Camping Krounebierg

• 7.6Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

Op Camping Krounebierg (Luxemburg) zorgt het vriendelijke personeel ervoor dat je je thuis voelt. Het is geen enorme luxe camping, maar alles is wel verzorgd en het restaurant is goed. Voor de kinderen is er af en toe wat te doen, maar ga vanuit de rustige camping vooral Luxemburg ontdekken. Ga bijvoorbeeld op de fiets naar de hoofdstad Luxemburg.

211 reviews over Camping Krounebierg

• 8Chantal Holleman29-07-2020

Super leuke camping zelfs tijdens de corona tijd

We hebben voor aankomst gebeld of er staplaats was. Er bleken nog plaatsen beschikbaar te zijn en we hebben samen overlegd wat voor ons de perfecte plaats zou zijn. We werden vriendelijk ontvangen en hebben een mooie plek gekregen. De plaats is mooi ruim.

Het sanitair is lichtelijk verouderd maar wordt goed schoongemaakt. Echt een fijne camping. Vanuit hier is het leuk om te fietsen met de mountainbike. We zijn samen met de kinderen naar Luxemburg gefietst. Hele mooie route en goed te doen.

Kortom. Voor herhaling vatbaar.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Jaques18-09-2019

Fantastisch.

Vriendelijke (Nederlandse) ontvangst. Op de camping goed restaurant. Altijd heet water en schoon sanitair. Met wasmachines en droger. Dicht bij snelweg, veel attracties rondom. Luxemburg stad op 18 km. Vijf supermarkten binnen 4 km, maar ook redelijke campingwinkel en het is altijd mogelijk broodjes te bestellen. Klein kinderbad op de camping naast de speeltuin en overdekt zwembad aan de overkant. Terrassencamping, dus sommige plekken lopen wel schuin. Eigenlijk alles voorhanden! AANRADER!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Timmermans17-09-2019

Niet hondvriendelijk

Camping rustig, restaurant niet diervriendelijk.

Stonden op een rustige plek op de camping, we zijn enkel 2 dagen gebleven en zitten nu weer in de auto naar huis.

Gisteravond wouden wij eten in het campingrestaurantje maar wij werden geweigerd binnen te eten omdat wij onze trouwe 4-voeter bij ons hadden.

De zogenaamde manager kon zich niet in ons verplaatsen en bleef vasthouden dat honden niet toegestaan waren ongeacht hoe groot ze waren.

Als je het mii vraagt is het niet van deze tijd om honden te weigeren en denk ik dat meneer de manager misschien een klantvriendelijkheidscursus zou volgen.

Noodgedwongen buiten de camping gegeten.

Sanitair is goed, de plekken rustig.

• 1Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marcella Ijpma09-08-2019

Genoten!

We hebben erg genoten op de camping van o.a. de fijne sfeer bij zowel de campingeigenaren als de campinggasten. Ook hebben we bijna elke dag gezwommen in het heerlijke zwembad! We hadden een prachtige plek voor onze caravan. Het was omgeven met een heg zodat duidelijk was hoeveel ruimte je tot je beschikking had. De toiletgebouwen waren altijd netjes en we konden alles halen in het campingwinkeltje. We raden deze camping zeker aan!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jesse09-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Bij aankomst ontvangen door een vriendelijke jongeman met een lach van oor tot oor, die ons wat bleek ook bediende in het restaurant waar hij met net zoveel plezier en gezelligheid aan het werk was.

Het restaurant was goed, ruime kaart, Nederlands sprekend personeel, +puntje dat ze max verstappen uitgezonden hebben en de eigenaresse is eigenlijk altijd aanwezig om vragen te beantwoorden.

Elke ochtend vers brood in de kampwinkel, er is een animatieprogramma en verder rondom de camping genoeg te doen.

Het sanitair is wisselend, ze hebben verouderde voorzieningen maar beschikken ook over een vernieuwd gebouw, dat net als de rest van de sanitairgebouwen 2x per dag gecontroleerd of schoongemaakt wordt.

Al met al heeft deze camping op ons een geweldige indruk achter gelaten door het mooie terras waar je heerlijk van het uitzicht kan genieten en een oogje op de kinderen in het zwembad kan houden.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Marcel09-08-2019

Uitmuntende camping

Prachtcamping, zijn hier met kinderen 11 en 13 geweest en wij kunnen niet anders stellen dan dat dit de perfecte plek voor rust is.

Sanitair in goeie staat, 2x per dag wordt het al dan niet gepoetst dan wel gecontroleerd op netheid.

Ontvangst in de receptie door een enthousiaste jongeman, die ons ook in het restaurant bediende, altijd lachen en vriendelijk. Keuken is goed, grote kaart.

Al het personeel sprak Nederlands en waren altijd aanwezig voor vragen.

Luxemburg zelf is een geweldig mooi land, waar wij zeker nog terug gaan komen.

Wij kunnen er weer tegen aan na deze rustgevende vakantie.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Han09-08-2019

Na reisdag, camping met alles wat je nodig hebt!

Deze camping gebruikt als overnachtingscamping op weg naar huis. Vriendelijke mensen, mooie camping vlak bij snelweg, goede plaatsen, rust, schoon toiletgebouw, heerlijk restaurant met heel veel gerechten en lekkere broodjes 's morgenvroeg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Monique C03-08-2019

Mooie rustige camping.

Rustige terrassen camping met een fijn restaurant en een mooi zwembad ernaast. Sanitair is erg schoon ! Vriendelijk personeel.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7N. Wassenberg05-07-2019

Veel lawaai i.v.m bouw ernaast. schuine plaatsen.

Vriendelijke eigenaren, pal naast de camping word gebouwd, erg veel herrie. Met mooi weer beginnen ze om 6:15. (stenen slijpen, hard roepen naar elkaar toe)Vrij nieuw sanitair op allee 8. Mag beter schoongemaakt worden. Roosters in plafond vrij vies. Make-up op wastafel heeft er zeker 4 dagen op gezeten. Plaatsen zijn erg schuin overal. Zaten bij de rotonde, op foto mooie witte kiezels, nu meer onkruid dan witte kiezels. Erg jammer, is toch het eerste beeld. Wel mooie grote plaats. Hoorde van mensen dat we teveel betaalde omdat we nog in juni zaten, toen we dat zeiden bij de receptie werd het meteen aangepast. Scheelde 45 euro op bijna 3 weken. Jammer dat je daar via via achter komt. Laatste 2 dagen kwamen de tuinmannen die begonnen om 7 uur met een electrische heggenschaar de heg te knippen. Erg veel lawaai. We hadden met vrienden afgesproken dus zijn gebleven anders hadden we toch andere camping gezocht. Overdag veel weggeweest.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2H.Hoog07-06-2019

Als je reist met hond....Niet naartoe gaan.

Zeer hondonvriendelijke camping. Overal waarschuwingen dat je hond ergens niet mag lopen en dat dat met videocamera’s bewaakt wordt. Hondentoilet waarmee geadverteerd wordt is in werkelijkheid hokje van 2 bij 1 meter. Wij kwamen aan in de stromende regen en onze Labradoodle die ook als hulphond gebruikt wordt mocht niet mee in het restaurant. We mochten buiten in de regen eten met hond of niet. Regels zijn regels alsdus de eigenaar. Werd me verteld dat het ‘maar’ m’n hond was.... geen aanrader dus voor mensen die met honden reizen.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair