Camping Auf Kengert

7.5Goed

• 7.7Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

In het kleine Luxemburg bij Larochette ligt Camping Auf Kengert. Er is geen animatie maar de kinderen vermaken zich in het zwembad of in de speeltuin met doolhof. Op de camping is ook een restaurant en supermarkt. In het Mullerthal kun je mooi wandelen en tevens is de camping een goede uitvalsbasis voor mountainbiketochten.

151 reviews over Camping Auf Kengert

• 8Ad04-03-2020

Keurig

Vriendelijke ontvangst. Erg drassig vanwege extreme regenval op verharde plaats met camper. Sanitair dik in orde

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2020

• 3Anna07-02-2020

Nooit meer

Prachtige omgeving, veel te doen... maar we werden treurig van de camping.. wij waren in t hoogseizoen. Het zwembad was erg vies en had troebel water. Daarbij stikte het van de muizen op de camping.. een ware muizenplaag, overal in onze huuraccomadatie (tent) stonden bakjes met muizengif. Regelmatig wandelde er een muis naar binnen en troffen we een dode muis in onze tent aan.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 2019
    3Robert27-10-2019

Nooit meer terug

Ik ben hier anderhalve week geweest. Leuk eventjes rustig, nee hoor. Klein zwembad met koud water! Vieze toiletten, haren in de doucheputjes, geen wc-papier, poep op de brillen, eigenaar wil er niks van weten. Vuilnis wat recht naast je tent staat met vieze geuren van etensresten, bier of anderen troep. 3,15 betalen voor een half brood wat niet vers is! Muizen die zomaar je tent inlopen. Slechte elektriciteit. Noem maar op! Deze camping is te slecht voor woorden.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9J en W25-08-2019

Fijne camping

Voor het derde achtereenvolgende jaar geweest. Heerlijke camping, gemoedelijk, fijn zwembad, kampvuurplaats. Geen schreeuwerige animatie, gewoon normaal!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2Rob21-08-2019

Nooit meer

Ik ben hier laatst 2 weken geweest. En camping zit vol met muizen. Overal zitten muizengangen. Ik sliep zelf gelukkig in een vouwwagen dus rende ze alleen door de voortent. Maar bij meerdere buren met een tent rende ze gewoon door de tent heen. Het vuilnis moet je bij een boom neerzetten en dat wordt dan opgehaald alleen duurt dit de hele dag voor dit gebeurt. ( hoezo krijg je een muizenplaag) Bij de eigenaar hier over klagen heeft geen zin. Die begint alleen maar tegen je te schreeuwen als je commentaar hebt over iets. Hele onbeschofte eigenaren. Winkeltje ook heel erg duur. Heel weinig douches (6) voor zo een grote camping. En zelfs die kunnen ze niet schoon houden. Nog nooit over een camping geklaagd maar dit nooit meer.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Paulien18-08-2019

Wel ok niet geweldig

Redelijke camping ik vind een beoordeling van hoger dan een 8 echt niet op zijn plaats. Er zijn echt te weinig douches in het hoogseizoen een flinke wachtrij. Er zit (veel) ongedierte bij de campeerplaatsen (bij ons muizen). Het zwembad is mooi en ook groot genoeg. Eigenaren niet echt vrolijk ik kreeg de indruk dat ze nogal mechanisch hun werk deden, niet echt vrolijk of enthousiast. Speelplaats naast de camping heel mooi en groot. Te duur voor wat je krijgt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Miranda Dijkstra18-08-2019

Sfeervolle camping in een mooie omgeving

Een fijne middelgrote camping met een goede sfeer. We stonden aan een groot speelveld en hadden een wijds uitzicht. De hoge bomen rond onze plek zorgden voor genoeg schaduw.Onze twee dochters vermaakten zich prima met de andere kinderen. Het sanitair werd heel goed schoon gehouden en ook bij het zwembad zag alles er keurig uit. In het winkeltje is van alles te koop en we werden vriendelijk en adequaat geholpen. En wat luxe dat iedere dag de vuilnis met de tent werd opgehaald :-) De camping ligt erg centraal en in een mooie omgeving. Grote supermarkt op 15 minuten rijden. Wij komen hier zeker graag nog een keer terug. Door de hitte een paar dagen niet veel kunnen doen. We hadden bij de receptie een kaart met wandelroutes van het Mullerthal gekocht. Deze gaan we zeker nog een keer gebruiken!

• 10Staat v/h sanitair

• 9Familie van Aart01-08-2019

Hele fijne vakantie gehad!

Zwembad is een beetje koud, maar zeker wel lekker om in af te koelen. Leuk dat het diepe en ondiepe gedeelte aan elkaar zitten. Veel kinderen op de camping, gezellig om veel vriendjes te maken. Er is in de middag en ochtend animatie (ook al staat er op de website van niet). Niet veel bijzonders, vaak knutselen, maar zeker wel leuk. De kampvuurplaats heeft ons gezellige avonden bezorgd met andere campinggasten. Buitenspeeltuin, binnenspeeltuin en het doolhof vonden de kinderen leuk. Ook echt super dat je zo van de camping het bos in kan lopen en daar ook het blote voetenpad kan doen. Restaurant is ok, frietjes en pizza kunnen afgehaald worden. Wij hadden een grote plek (57) tegenover het toiletgebouw dat is ook de enige met douches. Mooi en schoon gebouw, maar wel wat weinig wc’s en douches voor het aantal gasten, in de spits dis even wachten. Bij onze plek ook lekker dichtbij een waterkraantje. Winkeltje heeft weinig en is erg duur.

• 10Staat v/h sanitair

• 7Fam. de Kock30-07-2019

Prima camping, maar géén 5 sterren camping!

Bedenk je bij deze camping goed wat je belangrijk vindt aan een camping. Positieve punten: sanitair, ligging, veel speelruimte voor kinderen, grote campingplaatsen. Negatieve punten: zwembad (erg koud water), WIFI (slecht bereik), Horeca (nodigt niet uit om op terras of aan de bar te zitten), campingplaatsen (geen vierkante meter is vlak).

Ik snap dat mensen hier een hele fijne vakantie kunnen hebben, maar misschien zijn wij de afgelopen jaren teveel verwend... Wij zijn in iedere geval van mening dat dit géén 5 sterren camping is. Hooguit 3 sterren.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Moniek30-07-2019

Fijne camping, veel faciliteiten. Wel duur.

Mooie camping. Heerlijk zwembad. Fijne binnenspeeltuin en buitenspeeltuin. Groot grasveld om te voetballen, Kubb te spelen etc. Patat en pizza af te halen. Restaurant met eenvoudige kaart (niet geweldig). Redelijk wat bomen op de camping voor schaduw. Veel kinderen op de camping, leuk. Erg vriendelijk personeel. Dichtbij het mooie Mullerthal waar je prachtig kunt wandelen. Minpuntjes: Klein, duur winkeltje met helaas erg weinig groenten, ook niet in de diepvries. Het brood was niet geweldig. Campingplaatsen duur in hoogseizoen. Geen schaduw bij het zwembad, dat hebben we erg gemist. Je kunt je kinderen alleen in de gaten houden in de brandende zon (en vanuit het water zelf natuurlijk).

• 5Staat v/h sanitair

Camping Auf Kengert info