Camping Krounebierg ****

Weer vandaag1°-5°

182 reviews over Camping Krounebierg in het Nederlands

rustige camping

mounty-2, 5-12-2017

Camping is prachtig centraal gelegen en dus uitermate geschikt als uitgangspunt voor het maken van uitstapjes. Nederlands gesproken bij de receptie en ook de supermarkt is ook 's avonds gewoon open. Het is alleen jammer dat het water in het zwembad ijskoud is en het is spijtig dat het hoogseizoen alleen maar voor juli geldt en er dus buiten deze maand om geen animatie is

Een fijne camping

A Visser, 25-9-2017

Echt een camping waar het goed toeven is voor zowel de omgeving, de camping, en niet te vergeten het restaurant, wij zijn er al diverse keren geweest en het blijft een locatie waar wij graag terug komen.

fantastisch

Dhr Klein, 4-9-2017

mooie schone camping alleen de goedkope caravans waren te klein en te krap.wij waren daar vanaf 19 augustus tot 30 augustus en toen kon je al niet meer gratis zwemmen want het hoogseizoen was afgelopen werd er gezegd terwijl de camping helemaal vol zat.De toegangsdeuren naar de slaapkamer waren niet breder als een kastdeur en boven de buitendeur zat een vrij brede kier.

Zeker volgend jaar weer

S klarenbeek, 31-8-2017

Lekkere rustige camping

Met veel gezelligheid

Zwembad buiten en binnen

Een ruimte om te chillen met bankstel tv pooltafel

Alles wat wij willen op de camping is daar

Mooie vakantie

Waucomont, 20-8-2017

Wij hadden de Stacaravan Willerby voor 6 personen caravan gedateerd mag wel een nieuwe vloer in maar prijs kwaliteit verhouding goed de douche vond ik wat minder de snelweg hoorde je alleen. 's avonds als je buiten zit maar absoluut niet storend.

Restaurant kan je heel goed eten broodjes voor ontbijt voldoende.

Heel mooi binnen zwembad waar je twee uur gebruik van mag maken.

Kort om we hebben een top vakantie gehad.

Wij komen hier zeker weer terug

leuke camping

Mariekje, 17-8-2017

met toeval kwamen we op deze camping, we hebben deze camping gebruikt als overnachtingscamping voor onze reis naar Frankrijk,

super leuke camping ook voor 1 nacht. niet al te duur. Doordat we wat later aangekomen waren was er niet veel keus meer in gerechten bij het restaurant, maar met een patatje en een frikandel waren we al tevreden. Vanuit de camping zit je weer zo op de route de soleil. alleen 's morgens was de douche wel koud

Hele leuke vakantie

Janet, 6-8-2017

Wat een overdreven reactie s over de snelweg onder/langs de camping. Wij hebben hier totaal geen last van gehad.

Laat je daar zeker niet door tegenhouden om deze camping te bezoeken.

Wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad.

Voor ons de eerste keer in Luxemburg, wat een mooi land, komen er zeker nog eens terug en dan zullen we zeker weten weer kiezen voor camping Krounebierg.

Leuke camping, onze kinderen gingen met veel plezier naar de animatie.

Wij zaten in een stacaravan , niet de nieuwste maar, prima!

Toiletgebouwen netjes net als de gehele camping erg netjes.

Vriendelijk personeel, ruim assortiment in de winkel, prettige ontvangst bij aankomst en je kunt er heerlijk eten in het restaurant of een snack halen van de frituur.

Zeker een aanrader deze rustige mooie camping.

niet conform de 8.3 zoover verwachting

Houbraken, 5-8-2017

Wij verbleven met 2 kinderen van 6 en 8 jaar in een stacaravan voor 4 personen. Caravan is zeer gedateerd/oud en mag niet als goed bestempeld worden. Voor wat betreft de hygiene laat de caravan zeer te wensen over. De caravan word niet meer door de camping schoon gemaakt de eindschoonmaak van de gasten zelf is de definitieve schoonmaak. Personen boven de 1.85 kunnen zich in de caravan niet bewegen daar is het te krap voor. De douche is niet bruikbaar te klein! Met als gevolg dat er veel gasten bij het overdekte zwembad gaan douchen.

Het naast gelegen zwembad is weg mooi en voldoet helemaal aan de wensen van de kinderen. Zwembad op de camping zelf is voor kleine kinderen.

Simpele maar goede camping

arne kaaij, 4-8-2017

Wij hebben hier 1 nacht gestaan. hartelijk ontvangst en mooie grote plekken. mooi uitzicht. Voor de kinderen is een overdekt zwembad en een buitenbad. ivm weer waren wij blij dat binnen konden zwemmen. Wij hebbeb s avonds in het restaurant gegeten en dat was prima. prima kwaliteit / geld verhouding. sanitair is schoon maar niet heel modern, voor kns prima. al met al een prima camping voor op de door reis of om langer vakantie te vieren!

Ruime plek op terras camping

B. Schilder, 30-7-2017

De camping is leuk en goed onderhouden. Het sanitair is netjes en schoon.

Het is een hondvriendelijke camping.

Het restaurant bied lekker eten dus reserveren, mensen uit de omgeving komen hier ook eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Krounebierg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Krounebierg in Mersch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Krounebierg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Krounebierg scoort een 8.35 uit 10 op basis van 184 reviews.