Reviews over Mersch

in één woord geweldig

Familie Ponte,
    20-8-2018

Geweldige camping, we zijn nu voor het 4de jaar geweest en we genieten nog steeds.

De WIFI is geweldig geworden sinds begin augustus, we konden gewoon via WIFI een hele voetbal wedstijden kijken (hebben we maar één keer gedaan, maar wil alleen maar zeggen zonder storing of wat dan ook). Michel en Silvana en de rest van de crew zijn een groep jonge mensen waar je altijd terecht kan voor een praatje en een probleem. Sanitair perfect, plekken perfect ( mooi bruin in plaats van groen maar na één flinke regenbui die we hebben gehad 's nacht in die drie weken werd het gras weer mooi groen. Eten perfect, in één woord een Top Camping!!!!!

Super week gehad

Waucomont,
    17-8-2018

Voor de 2de keer een week op de camping verbleven in een 6 persoons stacaravan.

Stacaravan is vanaf dit jaar nieuw. Erg mooie stacaravan. We hadden plaat 1516. Super mooie plaats met veel buiten ruimte. Ook lekker veel zon.

Buitenbad is klein, maar voor kleine kinderen voldoende.

Binnenzwembad wederom prachtig. Beide kids konden geen genoeg krijgen van de glijbaan.

Animatie beperkt, maar minidisco en knutselen erg leuk.

Stadspark is ook geweldig. Kwartiertje lopen van de camping. Erg leuke speeltoestellen voor de kids.

Ook een leuke kiosk in het stadspark.

In de omgeving is het blotevoetenpad erg leuk met kinderen. Met de trein naar luxemburg ook erg leuk.

We hebben een top vakantie gehad.

Nette camping aan rand dorp, prima verblijf

Suus,
    13-8-2018

Nette camping met ruime plekken, groot nieuw sanitair gebouw, klein kinderzwembad met koud water, genoeg ruimte voor kinderen om te spelen, leuk terras met uitzicht over zwembad en speeltuin. Gratis gebruik van naastgelegen binnen zwembad/wellness centrum. Simpele maar leuke animatie, die aanbod aanpassen op vraag.

Mooi nieuw sanitair, zou het iets vaker schoonmaken dan blijft het langer mooi, eten is lekker, maar toen wij er waren was er veel van de kaart niet aanwezig.

Prima camping, goed gesitueerd.

Familie de Gier,
    11-8-2018

Prima camping met goede voorzieningen. Plaatsen zijn niet heel ruim, maar er is gelukkig voldoende plaats om de auto in de buurt van het kampeerplek te parkeren. Vernieuwde sanitairgebouw is prachtig en net als de rest van de sanitaire ruimtes schoon. Naastgelegen zwembad is fantastisch, maar let op dat je er niet meer dan de gratis 2 uur verblijft, anders kun je flink bijbetalen! Restaurant is uitstekend en heeft een mooi panorama over de stad. Het gemeentepark met speeltuintjes is een aanrader voor mensen met kleine kinderen, goed aan te lopen of fietsen. Gebied is schitterend voor wandelaars!

Erg leuke tijd gehad!

Familie Bierens,
    9-8-2018

Erg leuke camping met veel faciliteiten. Ruim voldoende sanitaire voorzieningen. Leuke speeltuin met zwembad. Je kunt ook gratis gebruik maken van het naast gelegen gemeentelijk zwembad (erg leuk). Wordt vanalles voor kinderen georganiseerd. Bistro heeft prima gerechten. Personeel werkt erg hard.

Mersch scoort een 7,1 uit 10, op basis van 35 reviews