Hotel Cottagestersterster

7.1Goed

7 reviews over Hotel Cottage

• 2018
    7Hilda17-08-2018

OK hotel voor bijvoorbeeld 1 nacht, op doorreis.

Kleine nette kamer aan de voorzijde van het hotel. Het was warm op de kamer, het raam kon open, maar gaf niet veel verkoeling. Kleine, krappe douche. 's Morgens uitgebreid ontbijt met allerlei lekkers. Meerdere soorten kleinere broodjes, veel soorten broodbeleg. Alles ruim voldoende. Vriendelijk personeel. Ik kon telefonisch boeken, omdat wij niet in het bezit van een creditcard. De vriendelijke, engels sprekende meneer heeft alleen maar naar mijn voor- en achternaam gevraagd.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

5Toon01-10-2016

Mindervalidenkamers véél te klein!

Voor mindervaliden is de badkamer voldoende ruim maar de kamers zijn veel te klein waardoor het vanuit een rolstoel zeer moeilijk is om vanuit de kamer naar de badkamer te komen. Het is zelfs nodig om de bedden tegen 1 muur te plaatsen zodat er net voldoende ruimte is voor de rolstoel. Geen aanrader dus!!!! Onze vrienden hadden een gewone kamer en daar was de douche veel te klein.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Peter30-07-2015

Goed etappehotel

Cottage ligt wat weggestopt achter een winkelcentrum. Het hotel heeft ruime parkeergelegenheid. De receptie was vriendelijk en gaf ons prima advies voor een restaurant in de stad (eigen restaurant gesloten). De kamers zijn klein maar netjes en volledig ingericht. Goede bedden en alles is schoon. Jammer dat er geen airco is. Toen wij er waren (half juli) was het erg warm. We hebben de ramen maar opengezet maar wij sliepen aan de achterzijde en daar loopt een drukke weg en een spoorlijn. Het ontbijt was ruim voldoende en goed van kwaliteit. Afhandeling van de boeking deskundig.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8sandra03-08-2014

prima voor enkele dagen

met Paasweekend 2014 hier 2 nachten doorgebracht (2 volwassenen + 1 kind 11j in bijzetbed op de kamer. Uiterst correcte prijs/kwaliteit ! Kamer was proper. Prima bed. Wel zeer kleine badkamer, maar volledig uitgerust. Goed hotel voor enkele dagen. Prima en uitgebreid ontbijtbuffet ! Gelegen a/d rand vh stadje, mooie wandelingen in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 8Ronny07-08-2011

prima hotel: schoon en netjes

Prima hotel om een paar dagen op adem te komen. De kamers zijn niet ruim maar vlekkeloos schoon en de gratis wifi is een grote plus. Het ontbijt is zeer de moeite waard: vers, uitgebreid en in voldoende hoeveelheden. Daar kunnen veel hotels een voorbeeld aan nemen. En als je geen €7 p.p ontbijt wilt betalen, 100 meter verderop heb je een supermarkt met uitstekende bakker. Het personeel is vriendelijk en kindvriendelijk, netjes en op de achtergrond.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7henq12-08-2010

prima tussenstop

Voor 1 of 2 nachten een prima hotel. Ligging direct bij grote supermarkt, aan de rand van Dudelange. Voldoende parkeergelegenheid, kamers schoon en tamelijk comfortabel ingericht. Aan de voorzijde kan het raam ivm geluidsoverlast van lokale trein en doorgaande weg helaas niet open. Bij hoge temperaturen kan dit i.v.m. ontbreken van airco weleens onaangenaam zijn. Verdere pluspunten zijn het uitgebreide ontbijtbuffet en de gratis WiFi door het hele hotel heen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 10Peter Beenhakkers20-04-2009

Geweldige vakantie

Geweldige vakantie gehad, mooie omgeving. Lekker eten en drinken. Alles wat een mens wil..............

Gereisd met partner in april 2009

1 tip over Hotel Cottage

• Peter, 30-07-2015

eten bij de Italiaan aan de andere kant van het spoor: Antiqua Bari. Heerlijk!

0 vragen over Hotel Cottage

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinTerras
    • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats