Camping Krounebierg

Camping Krounebierg
8,3

194 reviews over Camping Krounebierg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super aardige mensen (Nederlands) maar de camping zelf heel netjes maar wel oud. Zwembadje mag je echt geen zwembad noemen. Is een badje zo diep als je enkels alleen baby’s kunnen iets plezier hebben in dit badje van 3 bij 3. Wel leuke speeltuin voor de kinderen.

in één woord geweldig

Familie Ponte
20-8-2018

Geweldige camping, we zijn nu voor het 4de jaar geweest en we genieten nog steeds.

De WIFI is geweldig geworden sinds begin augustus, we konden gewoon via WIFI een hele voetbal wedstijden kijken (hebben we maar één keer gedaan, maar wil alleen maar zeggen zonder storing of wat dan ook). Michel en Silvana en de rest van de crew zijn een groep jonge mensen waar je altijd terecht kan voor een praatje en een probleem. Sanitair perfect, plekken perfect ( mooi bruin in plaats van groen maar na één flinke regenbui die we hebben gehad 's nacht in die drie weken werd het gras weer mooi groen. Eten perfect, in één woord een Top Camping!!!!!

Super week gehad

Waucomont
17-8-2018

Voor de 2de keer een week op de camping verbleven in een 6 persoons stacaravan.

Stacaravan is vanaf dit jaar nieuw. Erg mooie stacaravan. We hadden plaat 1516. Super mooie plaats met veel buiten ruimte. Ook lekker veel zon.

Buitenbad is klein, maar voor kleine kinderen voldoende.

Binnenzwembad wederom prachtig. Beide kids konden geen genoeg krijgen van de glijbaan.

Animatie beperkt, maar minidisco en knutselen erg leuk.

Stadspark is ook geweldig. Kwartiertje lopen van de camping. Erg leuke speeltoestellen voor de kids.

Ook een leuke kiosk in het stadspark.

In de omgeving is het blotevoetenpad erg leuk met kinderen. Met de trein naar luxemburg ook erg leuk.

We hebben een top vakantie gehad.

Vacanceselect

Nette camping met ruime plekken, groot nieuw sanitair gebouw, klein kinderzwembad met koud water, genoeg ruimte voor kinderen om te spelen, leuk terras met uitzicht over zwembad en speeltuin. Gratis gebruik van naastgelegen binnen zwembad/wellness centrum. Simpele maar leuke animatie, die aanbod aanpassen op vraag.

Mooi nieuw sanitair, zou het iets vaker schoonmaken dan blijft het langer mooi, eten is lekker, maar toen wij er waren was er veel van de kaart niet aanwezig.

Prima camping, goed gesitueerd.

Familie de Gier
11-8-2018

Prima camping met goede voorzieningen. Plaatsen zijn niet heel ruim, maar er is gelukkig voldoende plaats om de auto in de buurt van het kampeerplek te parkeren. Vernieuwde sanitairgebouw is prachtig en net als de rest van de sanitaire ruimtes schoon. Naastgelegen zwembad is fantastisch, maar let op dat je er niet meer dan de gratis 2 uur verblijft, anders kun je flink bijbetalen! Restaurant is uitstekend en heeft een mooi panorama over de stad. Het gemeentepark met speeltuintjes is een aanrader voor mensen met kleine kinderen, goed aan te lopen of fietsen. Gebied is schitterend voor wandelaars!

Erg leuke tijd gehad!

Familie Bierens
9-8-2018

Erg leuke camping met veel faciliteiten. Ruim voldoende sanitaire voorzieningen. Leuke speeltuin met zwembad. Je kunt ook gratis gebruik maken van het naast gelegen gemeentelijk zwembad (erg leuk). Wordt vanalles voor kinderen georganiseerd. Bistro heeft prima gerechten. Personeel werkt erg hard.

Goede camping, maar slechte Wi-Fi

Kees
28-7-2018

Ons verblijf op Krounebierg is goed bevallen. We beschikten over een staanplaats met voldoende schaduw. Ook het restaurant is prima. En ook niet onbelangrijk is de rust na 23.00 uur.

Een minpunt is echter de Wi-Fi op de camping. Op de website van Krounebierg staat prominent beschreven dat er gratis WiFi op de camping is. Dit klopt, maar dit is alleen op bepaalde plaatsen het geval. Op onze staanplaats was dit er helemaal niet. Na navraag te hebben gedaan bleek het antwoord: 'Op de ene staanplaats is er betere Wi-Fi dan de andere staanplaats'. Maar dit is natuurlijk niet goed te praten. Op andere staanplaatsen heb ik het geprobeerd, maar daar loop je tegen hetzelfde probleem aan. Het probleem zou verholpen worden, maar pas op onze laatste vakantiedag zag ik de monteurs aan het werk. Fijn dat het aangepakt wordt. Toch vind ik niet netjes van de camping, aangezien het toch misleidend is om het wel te melden, terwijl het toch anders zit.

Een camping die arm en rijk een vakantie gunt!

Fam. Kievit van Schaik
20-7-2018

Rustige camping, prachtige omgeving zeer vriendelijk ontvangst en sfeer op camping!

Stacaravan o'hara keurig was een enorm hete week maar de caravan stond zo dat we altijd lekker in de schaduw konden zitten, wij danken de eigenaars voor de geweldige week gastvrijheid waar we ontzettend van genoten hebben!

Onze favoriete camping in Luxemburg waar we ons altijd welkom en thuis voelen!

Heel veel dank voor de aanbieding waardoor wij na ruim 4 jaar weer een weekje van vakantie buiten eigen huis konden genieten!

Vriendelijke groeten en tot een volgende keer

Prima camping

Visser
11-6-2018

We waren van plan om er een week te staan maar het zijn er 4 geworden, het is in een woord een heel fijne en schone camping met nieuw sanitair en vriendelijk personeel ook op het restaurant is niks aan te merken.

De camping Krounenbierg is mooi gelegen op een berg en heeft lange aangelegde terassen. Er is voldoende plaats voor auto en caravan en met onze hondjes een prima verblijf. Er is een retaurant waar je lekker kan eten en drinken. En de voorzieningen zijn netjes en altijd schoon. Tegenover een groot zwembad met luxe voorzieningen. We komen hier in augustus weer terug.

We verbleven hier al vaker kort en op doorreis. Lekker even rusten

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Krounebierg in Mersch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Krounebierg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.