Camping Bon Accueil

Meer camping info

77 reviews over Camping Bon Accueil

• 8Hvdw20-09-2019

Prima

Prima camping. Mooi en schoon sanitair. Ook met dank aan de mede kampeerders. 😀 Fijne camping.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Erik Stegeman01-09-2019

Prima doorreis camping

Zeer prettige doorreis camping. We zijn op de terugweg vanuit Frankrijk 2 nachten blijven overnachten. Receptioniste is bijzonder maar niet storend, toiletgebouw nieuw en zeer schoon. Mooi fietspad naar prachtige stad Luxemburg.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3Marisa11-08-2019

Zeer onvriendelijk nooit weer

Het is een doorreiscamping , absoluut netjes... Maar helaas is de dame bij de receptie dit jaar mega chagrijnig , ging ook tegen gasten op de camping te keer echt heel onfatsoenlijk, we kwamen hier voor de 3e x maar dit was wel de laatste keer!!!! Douches werken op tijd.. op zich prima maar dan moet t wel een goede straal hebben... je kan letterlijk tussen de druppen doorspringen mijn man kreeg al nauwlijks zn haren gewassen... Echt drama ! Zo slecht Ook in het hoogseizoen alles dicht je kan niet even wat gezellig drinken

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Gerrit en Jolanda25-07-2019

Gewoon goed !!!

Prima overnachtingscamping, mooie grote plaatsen voldoende schaduw op de meeste plekken, Toilettgebouw spik en span.beheerster veel over gelezen maar de drie keren dat wij hier geweest zijn tegen ons is ze poeslief..Net buiten de camping een overheerlijke pizzaria ,we komen hier zeker nog eens terug

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 3Ries Vermeulen03-07-2019

Een vervelende receptioniste, dat wordt en 3

Graag wilden we een plaats aan de zijkant (plaats 46 t/m 53) langs het fietspad. Ons verzoek werd niet ingewilligd door de receptioniste, met de mededeling dat deze plaatsen bestemd zijn voor gezinnen met kinderen. Plaats 14 werd toegewezen. Groot was ook de verbazing dat in de loop van de dag de plaatsen 46 t/m 53 werden bezet door ouderen (kinderen ontbraken). Bij het uitlaten van de hond vroeg de receptioniste mij waar ik de hond heb laten plassen. Ik gaf aan dat dit buiten de camping op het fietspad is gebeurd. Daar geloofde zij niets van en zei dat dit op de camping is gebeurd. Zij bleef bij haar standpunt dat ik de hond op de camping heb laten plassen. DAT WAS NIET WAAR. Ik voelde mij zeer beledigd en weggezet als leugenaar. De receptioniste is een mevrouw zonder empathie. Terugkomen op deze camping is nog maar de vraag, gezien het gedrag van deze mevrouw

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Piet en Madeleine28-06-2019

Geen goed gevoel, door onsimpatieke beheerster.

Mooie, schone, kleine camping. Met schoon sanitair gebouw. Maar zeer chagereinige beheerster. Was boos dat ze tussen 12:00 uur en 14:00 uur opgeroepen was. Begon al met inboeken. Alleen paspoort als identificatie was goed. Vragen over brood bestellen werd afgedaan met, je loopt maar naar de weg daar zit een bakker, punt. Zoals in Acsi gids staat zou je kaartjes krijgen voor het lokale zwembad. Maar daar werd helemaal niet over gesproken. Een vraag na 20:00 uur werd afgedaan met, ik ben er niet meer na 20:00 uur. Een nacht gestaan op een zeer warme dag in juni. Weet niet of we nog eens terugkomen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Miekwit29-11-2018

Mooie camping, maar ik ga er niet terug?

Camping Bon Acceuil, Alzingen.

