Hotel Ibis Luxembourg Aeroport

Hotel Ibis Luxembourg Aeroport
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Luxembourg Aeroport voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Ibis Luxembourg Aeroport in het Nederlands

aangenaam verblijf

kurt1972
23-4-2017

Dit hotel bezocht in het kader van een squash tornooi.

Wij hadden een familiekamer geboekt voor 2 nachten.

Mooie, ruime en propere kamer met douche en toilet, ook heel proper.

Hotel ligt zo goed als naast het vliegveld, maar daar heb je geen hinder van.

Onbijt was misschien niet zo uitgebreid, maar alles wat je thuis hebt was aanwezig.

Aan het hotel was er ook een restaurant waar we 's avonds 2 keer gegeten hebben. Eten was lekker zonder meer.

Heel vriendelijk personeel.

Kortom, een aangenaam hotel en verblijf.

Dit hotel was voor ons een tussen stop op weg naar Frankrijk. Onze kamer was ruim, babybedje stond klaar zonder dat we erom hadden gevraagd, met lakens. Het 2 persoonsbed groot, en er was een extra kamertje met erin 2 aparte bedden. Ook de badkamer was ruim en met bad. Erg goede familiekamer dus. Het ontbijt was uitgebreid en lekker onze zoon vond het prachtig om langs het buffet te lopen. Min puntje de koffie was erg matig.

Het is niet echt een vakantie hotel, voor een nachtje was het prima. En de kinderen vonden de vliegtuigen prachtig...

Erg goed prijs kwaliteitsverhouding.

Eenvoudig maar goedkoop.

George
5-5-2011

Gewoon een simpel hotel, niet teveel van voorstellen maar daar is de prijs dan ook naar. Inmiddels 2 x geslapen omdat we naar de Hondenshow in Luxemburg gingen. Honden zijn er dus ook welkom.

liever niet weer

chauffeur
22-2-2010

kamers in het hotel zijn goed. goede bedden en een prima douche. personeel daarentegen was een drama. Totaal ongeinteresseerd geen enkele vakkennis en af en toe bij het onbeschofte af. Ontbijt was prima, ruime keus. Middageten was weer van een zeer slechte kwaliteit: totaal geen smaak, koud .

Zeer goed portemonee-vriendelijk hotel

Stefan Versleeuwen
27-8-2009

Dicht gelegen bij Luxemburg stad heeft dit hotel alles wat je nodig hebt, een prima ontbijt, goede hygiënische kamers en vriendelijk personeel. Aangezien je er waarschijnlijk toch met de auto bent is de afstand tot de stad goed te overbruggen.

2008

Gewoon goede accommodatie om een weekend tot rust te komen

Maarten Lautenslager
2-1-2008

Gewoon goede accommodatie om een weekend tot rust te komen. Dicht bij de stad en toch buiten.

Snel in Duitsland/Frankrijk.

2007

1 nachtje geslapen in dit hotel, zonder reservering. Niet te duur; kamer is goed, netjes, echt een standaard zacht hotel matras, badkamers vrij nieuw met een mega douche die een erg natte vloer veroorzaakte! maar wel heerlijk douchen!

Ontbijt is echt een domper... Keuze is matig, te weinig vleeswaren zowel de broodsoorten. Personeel tijdens ontbijt was erg vriendelijk, de barman van de avond ervoor daarentegen was een enorme chagerijn!

Proper en net hotel,vriedelijk personeel ontbijt in buffetvorm veel keus wel een beetje ver van het centrum

ik ben niet tevreden over dit hotel daar we bij aankomst vernomen dat onze kamer reeds doorgeboekt werd; Onze schuld zeiden ze want we waren door file en wegomlegging een half uurtje te laat. Een ander gezin stond echter ook aan de balie met hetzelfde probleem ware het niet dat zij pas een half uur later werden verwacht. Ook hun kamer was reeds doorgeboekt. Wiens schuld is dat dan? Mijn vertrouwen is in ieder geval weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Luxembourg Aeroport in Luxemburg-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Luxembourg Aeroport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Luxembourg Aeroport scoort een 7.07 uit 10 op basis van 9 reviews.