Hotel Melia Luxembourg

• Sauna

20 reviews over Hotel Melia Luxembourg

• 10zje10-11-2015

Geweldig

Prachtig hotel, heerlijke bedden, bijzonder vriendelijk personeel en het ontbijt was echt geweldig. Dikke tien voor dit hotel, ik zou er zeker weer heen gaan.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 6jeannette27-07-2015

niet wat ik verwachtte

Koffie en thee werden niet goed bijgevuld. De derde dag was kamer niet schoongemaakt toen we het eind van de middag terugkwamen. Er was een zeer beperkte keus om te eten tijdens Kerst en ik vond de kalkoen te droog. Taaie afbakbroodjes bij het ontbijt. De ligging is wel mooi, in het nieuwe gedeelte van de stad. De oude stad is op loopafstand.

Gereisd met partner in december 2014

• 8Gilbert22-07-2015

Schitterend luxieus hotel

Afgelopen weekend naar Luxemburg vertrokken. Dit via een travelbird aanbieding. Het hotel oogt zakelijk maar heeft prachtige kamers van alle gemakken voorzien. Daar een driegangenmenu inbegrepen was waren onze verwachtingen laag. Maar we werden niet teleurgesteld. Het eten was prima. Luxemburg an sich is duur. Het hotel ligt ligt circa 20 minuten lopen van het centrum. Dus goed te doen. In het weekend zijn de bussen gratis en kun je dicht bij het hotel op stappen. Parkeren is duur, €30,- per dag. Echter als je in het weekend gratis wilt parkeren zet je de auto gewoon op de John F Kennedylaan. Circa 10 minuten lopen. Het ontbijt is uitmuntend. Zeer uitgebreid en zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2015

• 4b. ludema11-07-2015

Alles erg duur niet voor Jan Modaal

Hotel prima. Restaurant weinig voor veel. Geen vrij parkeren! €30,00 Eenmalig bezoek.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Fam.Tuinstra13-05-2015

Perfecte uitvalsbasis om Luxenburg te verkennen

Prima kamers,comforttabel bed mooi uitzicht en zeer centrale ligging. Het ontbijtbuffet is ongekend uitgebreid en prima van kwaliteit. Het enige min puntje is het ontbreken van betaalbare parkeerplaatsen,of de mogelijkheid om met korting een parkeerplek te kunnen regelen voor de bij het hotel aanwezige parkeergarage.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 7Jan04-06-2013

Leuk hotel als uitvalsbasis.

Het hotel is heel netjes, ruime mooie kamers en nette badkamers. De bar in het hotel valt wel tegen. Is niet echt een gezellige plek om te verblijven.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Lore19-04-2012

Schitterend hotel

Op dit hotel hebben we totaal niets of te niets af te keuren. Alles was tot in de puntjes in orde. Hier komen we zeker en vast nog eens terug. En wel meer als 1 keer zelfs.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Nico21-02-2012

Heel goed hotel

Ik verblijf regelmatig voor een paar dagen in het hotel. Het is heel praktisch gelegen tussen het stadscentrum en de zakenwijk.

Personeeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft sauma en gym, maar je word op voorhand gevraagd om even te checken als de sauna aan staat. Het duurt ongeveer een half uurtje voor hij klaar is.

Kamers zijn ruim en heel functioneel. Grote bedden met veel kussens. ideaal om uitgerust een nieuwe dag te beginnen.

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 8DieterVdA08-08-2011

Modern, verzorgd hotel.

Melia Luxembour ligt buiten het centrum in de zakenwijk, rustig gelegen dus. Het hotel zelf is modern ingericht. De kamers zijn ruim en zeer proper. Op het ontbijt valt ook niks aan te merken, alles wat je nodig hebt is beschikbaar. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wat ik persoonlijk wat minder vond is de late schoonmaak van de kamer, dit gebeurde bij ons maar rond 16u. Eten doe je het best in de stad, in het hotel is dit erg duur.

Het centrum bereik je het best met de bus die op een 200tal meter van het hotel stopt, er zijn verschillende bussen dus je moet nooit lang wachten. De stad zelf is wel mooi maar niet erg groot, je kan alles wel gezien hebben op 2 dagen.

Minpunt is wel de parkeergelegenheid. Je kan parkeren in de parkeergarage naast het hotel maar dit is erg duur. Het is beter van de weg naar beneden te volgen en je daar ergens te zetten.

Ik zou dit hotel zeker aanraden maar hou het wel bij enkele dagen dan heb je de stad en omgeving wel gezien.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8S&P28-05-2011

Meer dan prima!

Lekker dichtbij het centrum. Het is zelfs te lopen, maar dat is wel een flink stukje. Gewoon de bus pakken en die zet je zo in een paar minuten in het centrum af. Enige minpuntje is het parkeren. Je moet parkeren in de bijgelegen parkeergarage en dat is best prijzig. (wij waren 30 EUR kwijt voor 2 dagen)

Gereisd met partner in april 2011

Hotel Melia Luxembourg info