Camping Krounebierg

Camping Krounebierg
8,3

15 tips over Camping Krounebierg

B.Broekmans, 5-8-2017

Voor de Pizza liefhebbers ligt er in het dorpje Beringen (5 km) van de camping een zeer goede Pizzeria!Prijs kwaliteit echt top! Adres is 36b, rue d'Ettelbruck

L-7590 Beringen Luxembourg

Tél : +352 26 32 06 52

Groet B.Broekmans

saskia, 11-5-2015

Neem bij het huren van een caravan dekbedden mee er zijn alleen dekens. Als je graag uit een mok/theeglas drinkt moet je die ook zelf meenemen er zijn alleen kopjes.

De stoeltjeslift en kasteel in Vianden zijn erg leuk voor kinderen.

Maria van Liempt, 25-9-2014
Koop de Luxembourgcard en je bent een paar dagen zéér voordelig met het openbaar vervoer opstap inclusief entreeprijzen musea e.d.

We hebben een aantal aanbieders voor Krounebierg voor je op een rij gezet:

Henrike, 6-8-2014

Op zondag is er een stoomtrein van Petange naar Fond de Gras, mooi tochtje en de vlindertuin in Grevenmacher vonden we ook echt een aanrader.

Achter de camping liggen mooie bossen voor een lekkere avondwandeling en 4 grotten die je kunt bezoeken.

Fietsen naar Luxemburg stad is echt goed te doen (17 km) en een mooie tocht, terug kun je dan bijv met de trein (2 euro ER incl. fiets). Fietsen in de stad is overigens wel een uitdaging, maar tot aan de stadsgrens is het vlak en mooi.

familie van beek, 3-7-2014
Openbaarvervoer ( trein ) heel goedkoop met een dagkaart. Heerlijk wandelen in de omgeving.
Theelen, 22-4-2014
De camping eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpaam. Ze organiseren voor de gasten elke week 2 maal een flinke wandeling in de omgeving. Neem je wandelschoenen mee, want dit is echt aan te raden! Ook 's avonds is er regelmatig wat te doen bij de bar/restaurant, live muziek / karaoke. Het eten is het restaurant is prima, de zelfgemaakte pizza zijn verrukkelijk.

vermeiren annick, 13-4-2014

Zeker eens het nabijgelegen zwembad en welness proberen ,zalig en een goed alternatief voor als het weer eens wat minder is.

Op de camping zelf zeker eens het restaurant proberen , smiddags een budgetvriendelijk dagmenu te verkrijgen.

H, 14-9-2013
Diverse winkels en supermarkten op loopafstand.
Hans en Mieke de Git, 8-8-2013

pak het OV vanuit Mersch! Alles is ontzettend goed bereikbaar en het OV is hier een verademing.

Koffie is in de kampwinkel niet te krijgen...Maar da's wat ons betreft het enige minpunt.

Schepers, 2-8-2013

-Zeker meedoen aan de grottentocht (echt de moeite waard, denk aan een zaklamp, de kinderen vinden het geweldig)

-Wandelroute doen in Klein Zwitserland

-Na het wandelen op teken controleren (die zitten nogal veel in de omgeving)

-Luxemburg stad bezoeken is zeker de moeite waard(denk aan contant geld voor de parkeer automaat)

-Kinderen NIET laten steppen van de hellingen, daar krijg je ongelukken van (ambulance, gebroken armen, schaafwonden)

We hebben een aantal aanbieders voor Krounebierg voor je op een rij gezet: