Camping Kockelscheuer

97 reviews over Camping Kockelscheuer in het Nederlands

Hulpvaardig !

Erik Peers
11-7-2019

Nieuwe eigenaars. Meestal komen we hier op doorreis maar dit jaar wat langer ivm pech met de auto. Opgehaald op de autobaan met een grote bergingswagen. Auto er op en caravan er achter. De eigenaar wist al dat we er aan kwamen. Stond meteen klaar. Spullen uit onze auto in zijn jeep en de caravan er achter. Alles op de plaats neergezet. De volgende dag heeft hij naar de autodealer gebeld om te vragen of de auto er al was en of ze hem met spoed konden maken. Kortom, aandacht voor de klanten en vooral behulpzaam en mee denken. Prima sanitair, goed schoon. Ruime plaatsen. De stad Luxemburg, mwah.... Nogmaals dank voor de fijne hulp en het meedenken met de klant. Uiteraard blijft dit voor ons de overnachtingscamping.

Vervelen, onbeschoft personeel

Ans
5-11-2018

Camping is in andere handen overgegaan. Niet alle vernieuwing is hier verbetering. Onplezierig personeel, onhandige manier om met caravan de camping af te komen. Je kunt zelf niet bij het muntjes apparaat om de slagboom te openen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beter even verder rijden...

Nicoline Meijs
23-9-2018

Niet goed, geen nota na betaling, later op aangesproken, was niet nodig, maar de volgende morgen bij vertrek stond er nog iets open. Geen satelliet ontvangst ondanks duidelijk verzoek en andere plek. Geen eigen restaurant en naastgelegen Italiaan duur en sfeerloos. Geluid van snelweg en vliegveld.

Prima overnachtingscamping

Fam. W.
2-9-2018

Prima overnachtingscamping. Nette plekken. Vliegtuiggeluid niet echt noemenswaardig. Ook leuk om te zien. Van te voren gereserveerd. Vlak aan de snelweg. Sanitair prima.

Doorreis camping

Brigitte
24-8-2017

Voor ons is deze camping een prima doorreiscamping. Zeer tevreden over plaats, ontvangst en faciliteiten. Een aanrader! In andere reviews staan soms negatieve dingen, oorzaak ....de mensen zelf. Tegen mensen die dingen stuk of vies maken is echter niets tegen opgewassen.

Praktisch

Kampeerder
19-8-2017

Nette camping, vriendelijke mensen en handig voor als je op doorreis bent. Ideaal om te staan om de stad luxemburg te bekijken wat zeer de moeite waard is. Ben wel op tijd want in de loop van de middag loopt het vol.

Camping dichtbij de stad

Gerwin
16-8-2017

We hebben 3 nachten op deze camping gestaan en dat was eigenlijk iets te lang. De camping is voornamelijk een doorreiscamping, en dat komt de sfeer niet ten goede als je er dus ietsje langer staat. Alles ziet er netjes en verzorgd uit/ Ligging is dichtbij Luxemburg stad, je kan elke 7 minuten met de bus naar het centrum, ideale verbinding. Sanitair is iets verouderd, maar wel schoon en voldoende aanwezig. Af en toe komt er een vliegtuig over, maar dit hebben wij niet als storend ervaren. Het is ook vrij goedkoop, wij waren met een tent en 2 personen slechts €15,- per nacht kwijt.

Ok voor kort verblijf

Sabrina Benjamins
15-8-2017

Op zich mooi camping. Je hoort wel vliegtuigen maar hadden er geen last van. Ideaal dat je dag vtv broodjes kunt bestellen en volgende ochtend vers kunt ophalen. Wel groot nadeel, bij ons was het sanitair echt niet schoon. Tussen 12/14 schoongemaakt maar na de avondspits was het veel gebruikt en als je de ochtend lekker wil douchen zit alles nog onder de haren en smerigheid vd drukte vd avond ervoor. Ook de wc waren dan echt niet fris neer. Verder vriendelijk personeel makkelijk met de bus naar Luxemburg stad. Was prima tussenstop.

Prima camping

Zoever
13-8-2017

Mooie vlakke plaatsen, sanitair oké. Grote speeltuin met veel verschillende toestellen, ook leuk voor wat oudere kinderen. Geluid van vliegtuigen begint 's ochtends om 6 uur, dus daar word je wel wakker van. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Goede camping voor bezoek aan Luxemburg stad

Pieter Hamster
12-8-2017

Redelijk grote terrassencamping gebruikt voor twee overnachtingen. Vriendelijke ontvangst bij de Nederlandssprekende tweemans receptie en ook in het hoogseizoen voldoende ruimte als je op tijd binnen bent. Plaats wordt toegewezen. Winkelpersoneel was bepaald niet vriendelijk. De camping wordt veelal gebruikt voor een of twee nachten. Afhankelijk van de windrichting is er geregeld flinke herrie van overkomende vrachtvliegtuigen. Dit ging door tot bijna 0:00 uur. De eerste vertrok alweer om 5:20 uur met veel kabaal. Redelijk ruime en vlakke plaatsen met een goede grasbodem. Elke plaats heeft z’n eigen stroomkastje dus geen lange snoeren nodig. De plaatsen gelegen achter de heg bij de toegangsweg hebben ’s-avonds tot bijna tien uur last van arriverende gasten die vaak hun motoren langdurig laten draaien. ’s-Ochtends vanaf 7:00 uur vertrekken de eerste gasten dan alweer. Dit gaat een stukje bergop wat gepaard gaat met de nodige herrie en uitlaatgassen. Vraag dus een plekje achterin. Prima ligging ten opzichte van de stad Luxemburg. Sanitair is prima en ruim voorhanden. Drukknop in de douche geeft slechts enkele seconden warm water. Een douchebeurt van vijf minuten vergt zeker 75 keer drukken. Wel een constant aanwezige ruis van de A6 snelweg. De tweede ochtend een douche die minder dan een seconde water gaf. Hierdoor ga je met je achterwerk tegen de knop staan en je normale doucheritueeltje afwerken waardoor je veel langer warm water gebruikt dan normaal. Met regenachtig weer en een graad of twaalf is het fijn dat er verwarming is, maar hij stond uit en de deuren waren geborgd zodat deze open bleven staan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kockelscheuer in Kockelscheuer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kockelscheuer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.