Camping Bon Accueil

Weer vandaag1°-5°
Camping Bon Accueil
7,4

62 reviews over Camping Bon Accueil in het Nederlands

Mooie camping, maar ik ga er niet terug?

Miekwit,
29-11-2018

Camping Bon Acceuil, Alzingen.

Aankomst eind augustus 2018. Ontvangst was niet echt vriendelijk. De plaatsen waren groot genoeg. Je kon geen blauwe eurostekker gebruiken. Watertappunten dichtbij. Sanitairblok geheel nieuw en modern, helaas ‘s ochtends een koude douche. (Avond ervoor wel warme douche). Gratis wifi aanwezig, maar zeer slecht functionerend. Pizza verkrijgbaar op camping. Stad Luxemburg op 5 km fietsafstand. Douchegebouw gaat om 22.30 dicht en je moet bij vertrek de camping vóór 10.30 verlaten

Prima doortekcamping

C. Bukkens,
11-11-2018

Prima doortrekcamping, klein maar fijn. Sjacherijnige beheerster. Splinternieuw schoon sanitair. Grote plaatsen, alles ruim opgezet. Om doorslippen van aandrijfwielen van campers tegen te gaan, zijn tegels aangelegd waar gras doorheen groeit. Geen idee of er brood was. We hadden nog van alles bij ons uit Nederland op weg naar het zuiden

Gereisd met partner in mei 2017

Ideaal voor doorreizen

N. De Jong,
7-11-2018

Prima overnachtingscamping!

Camping " loopt" snel vol.

Mooie ruime plekken, ideaal voor een nachtje.

Prima sanitair gebouw.

Loop de camping af, aan deze straat stap je op de bus naar Luxemburg stad.

Ook aan deze straat zit dichtbij de camping een prima pizzeria.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Camping Alzingen (Luxemburg). 1-09-2019 – 2-09-2019.

Typische doorreiscamping langs een drukke doorgaande weg, maar deze is vlug vol. Vroeg aanmelden dus. Receptioniste spreekt Frans Duits Engels. Plaatsen zeer groot (250-300m2) tot gemiddeld. Afgebakende plaatsen door ligusterheggen met en zonder schaduw onder lindebomen, kastanje beuk. Water en elektriciteit nabij. Fraaie toiletgebouwen, zeer schoon. Wasmachine ruimte met muntautomaat. Speeltoestellen voor kleine kinderen wat verouderd en zijn toe aan onderhoud.

Volleybalveldje. Gratis WIFI bij de acceuil .Cafetariaatje op de camping alleen “savonds open.

Rolstoelvriendelijke camping. Tankstation vlakbij met kleine supermarkt. Langs de camping een fietspad dat rechtstreeks naar het centrum leidt.

Gereisd met vrienden in september 2018

Jammer

J v loon,
      19-9-2018

Mooie omgeving in een stadspark goed onderhouden en schoon.

Beetje teveel omgevingsgeluid maar niet echt storend .

Heel veel1 nacht staanders echt een doortrek camping.

De cheffin zou best iets aardiger mogen zijn, de enige snackbar heeft een wel heel klein assortiment en niet alles is beschikbaar.

Grootste irritatie zijn de douches ,of ze werken niet (ingewikkeld systeem met een minuten automaat) of er komt alleen koud water.

Jammer had best aardig kunnen zijn nu is het tegenvallend.

Gereisd met partner in september 2018

Ideale doortrekcamping

ELS,
      10-9-2018

Heel propere camping, kleine plaatsjes, fijne ligging, de camping uit rechts 50 meter ligt restaurantje waar je lekker kan eten, tevens heel vriendelijke uitbater. Receptie op de camping aardige behulpzame mevrouw. Sanitair heel proper, onderhoud niets op aan te merken. Wel de hondeneigenaren die naast de camping een wandelpad hebben om de viervoeter uit te laten MET vuilbakken voor de zakjes en nog lieten ze het liggen wat me enorm stoorde. Snappen deze het niet dat ze het zo voor iedereen verpesten?

Gereisd met partner in augustus 2018

Wat de gardienne betreft: die dame valt best mee. Er is inderdaad een flinke set duidelijke regels, en die worden gehandhaafd, maar dat leidt er wel toe dat het een rustige en brandschone camping is. Wij konden prima met haar overweg: ze blijkt zelfs gevoel voor humor te hebben. Wie bezwaar heeft tegen de regels op zich dient zich tot de gemeente te wenden, want die heeft ze vastgesteld. Wij vinden dit een prima camping, zowel als stopover als voor een bezoek aan Luxemburg (diverse bussen naar Luxemburg-stad op 100 meter van de camping).

Negeer de receptioniste

Papillon,
      8-8-2018

Geweldig sanitair en erg rustig. Mooie plaats om als doorgangscamping te gebruiken. Jammer dat de receptioniste zeer onvriendelijk en bijna op bevel haar orders snauwde. Gemiste kans!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi camping, Absoluut Niet gastvrij!

Arjan,
      5-7-2018

Een mooie camping maar, Ze moeten de receptioniste direct vervangen. We kwamen aan voor twee nachten ivm bezoek aan Luxemburg. Bij de receptie een Zeer ongeïnteresseerde mevrouw. Je kan er alleen contant betalen, (niet echt van deze tijd) We werden direct verzocht om te gaan pinnen aan de overkant van de weg. Toen ik een opmerking tegen mijn partner maakte vertelde ze snel dat we wel eerst de caravan weg mochten zetten. Ik wilde elders gaan kijken maar mevrouw wist te vertellen dat ze alles verstond. Prima toch, hopelijk ook dat ze wel wat vriendelijker mag zijn!! Vervolgens een waslijst met campingregels gekregen. Douchen tussen bepaalde tijden en dan nog koud water ook, niet te hard met de autodeuren slaan, etc. Natuurlijk regels nodig maar te kan ook. Meerdere gasten met dezelfde onvriendelijke ervaring.

Positief, grote schone plaatsen, mooi sanitair, goede fietsroutes.

Gereisd met partner in juli 2018

weinig souplesse

friso,
      25-8-2017

voor een nacht is dit een goede camping, wel met een groot aantal strakke regels waar men niet vanaf wenst te wijken (luxemburgse standaard ?). Om de tent even te laten drogen wilden we iets langer (uurtje) blijven staan om het zonnetje zijn werk te kunnen laten doen. Onmogelijk, zelfs niet voor een halve dag bijbetalen, moest minimaal een volle nacht zijn. Redelijk onvriendelijk personeel.

Wel netjes, schoon en (lachwekkend) stil om 9 uur op een mooie zomeravond. Let op, om 7 uur begint het geraas van kerkklokken, wegrijdende campers, vliegtuigen, en snelweg. Is geen wanklank overigens, dat wisten we.

Bij de vraag of het zwembad open was kregen we een halve snauw dat dit alleen voor kinderen was en dat we zelf maar moesten kijken.

Sanitair verdient een pluim. erg schoon en goed !

Eetgelegenheden (pizza, aziatisch) zijn alleen buiten de camping. Bakker idem, geen broodjesservice.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bon Accueil in Alzingen/Hesperange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bon Accueil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.