4 vragen over Camping Bon Accueil

• Sindy, 07-07-2017

Op dit site staat dat er een zwembad aanwezig is, maar hier zie ik nergens iets over een zwembad. Kan iemand vertellen hoe dit zit?

• annie focke, 29-03-2014

busvervoer

rijdt er een bus van alzingen naar luxemburg stad? jammer day ik dit niet kan vinden op de site.

Joseline ( Joos), 19-08-2014

Er RIJD een bus door Alzingen. Misschien gaat die niet rechtstreeks naar Luxemburg stad, maar misschien met een overstap of zo wel een mogelijkheid tot reizen

• marieke, 28-06-2013

Hoe reserveren?

Hallo!

Wij willen deze camping graag reserveren, maar er wordt niet gereageerd op ons verzoek via het contactformulier. Ook op een verzonden email krijgen we geen reactie. Een beetje vreemd!

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe hebben jullie deze camping gereserveerd?

Groetjes!

MarjoleinB, 14-07-2013

Ik had dezelfde ervaring. Ik heb ze even gebeld en toen vertelde ze dat ze niet aan reserveren doen, maar dat je gewoon naar de camping moet komen. Vóór 3 uur ben je verzekerd van een plaats.

• mike, 30-03-2013

prijzen reserveren alleen engels duits frans?

kan niks op hun site vinden over de tarieven het is alleen in het engels duits frans? en kan nergens vinden of er plek is?

Jeroen en Jacquelien, 01-04-2013

http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=nl&js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.camping-alzingen.lu%2Fde%2Fpreise.html&act=url Dit zijn de tarieven. Om te weten of er plaats is, kan u het best via "contact" op de site een mail sturen.