Camping Mamer

82 reviews over Camping Mamer in het Nederlands

ideaal

Groot
28-8-2017

Voor het doel waar wij deze camping voor kozen, snel neerzetten caravan aangekoppeld laten, en sochtends snel weer op pad in 1 woord geweldig.

Sanitaire voorzieningen keurig netjes, vriendelijke eigenaar. Broodjes aan de caravandeur geleverd, inpakken en weer op pad.

Enige enge vond ik voor ons zoontje van 2, het water ernaast met een stijl rivieroevertje. Maar het was al donker dat we kwamen en smorgens gingen we toch meteen weer, dus gewoon effe extra op hem letten.

Wat een top doorreiscamping. Wij vinden het een aanrader.

Top doorreiscamping

Familie Wiltjer
23-8-2017

Wij zijn hier op de terugweg vanuit Frankrijk 1 nacht geweest. Ideaal dat de caravan gewoon aangekoppeld kan blijven. Sanitair is echt heel netjes en brandschoon! Ontzettend lekker gegeten in het restaurant voor een klein prijsje. Leuk speeltoestel voor de kinderen. Enige nadeel is het lawaai van de snelweg, maar 1 nachtje is wel te doen.

Heel fijne doorreiscamping

S, P & E
21-8-2017

Heel fijne doorreiscamping vlakbij de snelweg. Vriendelijke ontvangst door een Nederlands echtpaar. Je kan je caravan gewoon aangekoppeld laten staan, ideaal. Er is een restaurant waar je prima kan eten en de sanitaire voorzieningen zijn schoon. De camping heeft een tamelijk steile oprit, maar dit is met een caravan prima te doen. Bovenaan de oprit is ruimte om stil te staan, dus je hoeft niet direct de weg op.

Heerlijk eten op een doorgangs camping

E.B Van Dorp Staf
28-7-2017

Nederlands gerunde,nette schone Camping.Vriendelijk en hulpvaardig echtpaar.Jet Testaurant is 5 sterren.Om dat de vaste klanten weten hoe goed het is en de super kok het echt voor jou klaar maakt vindt niemand het erg even te wachten.Toen sij er weer waren was het restaurant prop vol.De Forel was de Beste Ooit!!!

Goed te doen

Sylvia
        23-7-2017

Eigenlijk een prima camping in een mooie omgeving met wandelmogelijkheden (hond uitlaten). Alles goed verzorgd. Door de weg die je natuurlijk wel hoort, wordt het tot een camping waar je niet heel lang wilt blijven. Maar we hebben wel een nachtje extra geboekt om een tochtje naar Vianden te kunnen maken. Eigenaar heeft ons ook heel vriendelijk de weg gewezen naar een prachtige bouwmarkt omdat we wat plankjes voor onder de caravan nodig hadden. In het restaurant mogen geen honden naar binnen, het terras vonden we er niet gezellig uitzien.

Super verzorgde doorgangscamping.

Geja
        17-7-2017

Nadat je in Frankrijk maar matig sanitair hebt, eindelijk een doorgangscamping met super sanitair. Voelt als thuis komen. Ontvangst is heel vriendelijk!! En dan ook nog een goed en lekker restaurant. Wat wil je nog meer aan het begin of eind van je vakantie?

Super plek

Horvath
        2-7-2017

Goede plek als doorgangs camping maar als je de stad wil bezoeken ook een handig uitgangspunt

Altijd meer dan vriendelijke ontvangst er zijn mensen lees ik die dit niet vinden maar die begrijpen het zelf niet ...jammer je mist wat

Schoon sanitair,brood service, wifi voor wie niet ff zonder kan ,goed restaurant met als topper de forel vriendelijke en goede bediening

Ja je hoort de snelweg als je er op gaat letten maar die zelfde snelweg wil je zelf s'morgens weer op dus

Prima camping voor 1 nacht

klm-ster
        1-7-2017

Het is echt een doortrekcamping. Voor 1 nachtje is het prima. Werden erg vriendelijk ontvangen. Douchecabines zijn keurig netjes. Op de velden sta je allemaal met de neus van de auto naar de weg zodat je vanaf 7 uur goed kan vertrekken. Saté met friet en sla in het restaurant gegeten....heerlijk! Prima camping voor 1 nacht

functioneel

G.Peeters
        10-5-2017

Op doorreis 1 nacht op deze camping gestaan. Het was niet druk, sanitair was okay, WC eenvoudig douches mooi en royaal. Er was nog geen broodservice dus eerst \'s ochtends naar zeer grote supermarkt gereden( hooguit 5 min. rijden) en daar brood gekocht en ook meteen getankt. Dat blijft leuk in Luxemburg:-) Wel duidelijk verkeersgeluid van verkeer op de brug en weg langs de camping. Als je hier niet tegen kan kun je hier beter niet gaan staan. WIFI bij receptie en van matige kwaliteit. Eten in restaurant was verrassend goed, wij hadden mooie forellen, goed bereid, schnitzels zoals eerder genoemd uit de frituur en tja daar moet je van houden. Bediening aardig en prijs/kwaliteit in orde.

Oude reviews (archief)

doorreiscamping

r.a.zwagerman@quicknet.nl
        24-9-2016

Prima doorreiscamping.

Makkelijk aanmelden alles zo klaar . caravan kan aan auto blijven.

Eetgelegenheid op camping,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mamer in Mamer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mamer scoort een 7.88 uit 10 op basis van 84 reviews.