Hotel Christophe Colomb

LuxemburgLuxemburgLuxemburg-stad

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Christophe Colomb voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 7 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.4MatigScore uit 7 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Christophe Colomb

• 3Janna15-08-2016

Slecht hotel; absoluut geen 4 sterren waard!

Bij aankomst bleek gelijk al dat er geen mogelijkheid was om gebruik te maken van de parkeergelegenheid. Dit moest ruim van te voren gereserveerd worden. Handig als je pas een week van te voren boekt! Lekkere binnenkomer was dit....Ik moest maar zien waar ik mijn auto kwijt raakte. Maar de grootste teleurstelling was de kamer. We hadden een 3 persoonskamer. Het 3e bed bleek een keiharde bank te zijn. Door deze bank was er bijna geen ruimte meer over in de kamer. Ook de badkamer was superklein. Wat een teleurstelling: ik had de kinderen een 4 sterren hotel beloofd! Dit hotel verdient wat mij betreft niet meer dan 2 sterren!! Ook de schoonmaak was ver ondermaats, overal lag stof en in mijn nachtkastje lag nog een lege condoomverpakking....! We zouden 2 nachten in dit hotel blijven, maar we hebben de volgende ochtend uitgecheckt en hebben een ander hotel geboekt dat wél echt 4 sterren waard was!!

• 8Yvonne19-05-2014

Prima hotel voor een stedentrip!

Na het lezen van de beoordelingen hier een beetje huiverig, maar dat bleek niet nodig. Het eitje bij het ontbijt was er nog steeds niet, maar verder was alles prima in orde! Het was netjes, schoon, vriendelijk personeel, niets mis mee. Wel veel lawaai op straat waardoor het raam 's nachts eigenlijk niet open kon en daardoor werd het erg warm op de kamer. Alles wat we wilden zien op loopafstand.

• 5Debbie18-11-2010

niet helemaal tevreden, maar overall wel ok

hadden een 3 persoonskamer geboekt, jammer dat de 3e persoon op een sofa moest slapen, dat was een beetje een minpuntje.. badkamer was erg klein voor de 'iets struisere' mensen..

• 2lilian16-12-2007

badkamer is erg klein. er waren zelfs geen tissues aanwezig. ontbijt is zeer slecht, geen eieren bij de ontbijt. bij de 2 sorten kaas en jams houdt de ontbij op. parkeren is ver weg, helemaal in de andere wijk, 2km lopen. bedden zijn te hard. zeker geen 4 sterren hotel, hooguit 2. zeker Afrader!

• 4David Knoll16-04-2007

ein einfaches aber angenehmes Mittelklassehotel. Alles schön sauber, Frühstück war lecker und aussreichend genug. Liegt zwischen Altstadt und Bahnhof, im Prinzip kann man aber alles schnell zu Fuss oder per Taxi erreichen.

• 8Tineke25-02-2007

Ik ben 2 nachten in dit hotel geweest. Het personeel bij de receptie is zeer vriendelijk. De kamer die ik had was ruim, gezellig en de niet zo grote badkamer/toiletruimte was heel schoon. Het ontbijt was gevarieerd, maar niet overdadig. Het enige nadeel was dat het raam niet open kon, maar dat wist ik van te voren, want dat staat in de omschrijving. Toch was het na verloop van tijd wel enigszins benauwd, omdat de c.v. wel aan bleef staan. Het hotel ligt in een zijstraat van de Avenue de la Liberte die naar het centrum leidt. Al met al een aanrader. Periode februari 2007

• 8tineke24-02-2007

Tineke.

Het hotel ligt heel centraal aan het begin van een zijstraat van de Avenue de la Liberte. De kamers zijn prima, ruim en doen gezellig aan. De douche/toiletruimte is niet groot, maar alles is er en het is schoon. Het ontbijt is heel gevarieerd, redelijk ruim qua keus, maar niet overdadig. De mensen bij de receptie zijn uiterst vriendelijk zonder dat het overdreven overkomt. Ook de overige algemene ruimtes zijn gezellig en schoon. Het enige minpuntje is dat er geen raam open kan i.v.m.vliegtuig lawaai, maar dat wordt op de site reeds aangegeven. Al met al een aanrader.

Hotel Christophe Colomb info

• VerzorgingLogies-ontbijt