Camping Bon Accueil

64 reviews over Camping Bon Accueil in het Nederlands

Negeer de receptioniste

Papillon
8-8-2018

Geweldig sanitair en erg rustig. Mooie plaats om als doorgangscamping te gebruiken. Jammer dat de receptioniste zeer onvriendelijk en bijna op bevel haar orders snauwde. Gemiste kans!!!

Mooi camping, Absoluut Niet gastvrij!

Arjan
5-7-2018

Een mooie camping maar, Ze moeten de receptioniste direct vervangen. We kwamen aan voor twee nachten ivm bezoek aan Luxemburg. Bij de receptie een Zeer ongeïnteresseerde mevrouw. Je kan er alleen contant betalen, (niet echt van deze tijd) We werden direct verzocht om te gaan pinnen aan de overkant van de weg. Toen ik een opmerking tegen mijn partner maakte vertelde ze snel dat we wel eerst de caravan weg mochten zetten. Ik wilde elders gaan kijken maar mevrouw wist te vertellen dat ze alles verstond. Prima toch, hopelijk ook dat ze wel wat vriendelijker mag zijn!! Vervolgens een waslijst met campingregels gekregen. Douchen tussen bepaalde tijden en dan nog koud water ook, niet te hard met de autodeuren slaan, etc. Natuurlijk regels nodig maar te kan ook. Meerdere gasten met dezelfde onvriendelijke ervaring.

Positief, grote schone plaatsen, mooi sanitair, goede fietsroutes.

weinig souplesse

friso
25-8-2017

voor een nacht is dit een goede camping, wel met een groot aantal strakke regels waar men niet vanaf wenst te wijken (luxemburgse standaard ?). Om de tent even te laten drogen wilden we iets langer (uurtje) blijven staan om het zonnetje zijn werk te kunnen laten doen. Onmogelijk, zelfs niet voor een halve dag bijbetalen, moest minimaal een volle nacht zijn. Redelijk onvriendelijk personeel.

Wel netjes, schoon en (lachwekkend) stil om 9 uur op een mooie zomeravond. Let op, om 7 uur begint het geraas van kerkklokken, wegrijdende campers, vliegtuigen, en snelweg. Is geen wanklank overigens, dat wisten we.

Bij de vraag of het zwembad open was kregen we een halve snauw dat dit alleen voor kinderen was en dat we zelf maar moesten kijken.

Sanitair verdient een pluim. erg schoon en goed !

Eetgelegenheden (pizza, aziatisch) zijn alleen buiten de camping. Bakker idem, geen broodjesservice.

Nette camping. Proper en ruime plaatsen. Sanitair is modern en schoon. Helaas is betalen met pin of credit card niet mogelijk, dat is niet meer van deze tijd. Bistrootje is grappig maar serveert diepvries pizza's. Voor pizza's van een goede kwaliteit is een wandeling van een kleine 5 minuten aan te bevelen. Camping af rechts.... speelplaatsje voor kleine kinderen is prima.

Mooie camping voor lang of kort verblijf

Gerwin vd donk
12-8-2017

Nette camping

Bijaankomst correct geholpen door de dame aan de receptie.

Grote campeerplekken.

Netjes onderhouden park aan de achterzijde van de camping.

Hond gaat gratis mee

De dame bij de receptie wist ons ook desgevraagd te voorzien van informatie voor een camping in het mullerthal.

Er word geklaagd door andere bezoekers over 7 minuten douchen maar het is meer dan genoeg.

En ja er is een regelement maar dat zijn niet meer en niet minder dan huisregels en als je er niet mee eens bent kun je altijd nog vertrekken.

Pinnen niet mogelijk

Wij hebben er met plezier overnacht.

Uitstekende overnachtingscamping!

Fam. Carota
12-8-2017

Voor het eerst hier overnacht met de caravan en dat is zeer goed bevallen! Grote plekken vol met gras, het sanitair is om door een ringetje te halen! Er is ook een knappe speeltuin voor de kleintjes om zich te vermaken. Op de camping kun je na 1700u een pizza, tosti of een ijsje halen en in het dorpje zitten ook verschillende eetgelegenheden. Vlakbij de camping +/- 250 mtr zit een tankstation alleen was deze op het moment dat wij er waren in verbouwing. Vlakbij is nog een mooi park om even te wandelen. Ook is dit een mooie plek om de stad Luxemburg te bezoeken!

Doortrekcamping

Ron kampschreur
9-8-2017

Ideaal voor doortrek naar zuiden. Met mogelijkheid voor bezoek aan lucemburg en mogelijkheid voor fietstochtjes. Alles erg netjes, komt ook dior het strakke regime van de camping-akela.

Zeer goed

Fam. Meijvogel
7-8-2017

Deze camping is perfect voor als je op doorreis bent. Zeer dichtbij de stad Luxemburg en dichtbij de snelweg. Het is zeer goed onderhouden en zeer schoon! Met name het sanitairblok is fantastisch. Het is zeer nieuw en schoon! Dit heb ik bijna nog niet eerder meegemaakt!

Er is ook een bar, waar je wat te eten (pizza) kunt bestellen. Buiten de camping is 100 meter verderop een bakkertje voor brood in de ochtend. Er is geen broodjes service oid. Misschien nog een tip?!

Wij onthouden dit adres zeker voor volgende keren. Nu er tweemaal gestaan en echt een aanrader voor als je op doorreis bent.

Voor kinderen tot 12 jaar ook een zeer overzichtelijk speeltoestel!

Platz ist OK - Personal extrem unfreundlich

Reisender
12-7-2017

Der Platz ist eigentlich nicht schlecht, aber folgendes passt gar nicht:

> Die Besitzerin (Angestellte?) ist äusserst unhöflich und barsch

> Die Abreisezeit ist sehr ungewöhnlich (10:30)

> Es war keine Platzwahl möglich obwohl der Platz nur ca. 30% belegt war

> Die Duschen sind von 10:30 bis 14:00 geschlossen (3 1/2 Stunden!!)

Die Krönung war aber dann die Abreise: Wir hatten nicht beachtet, dass wir um 10:30 abgereist sein mussten (war der erste Platz mit dieser Abreisezeit in 40 Jahren Camping) und haben gerade zusammengepackt...

Da kam diese Dame angerauscht und schmetterte uns folgendes entgegen:

"Abreise war um 10:30 - ich gebe ihnen noch 15 Minuten, den Platz zu verlassen!!!".

Wir standen da wie angewurzelt - so etwas hatten wir noch nie erlebt.

Haben dann zuhause die 2-seitigen Regeln des Platzes noch mal gelesen und keinerlei Informationen über die Abreisezeit gefunden! Also reine Schikane.

Haben alles schnell zusammengepackt und sind nix wie weg von diesem unfreundlichen Ort. Die sehen uns nie wieder und wir können auch jedem raten, sich einen anderen Platz mit freundlicherem Personal zu suchen.

Close to perfection

Harry
4-7-2017

Deze camping is voor ons de bijna perfecte overnachtingslokatie; kort bij de snelweg, super onderhouden terrein en sanitairgebouw, vriendelijke eigenaresse die consequent is in het handhaven van de (strenge??) regels. Hierdoor is er duidelijk op de camping. Houdt je hier niet van...... er zijn voldoende andere campings.

Camping ligt in het dorp, dus een restaurant en/of winkel is altijd binnen wandelafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bon Accueil in Alzingen/Hesperange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bon Accueil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bon Accueil scoort een 7.47 uit 10 op basis van 64 reviews.