Camping Bon Accueil

Camping Bon Accueil
7,4

8 tips over Camping Bon Accueil

dickbos_arnhem, 7-10-2014
Blijf langer dan wij, want Luxemburg is leuker dan je denkt.
Joseline ( Joos), 19-8-2014
Deze camping is een prettige uitvalsbasis om de omgeving te verkennen vanuit hier. Want die is wel de moeite waard. Goed geschikt voor rolstoelers
S.v.kooten, 18-8-2013

Kortom als doorgang camping prima geschikt maar wees op tijd of anders de camping even bellen.

Vooraan de camping kan je moeilijk keren vooral met een caravan.

P.S. voor je de straat in rijd staat een bord van de camping waarop staat aangegeven of de camping vol is.

Doreth, 12-8-2013
Combineer een bezoek aan de camping met een bezoek aan de hoofdstad.
Kiki, 25-5-2013
de Patisserie aan de grote weg heeft lekkere koffie en heerlijke lekkernijen.
Jan Evers, 26-9-2012
Wij waren hier in september en hebben vast gesteld dat je voor 3 uur moet arriveren om zeker te zijn van een plekje. Was nm. elke dag om 4 uur "Complet"

Birgit, 15-8-2012
Op loopafstand van de camping ligt een heerlijke pizzeria. Loop richting de grote weg en ga naar rechts dan ligt deze aan de rechterkant. Pizzeria Al Sole. Je kunt hier ook bestellen en mee nemen naar de camping, ideaal met de kinderen.
Marcel, 4-8-2012
Let op: vertrek ' s ochtends voor 10:30