Aankomst eind augustus 2018. Ontvangst was niet echt vriendelijk. De plaatsen waren groot genoeg. Je kon geen blauwe eurostekker gebruiken. Watertappunten dichtbij. Sanitairblok geheel nieuw en modern, helaas ‘s ochtends een koude douche. (Avond ervoor wel warme douche). Gratis wifi aanwezig, maar zeer slecht functionerend. Pizza verkrijgbaar op camping. Stad Luxemburg op 5 km fietsafstand. Douchegebouw gaat om 22.30 dicht en je moet bij vertrek de camping vóór 10.30 verlaten

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8C. Bukkens11-11-2018

Prima doortekcamping

Prima doortrekcamping, klein maar fijn. Sjacherijnige beheerster. Splinternieuw schoon sanitair. Grote plaatsen, alles ruim opgezet. Om doorslippen van aandrijfwielen van campers tegen te gaan, zijn tegels aangelegd waar gras doorheen groeit. Geen idee of er brood was. We hadden nog van alles bij ons uit Nederland op weg naar het zuiden

Gereisd met partner in mei 2017

• 8N. De Jong07-11-2018

Ideaal voor doorreizen

Prima overnachtingscamping! Camping " loopt" snel vol. Mooie ruime plekken, ideaal voor een nachtje. Prima sanitair gebouw. Loop de camping af, aan deze straat stap je op de bus naar Luxemburg stad. Ook aan deze straat zit dichtbij de camping een prima pizzeria.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 5J.Burgers26-09-2018

Doorreiscamping,goed voor bezoek aan Luxemburgstad

Camping Alzingen (Luxemburg). 1-09-2019 – 2-09-2019.

Typische doorreiscamping langs een drukke doorgaande weg, maar deze is vlug vol. Vroeg aanmelden dus. Receptioniste spreekt Frans Duits Engels. Plaatsen zeer groot (250-300m2) tot gemiddeld. Afgebakende plaatsen door ligusterheggen met en zonder schaduw onder lindebomen, kastanje beuk. Water en elektriciteit nabij. Fraaie toiletgebouwen, zeer schoon. Wasmachine ruimte met muntautomaat. Speeltoestellen voor kleine kinderen wat verouderd en zijn toe aan onderhoud. Volleybalveldje. Gratis WIFI bij de acceuil .Cafetariaatje op de camping alleen “savonds open. Rolstoelvriendelijke camping. Tankstation vlakbij met kleine supermarkt. Langs de camping een fietspad dat rechtstreeks naar het centrum leidt.

Gereisd met vrienden in september 2018

8 tips over Camping Bon Accueil

• Kiki, 25-05-2013

de Patisserie aan de grote weg heeft lekkere koffie en heerlijke lekkernijen.

• Jan Evers, 26-09-2012

Wij waren hier in september en hebben vast gesteld dat je voor 3 uur moet arriveren om zeker te zijn van een plekje. Was nm. elke dag om 4 uur "Complet"

• S.v.kooten, 18-08-2013

Kortom als doorgang camping prima geschikt maar wees op tijd of anders de camping even bellen.

Vooraan de camping kan je moeilijk keren vooral met een caravan.

P.S. voor je de straat in rijd staat een bord van de camping waarop staat aangegeven of de camping vol is.

4 vragen over Camping Bon Accueil

• Sindy, 07-07-2017

Op dit site staat dat er een zwembad aanwezig is, maar hier zie ik nergens iets over een zwembad. Kan iemand vertellen hoe dit zit?

• annie focke, 29-03-2014

busvervoer

rijdt er een bus van alzingen naar luxemburg stad? jammer day ik dit niet kan vinden op de site.

Joseline ( Joos), 19-08-2014

Er RIJD een bus door Alzingen. Misschien gaat die niet rechtstreeks naar Luxemburg stad, maar misschien met een overstap of zo wel een mogelijkheid tot reizen

• marieke, 28-06-2013

Hoe reserveren?

Hallo!

Wij willen deze camping graag reserveren, maar er wordt niet gereageerd op ons verzoek via het contactformulier. Ook op een verzonden email krijgen we geen reactie. Een beetje vreemd!

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe hebben jullie deze camping gereserveerd?

Groetjes!

MarjoleinB, 14-07-2013

Ik had dezelfde ervaring. Ik heb ze even gebeld en toen vertelde ze dat ze niet aan reserveren doen, maar dat je gewoon naar de camping moet komen. Vóór 3 uur ben je verzekerd van een plaats.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • BBQToegestaan