Hotel Novotel Luxembourg Centre

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Luxembourg Centre voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Novotel Luxembourg Centre

• 9Lotte16-09-2016

Geweldige voorzieningen

Het hotel heeft mooie kamers en een geweldige ligging vlakbij het historisch centrum van de stad. Bij aankomst kregen we een gratis drankje aan de bar en een gratis driegangen menu in het fantastische restaurant. Het personeel was zeer vriendelijk, het eten veel en goed - zowel ontbijt als diner. Ook de kamer zag er prima uit; een echte aanrader dus!

Met oudere kinderen

• 8penrod6715-04-2016

zeer goed hotel

vriendelijk personeel,zeer behulpvaardig,mooie schone kamer en badkamer.ontbijt goed en uitgebreid.heeft ook een gezellige bar.

• 9Erwin05-04-2016

Goed hotel, goede service

Geboekt via de reserveringslijn van Novotel/Accor. Dit omdat wij met 3 kinderen een overnachting wilde en dat is vaak 1 kind teveel. Maar nu konden we voor de helft van het geld de aangrenzende kamer boeken, waarbij er ook nog eens een tussendeur aanwezig was. Goede bedden, voor kinderen is de sofa/slaapbank super. Eén badkamer had een bad, de ander alleen een douche. Hotel verder prima in orde. Centrum is op 10 miuten loop afstand. Personeel zeer vriendelijk, misschien niet het allersnelste, maar alle vragen worden beantwoord. Kinderen waren ook zeker welkom. Ontbijt was goed, alles was aanwezig, full english breakfast, broodjes, fruit, yoghurt.

• 6reiziger10013-05-2015

Prima hotel, uitchecken een drama

Goed hotel waar we 2 nachten hebben geslapen voor een bezoek aan Luxemburg stad. Het centrum is op loopafstand en er is een prima parkeergarage onder het hotel. Het uitchecken was echter een drama. We hebben een half uur moeten wachten omdat er om 9.00 slechts één persoon achter de balie stond. Er was voldoende personeel maar dat was blijkbaar niet gekwalificeerd om dit werk te doen. Wij waren met de auto maar sommige mensen misten hun vlucht vanwege de trage uitcheck mogelijkheden.

• 9Geert197304-05-2014

Heerlijk hotel vlakbij het centrum

Novotel Luxemburg is een net hotel (schoon, vriendelijk personeel) met redelijk grote kamers. Flatscreen, mooie badkamer, alleen kastruimte ontbreekt. Met 2 kids op de kamer ging het prima. Ontbijt is goed en diner is subliem, complimenten voor de kok en de bediening, voortreffelijk ! Luxemburg is een mooie stad met vredige inwoners, gaat allemaal heel relax en Bourgondisch aan toe. City tour met bus is de moeite waard.

• 8janssens_jerry20-04-2014

Goede uitvalbasis om de stad te verkennen.

300 meter van het station. Geen balkons en onze kamer had ook niet de mogelijkheid om het raam te openen. Ontbijtbuffet was super.

• 8ajdn20-01-2013

prima hotel voor stedentrip

Prima hotel. Kan geen hele positieve zaken noemen, maar ook geen negatieve. De kamers zijn voldoende ruim met 2 persoonsbed en een slaapbank. Het ontbijt is uitgebreid en wordt goed bijgevuld.

Met vrienden

• 8Pien17-09-2012

Prima hotel

Fijn hotel voor een weekendje weg! Kamers zijn goed maar je kan er helaas geen raam open zetten. De kamers hebben airco. Ontbijt was lekker en uitgebreid. Werd goed bijgehouden als iets op was. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Je loopt binnen 15 min naar het centrum. Er is een parkeergarage onder het hotel en daar betaal je € 28,-- p/dg voor.

• 8Jan25-08-2011

Heerlijk slapen, ouders met twee kids

Novotel Luxemburg Centre is een comfortabel hotel waar je heerlijk kunt slapen. Twee ouders met twee kinderen voor een redelijk tarief, als je tenminste via internet reserveert. Het eten is altijd erg prijzig bij Novotel hotels. Maar vaak wel heerlijk. De stad Luxemburg is verrassend mooi, ook voor met de kinderen. Bijv. de Kazematten, de mooie huizen/kastelen en de rivier. Een sprookjesachtige stad!!

• 8Gerard13-04-2011

Goed hotel voor 1 nachtje

Hotel is goed verzorgd en schoon. We hebben er alleen maar geslapen en gegeten met 2 kleine kinderen. De kamer was groot genoeg voor ons vieren. Eten was goed, maar niet meer dan dat.

1 tip over Hotel Novotel Luxembourg Centre

• Pien, 17-09-2012

Voor de brug richting het centrum ligt rechts beneden (-5 etage) "De Grund". Prachtige uitzichten leuke café's en restaurantjes (zoals bv It. restaurant Il Fragolino). Weet dat er een lift is (vlakbij de brug in de Grund, links in de hoek, witte galerij inlopen) die je weer naar "centrum niveau" brengt! In het centrum kan je bij restaurant La Boucherie terecht voor een heerlijk stukje vlees! Mooie autoroute om te rijden is via Mersch naar Larochette. Een bezoek aan Metz / Fr is een aanrader!!!

0 vragen over Hotel Novotel Luxembourg Centre

• ZwembadJacuzzi, Zwembad