Camping Mamer

89 reviews over Camping Mamer in het Nederlands

100% Aanrader!

Peeters
17-8-2018

Het is hier goed relaxen na een autorit vanuit het zuiden. Alles wat je nodig zou hebben is hier aanwezig. Een grote pluim voor de gastvrouw en heer.

Prima overnachtingscamping.

Bouw
16-8-2018

Fantastisch. Netjes sanitair. Nederlandse eigenaar. Je kunt er heerlijk Hollands eten en niet duur. Mooi om achter de camping even te wandelen. Snelweg geen last van gehad. We komen zeker weer hier een nacht overnachten.

Goede camping voor een aantal dagen (om de stad Luxemburg te bezoeken) of op doorreis van en naar het Zuiden van Frankrijk (Route du Soleil).

Door motorpech kwamen wij zeer verlaat en in het donker aan, maar de campingeigenaar was speciaal op ons blijven wachten. Erg handig dat hij Nederlands is en alle noodtelefoontjes in het Nederlands konden worden gevoerd.

Wij komen zeker een keer terug!

Nette camping voor de doorreis

Fam de Jong
26-7-2018

Deze camping is een echte doorreiscamping, iedereen staat naast elkaar aangekoppeld en vertrekt weer vroeg, wij stonden er opgaand terwijl de grijze golf terugkwam uit Spanje en Frankrijk, toen we om 08.30 de gordijnen opdeden stond er bijna niemand meer.

Deze camping is een veel beter en vriendelijker alternatief als zijn collega in Arlon, echter ontbreekt het zwembad. Daarnaast is er precies 1 schommel/glijbaan toestel.

Sanitair zeer goed verzorgd en restaurant zag er prima uit.

Viaduct van de snelweg zie je inderdaad, niks van gehoord qua overlast.

Goed bereikbaar vanaf de doorgaande route, je zit ook zo weer op de snelweg richting NL of Fr.

Prima camping.

Diny
1-7-2018

Prima camping om te overnachten. Sanitair voldoende. Leuk restaurantje op de camping met eenvoudige smakelijke maaltijden. Zeer betaalbaar. Bij aankomst kan je brood bestellen. Wordt door de eigenaar 's morgens bij je kampeermiddel bezorgd. Achter de camping het grootste winkelcentrum van Luxemburg.

En ja, je hoort het verkeer op de snelweg boven je. Ik heb er geen last van.

Agnes
29-6-2018

Na autopech op de snelweg werden we voor het eerst naar deze camping gebracht waar we heel vriendelijk en gastvrij werden ontvangen ook werden de nodige telefoontjes gepleegd het sanitair was schoon en netjes het eten was goed als slot werden we nog naar onze vervangende vervoer gebracht . Als slot geven de

eigenaren heel veel lof voor alle behulpzamen actie' s wat ze voor ons gedaan hebben waar we heel dankbaar voor zijn ook licht de camping in een mooie omgeving .Om het kort af te maken heel vriendelijk en behulpzamen mensen Joop Agnes

een aanrader als overnachtingscamping

Ans en Stef Haarman
28-6-2018

Een geweldige camping als overnachtingscamping, vlakbij de snelweg. Heerlijk eten, geweldig sanitair en een zeer vriendelijke eigenaar. Zeker een aanrader.

ideaal

Groot
28-8-2017

Voor het doel waar wij deze camping voor kozen, snel neerzetten caravan aangekoppeld laten, en sochtends snel weer op pad in 1 woord geweldig.

Sanitaire voorzieningen keurig netjes, vriendelijke eigenaar. Broodjes aan de caravandeur geleverd, inpakken en weer op pad.

Enige enge vond ik voor ons zoontje van 2, het water ernaast met een stijl rivieroevertje. Maar het was al donker dat we kwamen en smorgens gingen we toch meteen weer, dus gewoon effe extra op hem letten.

Wat een top doorreiscamping. Wij vinden het een aanrader.

Top doorreiscamping

Familie Wiltjer
23-8-2017

Wij zijn hier op de terugweg vanuit Frankrijk 1 nacht geweest. Ideaal dat de caravan gewoon aangekoppeld kan blijven. Sanitair is echt heel netjes en brandschoon! Ontzettend lekker gegeten in het restaurant voor een klein prijsje. Leuk speeltoestel voor de kinderen. Enige nadeel is het lawaai van de snelweg, maar 1 nachtje is wel te doen.

Heel fijne doorreiscamping

S, P & E
21-8-2017

Heel fijne doorreiscamping vlakbij de snelweg. Vriendelijke ontvangst door een Nederlands echtpaar. Je kan je caravan gewoon aangekoppeld laten staan, ideaal. Er is een restaurant waar je prima kan eten en de sanitaire voorzieningen zijn schoon. De camping heeft een tamelijk steile oprit, maar dit is met een caravan prima te doen. Bovenaan de oprit is ruimte om stil te staan, dus je hoeft niet direct de weg op.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mamer in Mamer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.