Hotel Delta

6.2Voldoende

Luxemburg, Luxemburg, Luxemburg-stad

Op vakantie geweest naar Delta?

6.2Voldoende

5 reviews over Hotel Delta

• 7Diane00718-02-2014

prima hotel, biedt waarde naar geld

Hotel heeft goede ligging tov het centrum. ruime kamers, prima badkamer. lees veel kritiek op personeel. enige kritiek die ik kan hebben is dat er nauwelijks personeel is. we hebben erg lang moeten wachten voor we konden inchecken. ontbijt ook goed. Parkeren in de buurt mogelijk.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 3Marike27-06-2012

Hier gaan we nooit meer heen

Het personeel was zeer ongeïnteresseerd en niet vriendelijk. Het was duidelijk dat de receptioniste geen plezier in haar werk had. De kamer was versleten. Afgebladderde verder, smoezelige matrassen. De badkamer was echt gedateerd. Alles bruin en de stang voor het douchegordijn zat met tape vastgeplakt. Tijdens het douchen viel deze zomaar van de muur. De douchekop moesten we zelf vasthouden omdat hij nergens aan opgehangen kon worden. Na 10 uur 's avonds gaat het personeel weg. We hadde een code voor de voordeur gekregen en die werkte niet. Om half 11 's avonds stonden we dus voor een dichte deur. Het ontbijt was wel prima. Voldoende keus en meer dan genoeg.

Gereisd met partner in juni 2012

• 5Marijke26-07-2011

Niet bijzonder....

Ligging: Een klein hotel in het centrum van de stad Luxemburg.

Personeel: Vriendelijk personeel. Ze spreken redelijk goed Engels.

Kamer: Onze kamer had een balkonnetje aan de zon zijde!! (volgens mij hadden we kamer 17) Heel relaxed! De kamer was redelijk schoon. Helaas hadden ze niets gedaan met ons verzoek om 2-persoonsbedden... Bedden waren trouwens erg zacht (te zacht wat ons betreft). Het raam van de badkamer kon niet goed dicht. Douchekop moesten we vasthouden, kon niet worden opgehangen. Er was wel een bad aanwezig, maar het zag er allemaal best oud (bruin / niet fris) uit.

Er was trouwens een lift aanwezig, maar het hotel is evengoed niet erg prettig voor mensen die slecht ter been zijn. Er zijn veel trapjes en hoogteverschillen.

Als laatste opmerking: 's avonds is er niemand van het Hotel aanwezig. Wij hadden een dronken hotelgast die zijn kamer niet meer kon vinden en van plan was iedereen wakker te maken.... wat dus zorgde voor een slechte nacht..

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 6Wim & Monique16-05-2010

Fawlty Towers

Kamer perfect, het ontbijt zou goed moeten zijn maar of er zijn geen borden, en/of geen kopjes, en/of geen plek zodat je op een bank bij de receptie moet wachten, en/of geen eieren, als erom gevraagd word dan word je gezegd dat je maar eerder had moeten komen, en/of geen bestek. Ontbijt van 7-9 uur, redelijk vroeg voor een vakantie. En tot 9 uur is echt 9 uur, 2 minuten later is alles verdwenen, zelfs als je een half uur op een plaats hebt moeten wachten. De bediening kan er wat netter bijlopen ipv in hun dagelijkse "kloffie" (4 dagen dezelfde kleding) Maarrrrrr, de bedden zijn goed en de kamers schoon. Volgens een Noorse vakantieganger, "Is this maybe Fawlty Towers ? "

Gereisd met partner in mei 2010

• 10lcvanw26-10-2009

Zeer goed hotel

Heb € 98,00 betaald voor 2 nachten incl. ontbijt. Zeer goed bevallen. Keurig hotel, vriendelijk personeel, lekker ontbijtbuffet, zeer nette kamer met douche. Vanaf station Gare maar 5 minuten lopen en op loopafstand van het mooie centrum. Zeer aan te raden!

Alleen gereisd in oktober 2009

Hotel Delta info