Sorteren

Reviews over Gonderange

Eenvoudig hotel

Huib
    10-7-2011

Het Euro Hotel is een eenvoudig hotel dat veel door zakenmensen gebruikt wordt. Je hoeft geen hoge verwachtingen te hebben van de kamers, deze zijn schoon en meer als standaard te beschouwen. Prijs / kwaliteit is goed. De keuken is een ander verhaal, ik ben er verschillende keren geweest voor zakelijke reizen en de keuken varieert ernorm qua kwaliteit. De laatste keer zelfs twee maal mijn biefstuk moeten teruggeven en de schnitsel had te lang in het vet gelegen en was niet meer knapperig. We zijn de volgende dag maar in Echternach gaan eten, was goedkoper en stukken beter. Nog beter was het de derde dag toen we naar Bittburg zijn gereden en daar heerlijk hebben gegeten in het centrum. In de omgeving van het hotel is geen bal te beleven en Luxemburgstad is ongeveer een half uur rijden, Echternach ongeveer 20 minuten. Dus leuk om de omgeving te verkennen.

Degelijk en net hotel

Fam. Baetens
    17-10-2010

Net hotel gelegen aan de rand van een vrij drukke autoweg. Door de goeie beglazing hadden we daar echter totaal geen last van. Centraal gelegen tussen Luxemburg stad en Echternach beiden op minder dan een half uur te bereiken. Receptie en taalvaardig personeel zijn vriendelijk en gedienstig. Ruime en mooie kamers, badkamer met douche, apart toilet, sateliet-tv met 1 nederlandstalige zender. Vanuit het bed is ondertiteling echter moeilijk te bekijken op het kleine tv scherm. Matrassen zijn goed, hoofdkussens wel heel dun. Ruim onbijtbuffet met ongeveer alles waar je maar zin in zou kunnen hebben. Koffie, fruitsap, thee, croisants, broodjes, gebak, keuze uit hesp, kaas, ontbijtgranen, yoghurt, gekookte eieren, enz.

Je gaat net zoveel je wil tot je voldaan bent, top.

Van het dinner geen gebruik gemaakt, maar aan de menukaart te zien, lekker en niet al te prijzig. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goed hotel voor een kort verblijf

Johan D.W.
    21-8-2010

Dit hotel is goed als doorreis locatie voor 1 of max. 2 nachten.

Het ligt aan een vrij drukke steenweg, juist naast een tankstation.

Het nederlandstalige, vriendelijke onthaal was een verrassing.

De kamers waren proper maar gewoon, hier en daar met sporen van slijtage, aan de zetels en de douchewanden.

Geen extra decoratie en een kleine flatscreen met overwegend duitse en franse kanalen.

In onze familiekamer was het beeld zwaar gestoord, wellicht door een slecht contact.

De bediening in het restaurant is optimaal.

De "à la carte"maaltijden van de "petite carte"zijn van een goede prijs/kwaliteit verhouding, doch het zijn geen culinaire hoogvliegers.

vb.koude béarnaise bij de vis, dikke tomatensoep wat velouté hoort te zijn volgens de menu, platte lasagne.

De mosselen waren klein maar heel lekker en ook het dessert was ok.

Het ontbijt was goed, maar vrij basic en weinig keuze.

Er is niets te beleven in de omgeving, dus de auto is geen overbodige luxe als je wat wil zien.

Geen mooie plek, wel handig!

Raymond
    18-7-2010

Een wat ouder hotel maar wel met nette kamers! Ik heb er niet gegeten omdat wij de indruk hadden er alleen aanwezig te zijn. Ideaal met de auto te bereiken van Luxemburg stad en vliegveld en omgekeerd (10 min van Kirchberg).

Heerlijk rustig met genoeg parkeer gelegenheid.