LuxemburgLuxemburgLuxemburg-stadHotels Luxemburg-stadHotel Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal

Hotel Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal

LuxemburgLuxemburgLuxemburg-stad

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 10 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 10 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal

• 8Richard en partner10-11-2014

Prima hotel op mooie locatie!

Prima 5 hotel. Wij hebben er niet gegeten. Kamers zijn keurig maar krap wat je van een 5 hotel niet verwacht. Auto wordt netjes voor je geparkeerd. Kost je wel paar tientjes per dag! Consumpties in lounge club 8e etage zijn qua prijs werkelijk bizar. Onder de €10,- vrijwel geen biertje/wijntje. Mixdrankjes zijn minimaal €20,- Genieten van een Cognacje of zo kost je gauw €50,- Matig sfeertje op een prachtlocatie, dat wel! Conclusie: Erg duur voor wat het te bieden heeft. Luxemburg is prachtig. Volgende keer ander hotel.

• 8cso23-01-2014

Prima hotel, niet zo fantastisch als wordt gezegd.

Op zich is dit Sofitel hotel erg goed; de kamers en de service is prima. Maar dat is het; prima. Van tevoren waren de verwachtingen hoger gespannen door zoveel goede recensies. De F&(vooral)B is top - zowel ontbijt als diner verdienen een grote pluim. De cocktailbar Coco Mango is prima - de cocktails zijn erg goed - maar de bediening is wat minder persoonlijk en het is vooral duur. Het uitzicht is werkelijk fantastisch, zowel 's avonds als bij het ontbijt. De kamers zijn dus prima. Niet al te groot, wel netjes en schoon en vrij trendy/modern. Leuk detail is de douche, die eigenlijk midden in de kamer staat. (zorg er dus voor dat de persoon met wie je daar overnacht niet een collega is oid, in ieder geval bij de double rooms). De ligging is prima, circa 10 minuten lopen tot het 'boven-centrum' en nog minder naar het nieuwe deel bij het station.

• 9Katleen Jacobs28-01-2013

Uitstekend hotel!

Heel mooi, proper en tot in de details verzorgd hotel. Zeer vriendelijk personeel.

• 10M12-01-2012

Fantastisch mooi designhotek

Wij verbleven vorig jaar augustus in dit hotel in een superior room. We boekte de kamer via touroperator voor een redelijke prijs die het hotel zeker waard was! Het hotel heeft super mooie kamers met mooi uitzicht (vraag om een kamer aan de kant van de vallei), een enorm bed en een super fijne mooie stortdouche in de kamer. Nadeel is wel dat het ontbijt erg duur is, dus dat hebben wij overgeslagen. Zijn voor het uitzicht wel even in het restaurant geweest en het uitzicht vanaf daar is echt heel mooi! De locatie is ook ideaal: in 10 min lopen ben je in het centrum of in de valei (een mooi groen park rondom het centrum). Echt een aanrader! Zeker als je van luxe en design houdt!

• 10Dave Storm11-07-2011

Een verwennerij die u zich niet moet onthouden!

Het Sofitel Le Grand Ducal is een hotel op topniveau. Het hotel is perfect gelegen en biedt een geweldig uitzicht over de stad. De trendy inrichting en de heerlijke geur die zich door het hotel verspreidt maakt het verblijf compleet. Het ontbijt straat 100 % versbeleving uit en de Coco Mango Lounge op de 8e etage is de lokale trendy hotspot voor een goed glas wijn of een lekkere cocktail. Zien en gezien worden is hier het motto. In mei voor de eerste keer geweest en het beviel zo goed dat we zojuist weer geweest zijn. Sofitel Le Grand Ducal, Merci!

• 9Rick07-12-2010

Life is Magnifique!

Ik heb er werkelijk geen slecht woord over. Het verblijf heb ik als geweldig ervaren! De kamer is uitgerust van de belangrijkste voorzieningen, welke je van een 5 sterren hotel mag verwachten. De conciërge brengt met alle plezier je auto in de parkeergarage (betaald, extern) en op de dag van vertrek wordt-ie weer netjes voorgereden. Enige minpuntje was Wifi internet. Hiervoor moet men erg veel geld voor betalen, maar er is mij gezegd dat het vanaf januari 2011 gratis wordt. Top Floor, op de achtste verdieping is zeker een bezoek waard! Een cocktailbar en restaurant op de achtste etage met uitzicht op de Petrusvallei.

• 9Tom Jansen30-12-2009

Schitterend hotel, vol luxe

De ligging van het hotel is schitterend. Vanaf de receptie straalt de luxe je toe. Aangezien we met een kind waren en een extra bed niet in de geboekte kamer paste kregen we een gratis upgrade naar een grotere kamer. De kamer was inderdaad ruim, met een groot tweepersoonsbed een prachtige designinrichting. Een open badkamer met regendouche, veel badproducten. Seperaat toilet. Verder gratis minibar en nespresso apparaat. Ontbijt is zeer goed (maar zeer prijzig), met heel veel vers en exotisch fruit. Vanaf kamers en ontbijt zaal schitterend uitzicht over Luxemburg. Mooie (en prijzige) bar op de hoogste etage.

• 8Erik Sanders09-12-2009

Perfecte kamers

Goed bereikbaar vanaf het vliegveld. Prima uitvalsbasis voor "les foires". De taxi brengt je zo naar het centrum van Luxembourg-stad.

• 9Ernst-Jan09-11-2009

Perfecte ligging

Vanuit de kamers en vanuit het restaurant heb je een prachtig uitzicht op de stad. Prima hotel om de stad luxemburg te bezoeken. Het centrum ligt op loopafstand.

• 10Pascale09-09-2008

design in centrum

prachtig hotel, prachtige bar-resto-ontbijtruimte op bovenste verdieping met zicht over luxemburg, alles is design, kamers zijn perfect !!

Hotel Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal info

• VerzorgingLogies-ontbijt