Esch-sur-Alzette

Reviews over Esch-sur-Alzette

Wat saaie plek

Tom
    15-5-2014

Wij waren er tweede kerstdag. Alle restaurants waren dicht. Verder is er wel een leuke wandeling door de stad te maken, maar we waren er vooral vanwege het mooie design hotel net buiten de stad (The Seven). De stad is verder vooral een industrie en woonstad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk om te wandelen

Frank
    24-4-2010

Je kunt leuk wandelen in de omgeving. We zaten op een kleine camping aan de rand van het stadje. Als je op doorreis bent naar het zuiden een prima tussenstop en om te wandelen is het ook prima. Verder is er niet veel te doen.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitmuntend

Mathijs van Dijk
    9-11-2008

Vanuit Esch kan je naar de Moezel, naar Metz, binnen 15 min naar Luxemburg. Er is een Rockhal en uitgestrekte bossen voor wandelaars en fietsers. Voor 6 Euro kan je naar de Sauna in het centrum en Esch beschikt over vele kwaliteitsrestaurants. Een bezoek meer dan waard.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische uitvalbasis naar 3 landen!

Mathijs van Dijk
    9-11-2008

Ik ben 10 dagen in Esch geweest op camping Gaalgebierg en het is echt een goede plek om de omgeving te verkennen. Vanuit hier kun je o.a. naar Luxemburg stad, Metz, Saarbrucken en de moezelstreek. Je moet even zoeken maar ik heb minstens 6 leuke kroegen gevonden tijdens een weekend uitgaan!! Je moet weten waar:o.a. Pl St. Michel en Rue Bolivar en voor restaurantjes Rue de Brill: Spartacus en le Medieval Resataurant. De winkelboulevard is autovrij en heeft veel winkels. Tot slot je kun je hier mooie wandelingen maken die starten vanaf de Gaalgebierg. Hier zit een dierenpark, een camping en ook een grote speeltuin onder aan de berg. Zeker eens naar Esch gaan onderweg naar het zuiden als je op wintersport of zomervakantie gaat!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Ik ben helemaal niet akkoord met onderstaande beoordeling

Johan Carlens
    10-12-2007

Ik ben helemaal niet akkoord met onderstaande beoordeling van Margreet. Het is een best leuk stadje met veel mooie winkels en gezellige cafeetjes. Heel Luxemburg en naaste omgeving zijn van hieruit gemakkelijk te bereiken.

Gereisd Anders in Mon Dec 10 2007 18:40:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Esch-sur-Alzette scoort een 6,6 uit 10, op basis van 10 reviews