Kockelscheuer

Reviews over Kockelscheuer

Mooie camping, prima ligging

ronald
    7-8-2015

Wij hebben hier een nacht overnacht onderweg naar Spanje. De ligging is ideaal tov de autobaan. De ontvangst was behoorlijk stug, niet echt vriendelijk. Campeerplekken zijn mooi gelegen op terrassen en bieden voldoende ruimte (niet aangekoppeld). Douche en toilet gelegenheden zijn weliswaar ouder, maar in prima staat en keurig schoon. Op de camping is een kleine snackkraam met hoge prijzen en kleine porties. Het vliegveld zorgt voor mooie overvliegende vliegtuigen. Geeft slechts beperkt overlast.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 08 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We komen al jaren op Kockelscheuer en het is altijd weer

Frank en Corinne
    26-8-2007

We komen al jaren op Kockelscheuer en het is altijd weer tiptop. Er wordt nederlands gesproken aan de receptie We blijven meestal één nacht zoals de meeste mensen op doorreis. De toiletten zijn schoon er zijn mooie vlakke plaatsen je bent er zo. Brood bestellen voor de volgende morgen en tussen 12 en 2 slagboom dicht. Geen probleem.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kockelscheuer scoort een 6,4 uit 10, op basis van 11 reviews