Sorteren

Reviews over Bettel

fantastisch

Familie Vereecken
    1-9-2015

29.08.2015 Familie Vereecken uit Heist Op Den Berg (Hallaar)

Zoals elke jaar weer een geslaagde vakantie gehad bij de familie Petry. Zeer vriendelijke en gedienstige mensen, meertalig waaronder Nederlands, en die altijd klaar staan om je te helpen waar mogelijk. Geen vraag is teveel. Dit jaar verbleven we in een appartement hetwelke zoals te verwachten, netjes en comfortabel was.

Naar gewoonte nemen we jaarlijks een chalet, doch nu waren deze allemaal reeds verhuurd. Wel jammer, want het zijn chalets met ruime en goed ingedeelde kamers met de nodige basisvoorzieningen. Wel al wat ouder maar daarom niet minder prettig om in te verblijven. En in een mooie omgeving midden in de natuur om prachtige wandelingen te maken. Tot volgend jaar! We kijken er al naar uit!

Kerstweek 2013

van den Noordt
    30-12-2013

Voor de 2e keer bij de fam. Petry geweest, wederom weer een fijne week gehad. Rust en ruimte !

Zeer tevreden

H.Braam
    28-7-2013

mooi ruim en schoon appartement

Aardige mensen

Prima wandel omgeving

Komen vast nog terug

Leuk Chalet

van den Noordt
    3-6-2013

Net Chalet, wel wat gedateerd verder een prachtige omgeving. Als je van luxe houd is dit niet wat je zoekt, een eenvoudige inrichting maar wel netjes. Fam Petry vriendelijke mensen.

Een heerlijk rustige plek met veel ruimte

H.C.
    22-6-2010

Bij de familie Petry is het prettig te logeren. Veel ruimte.

De inrichting is eenvoudig maar met zeer goede bedden. Alles wat nodig is, is aanwezig. Mensen die hierover zeuren moeten naar een vakantiepark gaan en absoluut niet naar Luxemburg komen. Luxemburg is rust en ruimte. En dan 's ochtends gewoon even 4 kilometer rijden of lopen naar Vianden voor heerlijke verse broodjes bij Nossbusch.

De omgeving is zeer geschikt om veel te wandelen, kortom een ideale plek om naar toe te gaan.

Er is ook voor kinderen veel ruimte en huisdieren zijn welkom.

Bettel scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews