Kleine hotelsWeer vandaag25°15°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Op der Bleech voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Auberge Op der Bleech in het Nederlands

Lekkere en gezellige avond gehad

Ank
30-8-2017

Heerlijke forel en schnitzel gegeten , wit wijntje op aanraden van fijne ober (uit strasbourg). Wij hebben genoten van vriendelijke sfeer en keurige en attente bediening Als we in de buurt zijn gaan wij nog eens terug!!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Dit nooit meer 😯

Wynen-DE DOBBELEER
28-7-2017

Wij als gezin hadden geboekt via het internet.
Hadden ook vermeld dat we tussen 21 en 22uur zouden aankomen in het hotel. De eigenaar was vriendelijk maar daarmee is ook het positieve gezegd . Ontbijt was ondermaats en zeker niet gezond.De bediening viel enorm tegen.Ook de hygiëne was ondermaats. Niet voor herhaling vatbaar.

waarom zijn wij hier in godsnaam binnengegaan

antoon devaere - christine van den abeele
12-4-2015

omdat we moe waren en honger hadden, zeker.

onvriendelijk, ongezellig, lang wachten en duur. biefstuk uitgebakken, 2 schijfjes champignon en 1 roosje bloemkool, dat waren de groenten; 11 frietjes (25euro) ; kaas op de spaghetti bolognaise? zucht, we zullen kijken of we er hebben... lastige klanten toch.... honden de loslopen en rokers in het restaurant.

Gereisd Met partner in Sat Apr 11 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nieuwe eigenaar, echt slecht geworden!

miltenburg
13-8-2014

Heb hier altijd heerlijk gegeten, echter sinds het overgenomen is, vind ik het eten een stuk slechter geworden. Mindere kwaliteit en niet al te vrolijk personeel. Ga er niet meer heen.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genoten

Lisette
11-8-2011

Mooi hotel, eigenaren vriendelijk en behulpzaam, eten super (lunch en diner), ontbijt ook goed. Mooie kamers met een fijne badkamer. Enige nadeel is dat wij op dag twee geen schone handdoeken hebben gekregen, terwijl de kamer helemaal netjes is gemaakt door de schoonmakers.

Gereisd Met partner in augustus 2011

fantastisch hotel

derger
5-8-2011

Fantastisch hotel in mooie omgeving. Werden zeer vriendelijk welkom geheten en de vriendelijkheid bleef tijdens ons verblijf. Petje af! Goed verzorgde kamer, prachtige douche. Goed ontbijt nogmaals mijn complimenten

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Prachtig uitzicht

natasha
10-6-2011

Omdat de kamers verwisselt waren hebben wij een comfortkamer gekregen. Heerlijke bedden en douche met een prachtig uitzicht op het kasteel. Wij sliepen boven het terras maar als je de ramen dichthield hoorde je hier niets meer van. Het ontbijt was goed met brood, fruit, yoghurt en elke dag een eitje. Het enige wat iets minder was is dat het hotel oud en dus wat gehorig is. Wel moet ik hierbij vermelden dat dit voor ons niet hinderlijk is geweest. De omgeving is schitterend en je kunt er prachtige wandelingen maken.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Hans
15-7-2010

Gezellig, beetje huiselijk hotel. Kamer, bed, sanitair o.k. Nederlandse eigenaar dus zelfs hagelslag bij het ontbijt :-) Parkeren geen probleem. Ideale ligging.

Gereisd Met partner in Thu May 06 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed restaurant, gezellig en lekker eten.

Sandra
17-5-2009

Vriendelijk Nederlands personeel. (Nederlandse eigenaars).

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

geen aanrader

Fam. Deutekom
14-10-2008

chagrijnig personeel, prijs/kwaliteit eten is niet goed, want eten is opwarmmaaltijd, geen verse ingredienten!

Gereisd Familie in september 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Op der Bleech in Larochette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Op der Bleech zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.