Hotel The Seven

Kleine hotelsWeer vandaag30°17°
Hotel The Seven
8,2

6 reviews over Hotel The Seven in het Nederlands

Matig hotel met een slecht ontbijt

Kees
12-7-2016

Ligging is heel mooi, boven op een heuvel. Ontbijt niet in buffetvorm maar een vooraf klaargemaakt dienblad. Erg minimalistisch, geen ei (zowel gekookt als gebakken ontbraken), geen yoghurt, weinig beleg, geen fruit enz. Kamers verschillen erg, wij hebben eerst een kamer gekregen met een slecht bed, ontbreken van gordijn bij raam en een smal bad die ook als douche diende. Later een andere kamer gekregen die wel prima was, aparte douche, goed bed.

Gereisd Met partner in juli 2016

Mooi design hotel boven op een berg

Tom
15-5-2014

Wij hadden de hoogste kamer in het hotel, bestaande uit twee verdiepeningen. De beneden verdieping is de fraai ingerichte zeer ruime zitkamer met tv, kastruimte en bar. Boven is de slaapkamer met schitterend panoramisch uitzicht over twee glaswanden met balkon. Het bes staat in het midden van de slaapkamer, met daarchter de badkamer met regendouche en groot bad. Een separaat toilet. Als je het uizticht zat bent laat je de breedbeeld-tv uit de kast omhoog komen en kijk je vanuit je bed tv. Het hotel ligt buiten de plaats en in de plaats zelf is niet heel veel te doen. De wandeling naar de plaats is overigens wel heel mooi door een park (met een flink hoogte verschil).

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wow

Sandra en Tom
1-2-2012

prachtig design hotel op een wondermooie ligging. Hier hebben ze lang nagedacht over de inrichting. Kamer is heel trendy en heeft een super mooi zicht. Welness is klein maar tof. Onthaal is heel goed ...Ontbijt is origineel en lekker. Enkel het restaurant is een super tegenvaller !!! Het degustatiemenu kost 59 € en trekt echt op niks...Een andere kok en dit wordt het beste hotel van Luxembourg.

Romantische plek voor twee

De Munter
2-9-2011

Een heel knap hotel, een beetje anders. Prachtige kamer met als absolute blikvanger de mooiste badkamerinrichting die we ooit gezien hebben. De kamer is zeer knap ingericht met alle voorzieningen, zeer goede flatscreen en zeer goede afwerking. Zeer netjes. Uitzonderlijk vriendelijk personeel. Het ontbijt wordt stijlrijk aan tafel opgediend. In de buurt is niet zoveel te beleven, maar het hotel is een aanrader voor een romantisch weekendje midden in een mooi wandelgebied (Gaalgebier). Ideale uitvalsbasis om Luxemburg te bezoeken (aanraders : Luxemburg stad en Vianden).

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor wie eens wat anders wil!

eschwa
13-2-2011

Hotel The Seven is anders dan anders. Prachtige hoger gelegen locatie in het bos met prachtig uitzicht over Esch. Wel dus een stukje buiten de plaats Esch. Kamer zijn bijzonder van indeling. Open badkamer... persoonlijk wat minder prettig, maar wel smaakvol gedaan. Bad aan de krappe kant. Originele wastafel. Wel separaat wc. Bedden (in het midden van de kamer) heerlijk, flatscreentv, minibar, wifi, panoramisch uitzicht. Kapstok en afzetruimte voor koffers ontbrak. Wel hoogstaande afwerking. The Seven is een klein designhotel. Beperkt aantal mooie kamers, gezellige bar en ontbijtruimte. Smaakvol ingericht. Naast het hotel is een restaurant gevestigd. Vriendelijk personeel. Parkeerruimte genoeg, maar bij drukke avond in restaurant lastig om plaatsje te vinden. Ontbijt niet in buffetvorm deels a la carte. Sommige dingen hebben dus meerprijs. Op zich niet erg, kwaliteit is prima en het is weer eens wat anders dan een buffet. Overal: niet echt goedkoop, maar weer eens wat anders! Aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2011

Super design hotel

Sandra
28-12-2010

Het is een super mooi hotel, mooie kamers met bad of douche. De ligging is aan de rand van het bos, van waaruit je diverse routes kunt lopen. In het nabijgelegen dorpje Esch in een leuk centrum met genoeg restaurantjes. Wij hebben lekker gegeten bij een Italiaan "The Meridiavale" ligt op de grote weg langs het spoor. In het restaurant hebben we ook een avond gegeten, erg prijzig, het eten was daarentegen wel lekker maar niet echt bijzonder. De welness activiteiten (fitnes en hamam) zitten niet bij de standaard kamer prijzen inbegrepen, bij aankomst bleek dat wij dit nog eens extra moesten betalen. Normaal is dit per kamer 10 euro, wij hebben echter maar 5 euro hoeven betalen. Alleszins was het wel de moeite waard. De hamam is klein, maar in de winter is het heerlijk. In de zomer zou ik het niet aanbevelen, het is namelijk in het hotel al erg warm overal. Ontbijt is wat karig voor de prijs die men per nacht betaald. Wat broodjes, beleg, jus d'orange en fruit moes.

Gereisd Met partner in december 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Seven in Esch-sur-Alzette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Seven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.