Camping Bon Accueil

Camping Bon Accueil
7,4

59 reviews over Camping Bon Accueil in het Nederlands

Camping Alzingen (Luxemburg). 1-09-2019 – 2-09-2019.

Typische doorreiscamping langs een drukke doorgaande weg, maar deze is vlug vol. Vroeg aanmelden dus. Receptioniste spreekt Frans Duits Engels. Plaatsen zeer groot (250-300m2) tot gemiddeld. Afgebakende plaatsen door ligusterheggen met en zonder schaduw onder lindebomen, kastanje beuk. Water en elektriciteit nabij. Fraaie toiletgebouwen, zeer schoon. Wasmachine ruimte met muntautomaat. Speeltoestellen voor kleine kinderen wat verouderd en zijn toe aan onderhoud.

Volleybalveldje. Gratis WIFI bij de acceuil .Cafetariaatje op de camping alleen “savonds open.

Rolstoelvriendelijke camping. Tankstation vlakbij met kleine supermarkt. Langs de camping een fietspad dat rechtstreeks naar het centrum leidt.

Jammer

J v loon
        19-9-2018

Mooie omgeving in een stadspark goed onderhouden en schoon.

Beetje teveel omgevingsgeluid maar niet echt storend .

Heel veel1 nacht staanders echt een doortrek camping.

De cheffin zou best iets aardiger mogen zijn, de enige snackbar heeft een wel heel klein assortiment en niet alles is beschikbaar.

Grootste irritatie zijn de douches ,of ze werken niet (ingewikkeld systeem met een minuten automaat) of er komt alleen koud water.

Jammer had best aardig kunnen zijn nu is het tegenvallend.

Ideale doortrekcamping

ELS
        10-9-2018

Heel propere camping, kleine plaatsjes, fijne ligging, de camping uit rechts 50 meter ligt restaurantje waar je lekker kan eten, tevens heel vriendelijke uitbater. Receptie op de camping aardige behulpzame mevrouw. Sanitair heel proper, onderhoud niets op aan te merken. Wel de hondeneigenaren die naast de camping een wandelpad hebben om de viervoeter uit te laten MET vuilbakken voor de zakjes en nog lieten ze het liggen wat me enorm stoorde. Snappen deze het niet dat ze het zo voor iedereen verpesten?

Wat de gardienne betreft: die dame valt best mee. Er is inderdaad een flinke set duidelijke regels, en die worden gehandhaafd, maar dat leidt er wel toe dat het een rustige en brandschone camping is. Wij konden prima met haar overweg: ze blijkt zelfs gevoel voor humor te hebben. Wie bezwaar heeft tegen de regels op zich dient zich tot de gemeente te wenden, want die heeft ze vastgesteld. Wij vinden dit een prima camping, zowel als stopover als voor een bezoek aan Luxemburg (diverse bussen naar Luxemburg-stad op 100 meter van de camping).

Negeer de receptioniste

Papillon
        8-8-2018

Geweldig sanitair en erg rustig. Mooie plaats om als doorgangscamping te gebruiken. Jammer dat de receptioniste zeer onvriendelijk en bijna op bevel haar orders snauwde. Gemiste kans!!!

Mooi camping, Absoluut Niet gastvrij!

Arjan
        5-7-2018

Een mooie camping maar, Ze moeten de receptioniste direct vervangen. We kwamen aan voor twee nachten ivm bezoek aan Luxemburg. Bij de receptie een Zeer ongeïnteresseerde mevrouw. Je kan er alleen contant betalen, (niet echt van deze tijd) We werden direct verzocht om te gaan pinnen aan de overkant van de weg. Toen ik een opmerking tegen mijn partner maakte vertelde ze snel dat we wel eerst de caravan weg mochten zetten. Ik wilde elders gaan kijken maar mevrouw wist te vertellen dat ze alles verstond. Prima toch, hopelijk ook dat ze wel wat vriendelijker mag zijn!! Vervolgens een waslijst met campingregels gekregen. Douchen tussen bepaalde tijden en dan nog koud water ook, niet te hard met de autodeuren slaan, etc. Natuurlijk regels nodig maar te kan ook. Meerdere gasten met dezelfde onvriendelijke ervaring.

Positief, grote schone plaatsen, mooi sanitair, goede fietsroutes.

weinig souplesse

friso
        25-8-2017

voor een nacht is dit een goede camping, wel met een groot aantal strakke regels waar men niet vanaf wenst te wijken (luxemburgse standaard ?). Om de tent even te laten drogen wilden we iets langer (uurtje) blijven staan om het zonnetje zijn werk te kunnen laten doen. Onmogelijk, zelfs niet voor een halve dag bijbetalen, moest minimaal een volle nacht zijn. Redelijk onvriendelijk personeel.

Wel netjes, schoon en (lachwekkend) stil om 9 uur op een mooie zomeravond. Let op, om 7 uur begint het geraas van kerkklokken, wegrijdende campers, vliegtuigen, en snelweg. Is geen wanklank overigens, dat wisten we.

Bij de vraag of het zwembad open was kregen we een halve snauw dat dit alleen voor kinderen was en dat we zelf maar moesten kijken.

Sanitair verdient een pluim. erg schoon en goed !

Eetgelegenheden (pizza, aziatisch) zijn alleen buiten de camping. Bakker idem, geen broodjesservice.

Nette camping. Proper en ruime plaatsen. Sanitair is modern en schoon. Helaas is betalen met pin of credit card niet mogelijk, dat is niet meer van deze tijd. Bistrootje is grappig maar serveert diepvries pizza's. Voor pizza's van een goede kwaliteit is een wandeling van een kleine 5 minuten aan te bevelen. Camping af rechts.... speelplaatsje voor kleine kinderen is prima.

Mooie camping voor lang of kort verblijf

Gerwin vd donk
        12-8-2017

Nette camping

Bijaankomst correct geholpen door de dame aan de receptie.

Grote campeerplekken.

Netjes onderhouden park aan de achterzijde van de camping.

Hond gaat gratis mee

De dame bij de receptie wist ons ook desgevraagd te voorzien van informatie voor een camping in het mullerthal.

Er word geklaagd door andere bezoekers over 7 minuten douchen maar het is meer dan genoeg.

En ja er is een regelement maar dat zijn niet meer en niet minder dan huisregels en als je er niet mee eens bent kun je altijd nog vertrekken.

Pinnen niet mogelijk

Wij hebben er met plezier overnacht.

Uitstekende overnachtingscamping!

Fam. Carota
        12-8-2017

Voor het eerst hier overnacht met de caravan en dat is zeer goed bevallen! Grote plekken vol met gras, het sanitair is om door een ringetje te halen! Er is ook een knappe speeltuin voor de kleintjes om zich te vermaken. Op de camping kun je na 1700u een pizza, tosti of een ijsje halen en in het dorpje zitten ook verschillende eetgelegenheden. Vlakbij de camping +/- 250 mtr zit een tankstation alleen was deze op het moment dat wij er waren in verbouwing. Vlakbij is nog een mooi park om even te wandelen. Ook is dit een mooie plek om de stad Luxemburg te bezoeken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bon Accueil in Alzingen/Hesperange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bon Accueil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.