertert

Mertert is een alleraardigst, sfeervol, dorpje waarin het

Marcel
    1-10-2006

Mertert is een alleraardigst, sfeervol, dorpje waarin het lijkt dat de tijd zeker vijftig jaar heeft stilgestaan. Kippen lopen regelmatig nog over de straat. Ruim verenigingsleven en volgens mij is de grootste hobby van de inwoners feesten en drinken. Het dorp is gelegen aan de oevers van de Moezel en de Syr. De syr is een riviertje met vrij helder water en diverse stroomversnellingen die heerlijke verkoeling bieden in hete periodes. 2 Stamkroegen van de dorpsbewoners en verder is er geen uitgaansleven behoudens de talloze wijnfeesten. Het dorp is verder gelegen in een gebied waar vroeger diverse Romeinse nederzettingen waren. Verder ligt Mertert aan het begin van de Wainstrasse tussen de wijnvelden.

Gereisd Anders in Sun Oct 01 2006 20:14:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een uit de kluiten gewassen boeren dorpje

Jody
    10-10-2005

Het is een uit de kluiten gewassen boeren dorpje. Wat niet ver licht van een mooie natuur omgeving. De cafe's zijn niet over huizen te schrijven. dan kun je beter een andere plaats kiezen om een terasje te pikken. bij mij blijft de omgeving het doen. met warm weer kun je lekekr gaan zwemmen in de beek/rivier. en ook is er mogelijkheid om mooie wandelingen te maken.

Gereisd Anders in oktober 2005

leuk plaatsje, veel duitsers, is niet zo moeilijk ligt er

gilion
    25-9-2005

leuk plaatsje, veel duitsers, is niet zo moeilijk ligt er naast maar ok is verder wel gezellig leuk dorp meeste mensen zijn wel vriendelijk, veel benzine pompen altijd handig en het is ook heerlijk om rustig aan de waterkant te zitten en van de omgeving genieten

Gereisd Anders in september 2005
Mertert scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews