Weilerbach

Reviews over Weilerbach

Prachtige omgeving, vlakbij Echternach ideaal om met 9 een

Jean Appelboom
    14-6-2005

Prachtige omgeving, vlakbij Echternach ideaal om met 9 toffe mensen een weekendje door te brengen in augustus. Breng zeker een bezoekje aan Grevenmacher bij de bottelarij van Bernard Massard. Of stop ook even in de Cornelyshaff bij brouwerij Ourdaller. Jaja, Luxemburg is echt de max. Stop vooral je auto vol met sigaretten en versjacher ze in de buurt. Het levert aardig op ! Luxemburg stad is onvergetelijk. Op zaterdagvoormiddag markt en dan shoppen in de winkeltjes. Een wandeling hier door klein Zwitserland... om verliefd op te worden. Dit moeten we volgend jaar nog eens doen. Oh ja het Luxemburgs is een mega-coole taal. Veel te moeilijk om te leren weliswaar maar soit. Met handen en voeten desnoods. Luxemburg Rocks...

Gereisd Anders in Tue Jun 14 2005 14:03:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor de echte natuurliefhebbers

Pam
    22-3-2004

Voor de echte natuurliefhebbers. Erg veel bezienswaardigheden als kasteeltjes en dergelijke. Prachtige wandelroutes langs beekjes met kleine bruggetjes, tussen spleten en kieren tussen de rotsen. ECht een aanrader,vooral het duivelspad.

Gereisd Anders in maart 2004
Weilerbach scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews