Tijdelijk €25 aanbetaling

Sofitel Luxembourg Europe

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sofitel Luxembourg Europe voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 15 reviews

8.7FantastischScore uit 15 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Sofitel Luxembourg Europe

• 9NA17-07-2017

Erg fijne bedden, goede service en goed ontbijt. Ligging prima maar wel uit het centrum.

• 9sanne albers11-09-2014

fantastisch hotel

Wij hebben hier een nachtje geslapen, het was super we waren met onze hond. (Labrador) die ook van harte welkom was.het ontbijt was meer dan top met oa vers fruit. Croissants .zoete en jartige broodjes.engels ontbijt.dw bedden lagen fijn, we hebben geen last gehad van buren etc.schone badjassen en verpakte slipper met douchegel schampoo stonden netjes klaar! De locatie is op bedrijven terrein dat is wat saai. Maar met een kwartier lopen , zit je midden in de stad! Of vlak naast het hotel de bus pakken voor 2 euro pp.ben je met 4 min in de stad. Je kunt dan het beste uitstappen bij het plaza royal dat is twee haltes rijden. Het enige nadeel vonden we dat we 15 euro parkeergeld moesten betalen per dag bij het hotel

• 9Gert13-08-2014

Relaxend weekeinde

Ideaal om er een weekeinde op uit te trekken. Toen wij daar waren was het restaurant gesloten. We konden kiezen uit een beperkte kaart. Als compensatie kregen we gratis minibar. Het eten was lekker. Het ontbijt op de kamer laten brengen is een aanrader.

• 10Laura Reyns02-07-2013

Super hotel

Bij mij geen slechte woorden over het hotel! Het personeel is super vriendelijk en de kamers zijn ruim en tiptop in orde. Toen wij er verbleven was er een trouwfeest. Het personeel zorgde ervoor dat wij zo min mogelijk last hadden van het feest. We kregen een duurdere kamer zodat we minder hinder zouden hebben en we mochten ook in het duurdere restaurant dineren zonder enige bijkomende kosten. Ook het ontbijt is prima. Wij kozen voor ontbijt op de kamer en na een kwartier stond er al een goed gevuld karretje aan de deur. Een echte aanrader!

• 8hansschulten23-07-2011

perfect hotel

wij zijn er voor een lang weekendje tussenuit geweest. Het Hotel licht mooi centraal gelegen en je loopt zo de binnenstad in. Keurige luxe kamers en net personeel. Dit hotel kan ik iedereen aanraden, ga er alleen niet met kinderen heen die vermaken zich hier absoluut niet.

• 9François Pasqualini22-02-2011

Toujours au top!

L'hôtel Sofitel Luxembourg Europe offre de très belles chambres, vastes et fort bien équipées, ainsi que de magnifiques suites panoramiques, particulièrement agréable à vivre. Il propose une restauration de très grande qualité. Somptueux restaurant "Oro e Argeto", excellent restaurant "Le Stübli", bar "Le Glaçon Rouge" où il fait bon vivre. Personnel disponible, aimable, amical et professionnel. Bref, que du bonheur!

• 9G.J23-08-2010

bijzonder aangenaam verblijven

Een 'actiepakkertje' geboekt via internet, (149 eur pp) bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar een suite vanwege de 4 nachten die we bleven.( prijs per nacht is normaal 247,-) We hoefden daarom geen parkeergeld te betalen, minibar was gratis, ontbijt was erg uitgebreid en goed, service prima, binnen 5 minuten werd een verzoek ingewilligd. Ondanks dat de omgeving een grote bouwput is hebben wij hier een prima verblijf gehad. (geen bouw bezigheden vanwege vakantie,maar ik kan me voorstellen dat er buiten de vakantie periode weinig komt van uitslapen)

• 10Pasqualini20-11-2009

Un des fleurons de la marque Sofitel

L'hôtel Sofitel Luxembourg Europe est certainement le plus bel établissement du Grand-Duché. Cadre reposant et professionnel à la fois, restauration somptueuse, service exemplaire, chambres vastes et parfaitement équipées, magnifiques suites panoramiques. Une soirée partagée entre le bar "Glaçon rouge" et le restaurant "Oro e Argento" a de fortes chances d'être un superbe souvenir! Etablissement chaudement recommandé.

• 8Georg25-06-2009

Bedingt. Das Hotel ist gut, aber relativ teuer. Dazu kommen störende Kleinigkeiten, wie fehlende Steckdosen im Zimmer für den Anschluss eigener Geräte (beispielsweise Laptops) und der Internetanschluss ist überteuert -- bei einem Hotel dieser Preisklasse sollte man eigentlich einen Gratis-Zugang erwarten.

• 10Rob12-08-2008

Gewoon lekker luxe

Prima kamers. Prima service. Vriendelijke mensen. Een uitstekend hotel.

Hotel Sofitel Luxembourg Europe info

Het complex