Tijdelijk €25 aanbetaling

Auf Kengert

We hebben de beste aanbieders voor Camping Auf Kengert voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 165 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In het kleine Luxemburg bij Larochette ligt Camping Auf Kengert. Er is geen animatie maar de kinderen vermaken zich in het zwembad of in de speeltuin met doolhof. Op de camping is ook een restaurant en supermarkt. In het Mullerthal kun je mooi wandelen en tevens is de camping een goede uitvalsbasis voor mountainbiketochten.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

165 Reviews over Auf Kengert

• 8Remco28-08-2022

Een mooie schone camping zonder passie

Als je naar de algemene beoordeling kijkt is het gewoon een hele goede camping, maar dat is niet het hele verhaal.

Eerlijk is eerlijk, de camping is heel mooi gelegen op een heuvel met veel bomen voor eventuele schaduw. Het ligt ook heel centraal in Luxemburg, zodat je vanuit daar veel excursie dagjes kan starten. Langs de camping liggen gelijk wandel- en mountainbike routes. Het sanitair is modern en heel schoon en de 2 veldjes zijn top voor gezinnen met hele jonge kinderen.

Maar er zijn ook een aantal belangrijke minpunten! De eerste zijn de 2 stellen op leeftijd die de camping runnen. Waarom hebben ze gekozen om een camping te beheren? Er straalt zo weinig liefde en passie af bij aankomst, vragen die je stelt of in de winkel.

Daarnaast adviseer ik ze echt de camping autovrij te maken: rommelig en het stoft gigantisch.

Het verouderde zwembad mag een upgrade krijgen en het winkeltje mag minder Nederlands ogen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Jaco26-08-2022

Prima camping, grote plussen en kleine minnen

Rustig gelegen camping met Nederlands sprekend personeel. Een animatieprogramma ontbreekt, daarmee misschien wat minder geschikt voor gezinnen met tieners. Voor ons met twee kleuters uitstekend. De plekken zijn wisselend van grootte, wij hadden een ruime en schaduwrijke plek aan het speelveld. Sommige andere plekken zagen er wat 'propperig' uit. Faciliteiten zijn netjes. Prima zwembad (tikje fris). Voldoende speelgelegenheid. Goede horeca met afhaal. Sanitair is keurig schoon. Mede doordat kampeerders er netjes mee omgaan (wc-pot even borstelen, douchecabine met de vloerwisser schoonvegen). Bij volledig bezette camping is de douche- en afwasgelegenheid wat beperkt (douchen kan maar bij 1 van de 2 sanitairgebouwen). De wifi is slecht, wil je stabiel internet neem dan een databundel. Mooie natuur in de nabije omgeving. Al met al prima camping, vooral voor rustzoekers en gezinnen met kleine kinderen.

• 8Eetgelegenheden
  • 4A van Oosten13-08-2022

Voorlopig niet meer

Prima camping. Alleen jammer dat er voor wat betreft de mevrouw de baliemedewerker niet kan lachen. En dat de beheerder tegen mijn dochter gaat staan schelden in de speeltuin om dat hun kinderen ruizien met de onze. Heb geprobeerd het als volwassen mensen op te lossen maar op de afspraak in volgende ochtend bij elkaar te komen werd geen gehoor aan geven. Verder pizza besteld nou is niet aan te bevelen. Je kan beter een diepvries pizza gaan halen. Wat later in de week maar gegokt op de friet/patat maar dat was ook al niet door gebakken excuus het was druk! Ja me hoela! Even een 3 postzegels halen kon niet op de laatste dag want voor zoon klein bedrag kun je niet pinnen. Ik zou zeggen kom naar de 21ste eeuw pinnen mag ook een klein bedrag. Voor ons viel het dit jaar erg tegen volgende keer maar is ergens anders kijken!

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 10[email protected]15-07-2022

Wat wil je nog meer ? -

Opnieuw een verblijf gehad op dit heerlijke terrein. De rustieke sfeer, prettige gasten alsmede bovenal het vriendelijke gemoedelijke personeel.

Ontspannen eten en drinken in het Restaurant of op het terras kan allemaal

De ligging temidden van de natuur vervolmaken hier telkens opnieuw een fijn verblijf.

Auf Kengert...houden zo...

• 10Eetgelegenheden
  • 9Marcel kok15-07-2022

De perfecte camping, onthaasten lukt perfect.

