vakantie Mamer

Reviews over Mamer

verrassende overnachtingscamping

a van kleef
    5-8-2013

Na een rit van 1000 km, aangekomen bij mamer waar we zeer prettig verwelkomd werden. Mochten zelf een plekje zoeken voor ons tentje, broodjes besteld, weren nog bij je tent bezorgt ook de volgende morgen. Heerlijk gegeten in het restaurant op de camping, voor een klein prijsje. Na een hevig onweer in de nacht ineens de eigenaar met een zware zaklamp over de camping om te controleren of alles in orde was, wat een veilig gevoel geeft. Zeer schoon sanitair, kortom, volgende keer weer, denk er alleen om dat je er contant af dient te rekenen, pinnen kan niet op de camping. er heerst een zeer ontspannen sfeer.

Gereisd Met partner in Fri Aug 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prima doorgangscamping...

mastebroek
    27-12-2009

Camping Mamer hebben we gebruikt als doorgangscamping naar het zuiden... Prima stek om een nachtje te vertoeven, verder niet veel gedaan. De camping ligt onder de snelweg naar het zuiden, maar ligt diep genoeg in het dal om er geen last van te hebben. Rust is er dus voldoende...

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mamer scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews