Hotel Bristol

Kleine hotelsWeer vandaag21°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Bristol voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bristol in het Nederlands

2008

goedkoop stadshotel

pieter
23-7-2008

hier een paar keer overnacht. hotel ligt tegenover het station. dat is heel handig. maar wel een drukke en stadse straat. de kamers verschillen nog al. de kamers zonder douche zijn goedkoop en groot en (mede daardoor) redelijk comfortabel. maar liggen wel aan de straat. douche op de gang is netjes en schoon. maar er zijn ook kamers met douche die eigenlijk niet meer kunnen en waarvan sanitair echt verwaarloosd is (wel schoon). die kamers zijn veel te duur. ontbijt 's morgens is sober met netjes verzorgd.

Gereisd Met partner in januari 2007

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bristol in Luxemburg-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bristol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.