Camping Krounebierg

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

Op Camping Krounebierg (Luxemburg) zorgt het vriendelijke personeel ervoor dat je je thuis voelt. Het is geen enorme luxe camping, maar alles is wel verzorgd en het restaurant is goed. Voor de kinderen is er af en toe wat te doen, maar ga vanuit de rustige camping vooral Luxemburg ontdekken. Ga bijvoorbeeld op de fiets naar de hoofdstad Luxemburg.

214 reviews over Camping Krounebierg

• 7Paul03-09-2020

Prima camping, mooie start van de vakantie.

Leuke camping, goed voor elkaar. Zowel het terrrassendeel als het vlakkere deel onderaan ziet er goed uit met redelijk ruime plekken. Sanitair in het algemeen goed op orde. Alleen sanitair bij speeltuin was oud en niet schoon. Restaurant en kampwinkeltje waren goed. Onze plek lag deels onder een soort besjesboom die vieze vlekken op de tent gaf. Naast de camping ligt het gemeentelijk overdekte zwembad. Daar heb je als campinggast per dag 2 uur gratis toegang. Mooi bad. Op de camping slechts peuterbadje, dat is dan weer jammer. In de omgeving is binnen redelijke afstand voldoende te zien, in Luxemburg is alles makkelijke bereikbaar. Vianden, Clervaux, Pettingen, Bourgscheid, Echtenach... allemaal de moeite waard. Ook Luxemburg-Stad was het bezoek waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Inge29-08-2020

Helemaal prima

fijne rustige camping, beetje saai voor tieners vanwege laatste week vh hoogseizoen, jammer is het geluid vd snelweg

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8M. Van der Meer21-08-2020

Wij komen al jaren naar alle tevredenheid op camping krounebierg en verblijven in een sta caravan welke dit jaar allemaal vernieuwd zijn. Vriendelijk personeel, kleine rustige en netjes onderhouden camping. Met een relatief klein zwembad, maar camping gasten mogen gratis 2 uur per dag in het grote binnenbad wat vlak naast de camping ligt zwemmen. Er is een speeltuin een restaurant en een winkeltje waar he in de ochtend verse broodjes kunt halen. Het grote winkelcentrum van mersch is op 5 minuten rijafstand met een grote verschijdenheid aan winkels. De camping is centraal gelegen en je bent zo in het prachtig mooie müllerthal! Deze camping is zeker voor jonge gezinnen een aanrader, de animatie is ook meer gericht op wat kleinere kinderen. Maar onze zoon van net 12, heeft het er ook nog fantastisch! Camping krounebierg is een echte aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Chantal Holleman29-07-2020

Super leuke camping zelfs tijdens de corona tijd

We hebben voor aankomst gebeld of er staplaats was. Er bleken nog plaatsen beschikbaar te zijn en we hebben samen overlegd wat voor ons de perfecte plaats zou zijn. We werden vriendelijk ontvangen en hebben een mooie plek gekregen. De plaats is mooi ruim.

Het sanitair is lichtelijk verouderd maar wordt goed schoongemaakt. Echt een fijne camping. Vanuit hier is het leuk om te fietsen met de mountainbike. We zijn samen met de kinderen naar Luxemburg gefietst. Hele mooie route en goed te doen.

Kortom. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Jaques18-09-2019

Fantastisch.

Vriendelijke (Nederlandse) ontvangst. Op de camping goed restaurant. Altijd heet water en schoon sanitair. Met wasmachines en droger. Dicht bij snelweg, veel attracties rondom. Luxemburg stad op 18 km. Vijf supermarkten binnen 4 km, maar ook redelijke campingwinkel en het is altijd mogelijk broodjes te bestellen. Klein kinderbad op de camping naast de speeltuin en overdekt zwembad aan de overkant. Terrassencamping, dus sommige plekken lopen wel schuin. Eigenlijk alles voorhanden! AANRADER!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Timmermans17-09-2019

Niet hondvriendelijk

Camping rustig, restaurant niet diervriendelijk.

Stonden op een rustige plek op de camping, we zijn enkel 2 dagen gebleven en zitten nu weer in de auto naar huis.

Gisteravond wouden wij eten in het campingrestaurantje maar wij werden geweigerd binnen te eten omdat wij onze trouwe 4-voeter bij ons hadden.

De zogenaamde manager kon zich niet in ons verplaatsen en bleef vasthouden dat honden niet toegestaan waren ongeacht hoe groot ze waren.

Als je het mii vraagt is het niet van deze tijd om honden te weigeren en denk ik dat meneer de manager misschien een klantvriendelijkheidscursus zou volgen.

Noodgedwongen buiten de camping gegeten.

Sanitair is goed, de plekken rustig.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marcella Ijpma09-08-2019

Genoten!

We hebben erg genoten op de camping van o.a. de fijne sfeer bij zowel de campingeigenaren als de campinggasten. Ook hebben we bijna elke dag gezwommen in het heerlijke zwembad! We hadden een prachtige plek voor onze caravan. Het was omgeven met een heg zodat duidelijk was hoeveel ruimte je tot je beschikking had. De toiletgebouwen waren altijd netjes en we konden alles halen in het campingwinkeltje. We raden deze camping zeker aan!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jesse09-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Bij aankomst ontvangen door een vriendelijke jongeman met een lach van oor tot oor, die ons wat bleek ook bediende in het restaurant waar hij met net zoveel plezier en gezelligheid aan het werk was.

Het restaurant was goed, ruime kaart, Nederlands sprekend personeel, +puntje dat ze max verstappen uitgezonden hebben en de eigenaresse is eigenlijk altijd aanwezig om vragen te beantwoorden.

Elke ochtend vers brood in de kampwinkel, er is een animatieprogramma en verder rondom de camping genoeg te doen.

Het sanitair is wisselend, ze hebben verouderde voorzieningen maar beschikken ook over een vernieuwd gebouw, dat net als de rest van de sanitairgebouwen 2x per dag gecontroleerd of schoongemaakt wordt.

Al met al heeft deze camping op ons een geweldige indruk achter gelaten door het mooie terras waar je heerlijk van het uitzicht kan genieten en een oogje op de kinderen in het zwembad kan houden.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Marcel09-08-2019

Uitmuntende camping

Prachtcamping, zijn hier met kinderen 11 en 13 geweest en wij kunnen niet anders stellen dan dat dit de perfecte plek voor rust is.

Sanitair in goeie staat, 2x per dag wordt het al dan niet gepoetst dan wel gecontroleerd op netheid.

Ontvangst in de receptie door een enthousiaste jongeman, die ons ook in het restaurant bediende, altijd lachen en vriendelijk. Keuken is goed, grote kaart.

Al het personeel sprak Nederlands en waren altijd aanwezig voor vragen.

Luxemburg zelf is een geweldig mooi land, waar wij zeker nog terug gaan komen.

Wij kunnen er weer tegen aan na deze rustgevende vakantie.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Han09-08-2019

Na reisdag, camping met alles wat je nodig hebt!

Deze camping gebruikt als overnachtingscamping op weg naar huis. Vriendelijke mensen, mooie camping vlak bij snelweg, goede plaatsen, rust, schoon toiletgebouw, heerlijk restaurant met heel veel gerechten en lekkere broodjes 's morgenvroeg.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019