Op de camping is zoals vermeld geen animatie dus geen disco of animatieteam. Hier kies je voor. Net als wij. Iedere dag uitslapen zonder te veel herrie van kinderen(wij stonden in verste uithoek van de camping) die worden door de eigenaren een beetje voorraan geplaatst in de buurt van het zwembad en het tentenveld. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad met veel uitstapjes op een half uurtje rijden, de camping ligt wat dat betreft heel centraal. Nu speelde het weer ook mee natuurlijk niet te warm 25 tot 30 graden, dus in de ochtend lekker op pad en smiddags relaxen. De camping is wat ons betreft een aanrader in het voorseizoen, hoe het is in de schoolvakantie kunnen we niet beoordelen omdat wij die periode mijden.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Piet Westbroek15-07-2022

Het voelt als thuiskomen hier...

Opnieuw een bezoek gebracht aan deze camping. Onveranderd zijn de vriendelijk mensen zoals de gemiddelde gasten en - bovenal - het personeel. Altijd in voor een praatje op hun bekende gemoedelijke wijze...

Vervolmaakt wordt eea door de fijne rustieke sfeer op dit terrein hetgeen harmonieus is opgenomen in de omringend ruime natuur.

Aif Kengert...houden zo...

• 10Eetgelegenheden
  • 7Fam. Janssen08-09-2021

Mooie camping maar voor ons eenmalig

De camping ligt werkelijk prachtig. Je wandelt zo de bossen in. Snachts is het muisstil, op de doorgaande weg langs de camping komt amper verkeer. De kampeerplaatsen vonden we aan de kleine kant. Auto moet op de plaats staan maar paste amper met onze 2 bijzettentjes. We hebben de auto op het grote veld naast de camping gezet, deden meer mensen. Het verbaast me dat niemand in de reviews schrijft over de enorme modder op diverse camping plaatsen. Bijna elke keer als iemand aan kwam of vertrok moest er door andere camping gasten geholpen worden om de caravan of auto door de modder te krijgen. Bij een bui kwam de modder omhoog door het grondzeil waardoor we met laarzen door de voortent moesten. Niet te doen met 3 kinderen en een hond. Gelukkig een action in de buurt (15 min vd camping) en daar dicht zeil gehaald. Zwembad is ijskoud. Vieze douches vol met haren. Door de vele regen en modder zijn we eerder vertrokken. Komen niet meer terug.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Joyce24-08-2021

Voor ons niet weer

Wij hebben een week doorgebracht op Camping Auf Kengert. Laten we positief beginnen: De omgeving is prachtig! En er zijn leuke speelgelegenheden voor de kinderen op de camping! Verder is het een grote camping waarbij je héél erg dicht op elkaar staat. Het zwembad had helaas ijskoud water.. ook in het peuterbad. Het eten in het restaurant/bistro was qua prijs/kwaliteit erg uit verhouding. De informatieverstrekking vooraf was goed, bij aankomst kregen we een informatieboekje. Op aanraden van wat tips in het boekje besloten we om een markt te bezoeken. Omdat er niet stond aangegeven waar de markt zich bevond hebben we dit nagevraagd bij de receptie. Wij werden door hen met de woorden: "Weet ik niet, het wijst zich vanzelf" met een kluitje het riet in gestuurd. Niet erg klantvriendelijk vonden wijVoor ons was dit niet de kampeerbeleving (rust en meer vrijheid) die we zoeken, en daarom was het voor ons de laatste keer..

• 4Eetgelegenheden
  • 9Alex Van oosten24-08-2021

Gezellige camping

Gezellige camping met een mooie omgeving. Vriendelijke ontvangen. Van mij had het sanitair iets schoner gemogen maar goed om half 6 smorgens staan ze al schoon te maken dus ik douchte lekker om 10 over 6 dus niet egt een probleem. Zwembad vonden de kids ook leuk. Wel er koud. Maar daar word je hard van. Winkeltje heeft niet heel veel en je kunt er niet pinnen onder de 10 euro wat ik vreemd vind dus ben ik maar naar de Delhaize in het dorp gereden. Internet 4g en zowel wiffi echt bagger. Maar goed super tijd gehad op deze camping ik kom zeker nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9M van der Linden10-08-2021

Fijne camping met goede voorzieningen

De beheerders van deze middelgrote camping spreken Nederlands. Op de camping staan dan ook veel Nederlanders, veelal gezinnen met jonge kinderen. Ook voor stellen is de camping geschikt. Er is een winkeltje voor de dagelijkse benodigdheden, een goed restaurant met normale prijzen, een leuk (niet heel warm) zwembadje en een mooie, veilige speeltuin. Sanitair is schoon en wij hoefden, ondanks dat de camping vol stond, maar een enkele keer een paar minuten te wachten voor de douche.Vanaf de camping kun je zo naar het kasteel wandelen. Wij hebben een enkel veldmuisje gezien, maar van een plaag was absoluut geen sprake. Afval kun je kwijt net buiten de slagbomen.

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar