Hotel Bristol

Kleine hotelsWeer vandaag18°

We hebben een aantal aanbieders voor Bristol voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bristol in het Nederlands

Sober hotelletje in slechte wijk.

Stedenbezoeker
14-12-2015

Vlak bij het station op 10 minuten lopen van het centrum. Hotel ligt in een straatje vol hoeren, vervelende junks en zwervers. In de hotelbar hoorden we weinig Frans, Luxemburgs of Duits maar vooral veel Russisch. Gelukkig heeft het hotel een paar parkeerplaatsen in een afgesloten parkeerkelder, tegenover het hotel. De kamer was minimaal, het ontbijt ook. Allemaal net voldoende, maar meer ook niet

Gereisd Met vrienden in december 2015

Prijs/kwaliteit prima

Claudia Bezuijen
20-10-2009

Momenteel wordt het hotel gemoderniseerd waardoor er verbouwingen bezig waren. Dit werd echter gecompenseerd door de zeer vriendelijke service van alle medewerkers. Parkeermogelijkheid was uitstekend, ontbijtbuffet was smakelijk en voor ieder wat wils. Op 10 min loopafstand ben je in het centrum . Hotel heeft goede indruk achter gelaten, de stad zelf iets minder (zakelijk i.p.v. toeristisch). Uitvalsmogelijkheden naar Trier en Vianden mogelijk en zeer aan te raden.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bristol in Luxemburg-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bristol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.