Hotel Bernini

6Voldoende

5 reviews over Hotel Bernini

• 6Foppe31-10-2011

Kost niks, is niks

Klein hotel met zeer eenvoudige kamers. Personeel is onvriendelijk en niet hulpvaardig. Eten is zeer goed, ontbijt is niks. Maar ja het kost ook niks. 90 Euro voor slapen, diner en ontbijt. Dan mag je ook niet veel verwachten. Dichtbij is een Ibis hotel wat nog erger blijkt te zijn.

Zakelijk gereisd in oktober 2011

• 4Roel15-08-2010

Nooit meer (onvriendelijk personeel)

We hebben zelden personeel meegemaakt dat zo klantonvriendelijk is als in Hotel Bernini. Bij aankomst werden we nauwelijks te woord gestaan, we kregen de indruk dat alles (voor de dame van de receptie) teveel was. Er is geen lounche/bank waar je 's avonds een kopje koffie o.i.d. kunt drinken: alleen bij een tafeltje op de tocht, bij de deur, mochten wij gaan zitten. Het bedienend personeel deed absoluut geen moeite om het iemand naar de zin te maken. Het ontbijt de volgende ochtend was karig (praktisch geen keuze) en 'goedemorgen' zeggen was ook niet bij de prijs inbegrepen. De kamers waren schoon en prima maar het personeel wist deze positieve kanten vakkundig teniet te doen.

Een adres om snel te vergeten...

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 5Roel15-08-2010

Onvriendelijk personeel

Een adres om snel te vergeten...

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8duivenkate15-05-2008

Altijd als wij uit zuid frankrijk komen gaan wij overnachten bij dit hotel , een lekkere menukaart met o.a. overheerlijke sabayon ! en ruime kamers met badkamer !!! Altijd heerlijk slapen na een lange rit ! Dit jaar hopelijk weer !

Gereisd met familie in mei 2008

• 7d. de jager06-04-2006

Een prima hotel. Simpele doch schone kamers. Prima restaurant.

Gereisd in april 2006

0 tips over Hotel Bernini