Gaichel - Eischen / Hobscheid

We hebben een aantal aanbieders voor Gaichel - Eischen / Hobscheid voor je op een rij gezet:

Reviews over Gaichel - Eischen / Hobscheid

Gaichel is een gehucht

Mon
    11-5-2007

Gaichel is een gehucht. De huizen zijn genummerd, volgens mij komen ze niet hoger dan 7. Behalve een hotel, een herberg, benzinepomp en golfbaan (9 holes) is er niets. Wel een schitterende natuur. De golfbaan is uniek in europa voor zijn ligging (verpreid over twee landen). En voor wie wil liggen Arlon (4 KM) en Luxemburg vlakbij.

Gereisd Anders in Fri May 11 2007 11:03:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gaichel - Eischen / Hobscheid scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews