Hotel Ibis Budget Luxembourg Aeroport

HotelWeer vandaag27°13°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Luxembourg Aeroport voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ibis Budget Luxembourg Aeroport in het Nederlands

een prima hotel voor door reis

jan_sandracompagner
2-9-2011

Wij hebben hier 1 nachtje geslapen omdat we op door reis waren. Voor 1 nachtje is het prima te doen. Wil er niet graag langer slapen. De kamers waren prima. Bedden lagen goed en het was er schoon. Maar voor de rest is het een heel saai hotel waar niks te beleven is. Het ontbijt stelde weinig voor. Voor dat geld kan je beter ergens anders ontbijten want dit was voor het aanbod wat je kreeg wel erg prijzig!

Simpel maar goed

George
14-5-2011

Goedkoop hotel bij de luchthaven van Luxemburg. Kamer een beetje klein en het raam kan maar open in de klapstand. Prima en snelle service van het vriendelijke personeel. Honden zijn er toegestaan.

2006

we zijn met een groep motoren compleet verregend aangekomen en werden supersnel en netjes geholpen en er was totaal geen commentaar dat de halve lobby vol lag met natte helmen, regenpakken, kleding e.d.

2005

Niet te duur hotel, zeker niet in vergelijking met de hotels in de binnenstad. Simpele, maar zeer nette kamers, goed ontbijt en makkelijk bereikbaar. Een eindje rijden van de stad, maar daar zijn goede en goedkope parkeergelegenheden in de garages.

Prima verblijf!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Luxembourg Aeroport in Luxemburg-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Luxembourg Aeroport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Budget Luxembourg Aeroport scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.