Capellen

Reviews over Capellen

Iets beter dan 3 jaar geleden

Rob
    20-8-2012

Veel is er niet veranderd, maar er werd naar mijn idee meer aandacht geschonken aan de schoonmaak, ook op het buitenterrein. Er loopt constant een aantal mensen rond die binnen en buiten alles schoonmaken. Het was iets beter dan in 2009.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Tussenstop Aire de Capellen Sud

Rob
    24-4-2012

Langs de E25 / A6 is Aire de Capellen Sud in Luxemburg het eerste tankstation / wegrestaurant vlak na de Belgische grens. Iedereen is op de hoogte van de lagere brandstofprijzen in Luxemburg dus bij het tanken is het achter in de rij aansluiten. Het wegrestaurant is wel oké, maar verwacht er niet teveel van. De toiletten waren redelijk schoon, het eten is wat je in elk wegrestaurant kan verwachten: vrij prijzig en niet van hoogstaande kwaliteit. Daarvoor moet je in buurland Duitsland zijn. De omgeving en bereikbaarheid is verder prima. De Ardennen zijn oogstrelend, dus dat maakt de reis een stuk aangenamer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009
Capellen scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews