Tijdelijk €25 aanbetaling

Best Western International

7.6GoedScore uit 8 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Best Western International voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Best Western International

• 7harry15-09-2016

Vlakbij centrum,ontbijt ok,kamers warm,veel herrie

De kamers zijn schoon en prima ingericht. Wij hadden een kamer aan de voorkant bij het station. Het was veel te warm in de kamer en er is geen airco. Je kan de ramen openzetten maar dan komt alle herrie van de weg, het station en de vliegtuigen binnen. Neem dus je oordoppen mee. Je kunt makkelijk naar het centrum lopen en er zijn genoeg restaurantjes in de buurt. Het personeel is aardig. Het ontbijt is prima. Genoeg te eten en van goede kwaliteit. Je kunt je auto bij de p+r Bouillon parkeren (1e 24 uur gratis en daarna €10 per dag) en een bus naar het station nemen (€2, 5 minuten rijden)

• 8Simon_07816-09-2012

Een Aanrader !

Dit is zeker een aanrader ! Dit is een prachtig hotel midden in Hartje Luxemburg. er is voor ieder wat. Dit hotel is prima voor iedereen, Gezinnen, studenten, Reizigers, maar ook Oudere omdat, je alles in de buurt hebt zoals Parken, Restaurants, Winkels, Clubs, Station dat allemaal in minder dan 10 minuten lopen !

De Service is prima, en ook is het hotel beschikbaar over een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie kamers, met veel ramen wat zorgt voor een goed uitzicht.

Dit hotel is zeker een aanrader !

• 8leon03-10-2011

prima hotel voor week-endje weg

Prijs/kwaliteit is goed. Ruime, nette kamers met goede bedden en badkamer. Prima ontbijtbuffet. Ligging is voor trein- en busreizigers ideaal. Tegenover station. Als je met de auto reist kun je een parkeerplaats reserveren in een parking niet ver van het hotel voor € 10,00 per dag. Minpunten: de kamers hebben geen airco. Door de ligging aan het station is er veel lawaai waardoor je s'nachts geen raam kunt oplaten. Ligging van het hotel is niet in de beste buurt van Luxemburg-Stad

• 8Michaël Wiese16-08-2011

Goed hotel, vlakbij centrum en tegenover CS

Een redelijk goed hotel net buiten het centrum en tegenover het (drukke) centrale station.

Wij zijn 3 dagen in Luxemburg geweest en hebben ons hier goed vermaakt. Het hotel is goed bereikbaar en ligt tegenover het drukke centrale station. Wanneer het erg warm is en de ramen open 'moeten', is het hotel wat minder vanwege de geluidsoverlast van bussen, taxi's en auto's. Als de ramen dicht kunnen is er niets aan de hand. Parkeren kan in de buurt en kost ca. 15 euro per 24 uur. De oude binnenstad is in ca. 10 minuten (lopend) te bereiken.

Het hotel en de kamer was/waren erg netjes. Qua stijl past alles helemaal goed bij deze tijd. Ontbijtbuffet was goed en uitgebreid. Verder hebben we niet in het hotel gegeten.

Het personeel was redelijk vriendelijk, met name bij het ontbijt was het personeel wat gehaast (net als bijna in de hele stad).

Gezien de zeer goedkope prijs die wij betaald hebben een aanrader (voor bv. 2 of 3 dagen Luxemburg)!

• 7Carlo Lucas24-07-2011

Goed overnachtingsadres voor een citytrip

Hotel ligt pal tegenover centraal station. Buiten is het een enorme drukte met verkeer, voetgangers, bussen. Maar binnen hoor je daar bijna niets van. In het hotel is niet zoveel te doen, behalve een restaurant en bar. Het restaurant is uitstekend voor het ontbijtbuffet, maar minder voor het diner. De bar is leuk voor een drankje en om naar buiten te kijken naar al die mensen die er voorbij komen. De mensen van het hotel zijn aardig, maar niet overdreven servicegericht. De kamer was oké, maar de douche wel wat klein met en zwakke waterstraal en de wastafel liep niet goed door. Bedden, TV, minibar, airco was allemaal prima. Wij hadden een goede prijsaanbieding, dus voor ons was het een uitstekende locatie om van daaruit de stad te verkennen. Het hotel ligt wel in een een wat mindere wijk, dus voor het centrum eje altijd een stuk lopen. Alles bij elkaar is het allemaal oké. Wij hebben het naar onze zin gehad.

• 7steeg6911-12-2010

Goed hotel voor zakelijke overnachtingen

Goed hotel dat prima te bereiken is met openbaar vervoer omdat het tegenover het station ligt. Goede kamers met wifi. Helaas was het diner in het restaurant smakeloos.

• 8harold20-01-2010

prima plek

Als je eens lekker wilt genieten probeer dan hier een kamer te boeken is echt een prima hotel

• 8Rien30-05-2008

Ligging tegenover het treinstation ,en de grote drukte van forensen ,gaf in eerste instantie het idee van teveel lawaai maar bij gesloten ramen en balkondeuren hoorde je vervolgens bijna niets meer.

Naar het centrum is het wel ruim een kilometertje lopen maar er is genoeg te zien.Voor slecht ter been zijnde mensen rijden de bussen af en aan. Niet normaal zoveel er rijden!

Hotel Best Western International info

Soort hotel