Mersch

We hebben een aantal aanbieders voor Mersch voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mersch voor je op een rij gezet:

Reviews over Mersch

Mooie plaats met leuke terrasjes

mounty-2
    3-8-2017

Mersch ligt prachtig centraal in Luxemburg en leent zich uitstekend als uitvalsbasis voor het maken van uitstapjes. Op 2,5 km. buiten het centrum ligt een groot winkelcentrum met alle denkbare winkels. Hier kun je je wel een paar uur vermaken

Gereisd Met partner in juni 2017

Het is zo fantastisch dat we vaker komen

S klarenbeek
    21-2-2017

Je hebt genoeg supermarkten zoals aldi , lidle, en dan een heel winkelcentrum met H&M ,action , hema, zeeman,C&A dus kan je lekker shoppen. Mooie kerk mooi speelpark wel buiten dus kan je lekker wandelen in de omgeving

Nadelen kan ik niet verzinnen het is daar fantastisch echt een aanrader en dan op camping krounebierg Nederlandse eigenaar

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prima plekje.

André
    10-8-2015

Dorpje heeft genoeg grote winkels op korte afstand van de camping. 10 minuten max met de auto. Is aan te fietsen maar hou wel rekening met een paar klimmetjes. Er loopt een rijksweg langs de camping maar hier niet veel last van gehad 's nachts. Mersch zelf is geen bruisende plek en dat gaf voor ons ook niets. Het is wel een prima uitval plek om daagjes er op uit te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Leuk stadje beetje ongezellig

saskia
    11-5-2015

Mersch is een ongezellig stadje met veel voorzieningen. Zo is er een station waar je voor weinig met de trein naar Luxemburg (stad) of Diekirch kunt. Er is een heel mooi overdekt winkelcentrum met veel winkels . Verderop nog een mooie Cactus supermarkt. Er zijn niet veel gezellige terrasjes. Wel mooi centraal gelegen in Luxemburg aan de snelweg.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lekker sushi eten

Monique
    10-8-2014

Mersch is minder innemend dan de andere Luxemburgse stadjes, maar toch een groot, overdekt winkel;centrum en in het centrum zelf een lekker restaurant genaamd Sakura. je kunt daar heerlijk eten o.a. sushi, thais, chinees en het was heerlijk en niet duur. De bediening was ontzettend vriendelijk en zorgzaam. we kregen zelfs een hand toen we weggingen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mersch scoort een 7,5 uit 10, op basis van 35 reviews