Luxemburg-stad

Reviews over Luxemburg-stad

Mooi! Wandelschoenen aan.

Pien,
    7-4-2019

Genoten van een rustige zaterdag. Het OV is dan gratis en de auto bij het hotel gelaten. De onderstad is goed te bereiken met de glazen lift die 65 meter omlaag gaat. Vanaf de bushalte loop je richting het water. Kazematten waren mooi om te zien, leuk bij wat minder weer.

Gereisd met partner in april 2019

Ik wil er wonen!

Renske,
    4-3-2018

De Alt-stad is echt fantastisch. Je waant je in een droom. De mensen daar zijn ook heel vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is ook werkelijk waar schitterend, heel veel groen en leuke dorpjes. Alleen is het eten en drinken wel schrikbarend duur. Maar absoluut de moeite waard!

Gereisd met vrienden in september 2017

Graag over een paar jaar terug!

Claudia A.,
    27-1-2018

2e keer met deze 4-daagse reis naar Luxemburg stad en Trier. Fijn hotel in Esch-sur-Alzette, heerlijk ontbijt. Geweldige chauffeur Joop maakt de reis veilig, is erg vriendelijk en geeft duidelijke informatie.

Gereisd met partner in augustus 2017

mooie stad veel gebouwen bezocht; deel met auto

Arno van Asten,
    17-8-2017

hoogteverschil in stad goed bekijken voordat je wandeling start; veel wegen eenrichtingsverkeer terwijl de tomtom toch het inrijden aangeeft. is gevaarlijk. voelt als heel veilige stad geen politieman gezien. place d'arme erg gezellig

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig

Fam. Mast,
    10-10-2016

Prachtige stad met veel winkels, eetgelegenheden en parkeergelegenheid (erg goedkoop). Hele stad ziet er mooi onderhouden en netjes uit. Prachtige parken om het stadscentrum heen waar je heerlijk kunt wandelen. Je kijkt je ogen uit. Winkels van de dure merken, maar ook de bekende ketens. Bij de VVV zijn ze erg vriendelijk en geven ze je aan hoe je het beste kunt lopen om zoveel mogelijk van Luxemburg stad te zien.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Luxemburg-stad scoort een 8,2 uit 10, op basis van 230 reviews