Hotel De la Vallée

Hotel De la Vallée

1 review over Hotel De la Vallée in het Nederlands

2005

Eenvoudig hotel, buiten de bebouwde kom

Bart van Zuijdam
8-8-2005

Eenvoudig hotel, buiten de bebouwde kom. Ideale uitvalsbasis voor wandelingen. Niet voor mensen die gesteld zijn op luxe

Gereisd Anders in augustus 2005

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel De la Vallée

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De la Vallée in Heffingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De la Vallée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.