Tijdelijk €25 aanbetaling

Ibis Luxembourg Sud

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Luxembourg Sud voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 10 reviews

7GoedScore uit 10 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Ibis Luxembourg Sud

• 10Josée09-07-2019

Parfait grâce à BONGO W E GOURMAND du 5 au 6 /

Hébergement parfait, chambre impeccable, literie impeccable.s de b. impeccable.
    1/2 pension : dîner 3 services (boissons non comprises) plats laissés au choix du client et très savoureux ; pt-déjeuner parfait. Si le bruit de l'autoroute peut déranger si la fenêtre est ouverte, une fois fermée, pas de problème : point positif :accessibilité des lieux. Parking gratuit. Personnel aimable et souriant.

• 3H.W. v. L.16-05-2017

Nooit meer! Vermijden!

Het is peperduur (€180,-. per 2 pers kamer!!!), de prijs staat niet in verhouding met wat er geboden wordt, piepklein kamertje met een soort 'kast douche' en tot slot een rommelig verzorgd en slecht ontbijt (a €15 pp).

• 7familie_230-05-2014

Goed overnachtingshotel direct aan snelweg

140530 Recensie Ibishotel Luxemburg-Sud

Voor een snelle overnachting prima hotel pal naast de snelweg. Voordeel: eenmaal de snelweg af ben je binnen 30 seconden op de parkeerplaats van het hotel. Nadeel: raam kan niet open, hoor je de snelweg goed. Nette ontvangst bij receptie, konden fietsen van auto halen en in bagagekamer hotel stallen. Kamers zijn niet ruim, zeker niet als je er met drie personen wil slapen (opklapbed). Alles basic (bv geen koffiezetapparaat of waterkoker), wel schoon. Zoals elders vermeld: vrij harde matrassen. Keurige prijs: 99 euro.

• 5irma10-10-2012

Het hotel ligt meteen aan de snelweg, maar niks te doen , en ook niet veel keus aan eetgelegenheden. Niet bij een leuk plaatsje. Je bent wel zo in Luxemburg stad. Het hotel en kamer zien er netjes uit. Maar de kamer is zo klein en geen opbergplekken, zodat mijn spullen in de koffer moest blijven. Geen kastje ofzo. Ook geen tafel of een stoel. Formule 1 heeft toch onze vookeur. Wij hadden thuis geboekt voor 2 personen voor 1 nacht, 52 euro, en dat zonder ontbijt, vonden wij niet goedkoop. Voor 1 nachtje met weinig bagage is dit hotel goed.

• 8junglemuis14-05-2012

Prima overnachting

Als tussenstop richting zuid Frankrijk een nacht doorgebracht. Prima hotel alleen de wc was erg luidruchtig. Aangezien ik zwanger was en er s'nacht 20 keer uit moest, was voor mijn man niet zo handig. We kwamen om 1 uur s'nachts pas aan en toch stond men ons nog heel vriendelijk te woord.

• 7Sjaak19-03-2011

Goede "stopover"plek

Schoon, goed gelegen aan de snelweg verder niet veel zeggend.

• 6Krista26-03-2010

Voor liefhebbers van knalharde bedden!!

Wij hebben dit hotel gebruikt als stop-over hotel onderweg naar onze ski-bestemming. Voor ons was dus maar 1 ding belangrijk en dat waren de bedden. De bedden zijn van het type knalhard schuimrubber op een houten plank: vreselijk!! We hebben geen oog dicht gedaan en hadden achteraf spijt dat we niet in 1 keer zijn doorgereden naar onze ski-bestemming. Kan iemand mij vertellen of dit de Ibis-standaard is? Dan komen wij nooit meer in deze hotelketen.

• 8afewcreativepeople - Ton02-01-2010

Prima stop-overhotel op weg naar Frankrijk

Aan de zuidkant van de rondweg Luxemburg direct aan de snelweg een erg goed stop-over hotel. Beoordeling is gebaseerd op onze wens, na 3.5 uur rijden 's avonds op weg naar onze skibestemming in de Franse Alpen een stop-over te maken puur om te overnachten. Aangename verrassing is dat de standaard Ibis kamers weliswaar Ibis-standaard waren, maar schoon en vrijwel nieuw. Twee kamers naast elkaar was snel geregeld, geen probleem. Goed ontbijt stond ons al vroeg in de ochtend te wachten. Prijs per kamer was Euro 70,00 (2-persoons) wat een prima prijs/kwaliteit verhouding benadrukt. Kortom, overnachten op weg naar het Zuiden van Frankrijk: gewoon hier doen!

• 8Sylvia05-10-2009

Goed hotel voor als je op doorreis bent.

Standaardkamer wel klein, maar prima voor één nacht. Slechts één handdoek per persoon. Ontbijtbuffet is goed maar niet bijzonder.

• 8Lieven24-09-2006

Beste Ibis hotel waar ik ooit heb geslapen (ik vind Ibis anders een beetje op het randje...). Dit hotel is gloednieuw, goed verzorgd en heeft veel mooiere kamers dan andere Ibis hotels. Perfect hotel als etappehotel. Om langere termijn te blijven hebben deze "ketenhotels" toch net niet genoeg charme.

Hotel Ibis Luxembourg Sud info

• AirconditioningBeschikbaar