Reviews over Steinheim

Netjes maar beetje gedateerd

natasha,
    6-5-2015

Wij hebben hier 1nacht doorgebracht omdat er een feest was bij het door ons geboekte hotel. De kamer was ruim en netjes net als de badkamer. De inrichting is typisch Duits en wat gedateerd. Achter het hotel ligt de rivier en aan de andere kant hiervan zit je al in Duitsland. Ontbijt wordt geserveerd aan tafel en is goed maar niet uitgebreid. De inrichting van het hotel is wat gedateerd. Het personeel was vriendelijk maar gereserveerd. Naast het hotel is er parkeergelegenheid. Er ligt veel info en foldermateriaal van de omgeving. De prijs van de kamer vonden wij aan de pittig kant voor de kwaliteit die je krijgt. In het dorp is niets te doen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Boukje,
    5-8-2014

Hotel an der Sauer is een perfect hotel voor wanneer je luxemburg land/stad wil bezoeken. Het ligd bijna tegen echternach aan,waar je leuke dingen kunt zien en doen. De eigenaren zijn vriendelijk en voor de prijs krijg je heel veel. De kamer was netjes met een luxe badkamer. Alleen zijn de kamers aan de achterzijde wel wat gehorig vanwege de weg achter het hotel.

Hotel Gruber is een aanrader

Opsomer Luc,
    4-4-2009

Hotel Gruber is ons zeer goed bevallen , vriendelijk en eten was voortreffelijk . Voor herhaling vatbaar.

Kamer was net en mooi, hotel is heel goed gelegen .

Hotel Gruber is een gezellig familiehotel, gelegen aan de

Ferry,
    16-7-2007

Hotel Gruber is een gezellig familiehotel, gelegen aan de doorgaande weg richting Echternach. Op zich geen schitterende locatie, maar wel praktisch gelegen voor de mensen die niet in het toeristische Echternach willen verblijven. Er is wel een grote tuin achter het hotel, dus kinderen kunnen zich er prima vermaken. Het ontbijt is simpel; wat broodjes, jus d'orange, een gekookt eitje en wat jam plus kaas óf vleesbeleg. Geen buffet. Ik heb er niet gedineerd, dus kan daar niets over zeggen. De service is prima en ook de kamers zien er fris en verzorgd uit. Er is gratis parkeerruimte naast het hotel.

Prima driesterren hotel met vriendelijke bediening en

m de lange,
    25-8-2006

Prima driesterren hotel met vriendelijke bediening en schone kamers.

Steinheim scoort een 6,8 uit 10, op basis van 4 reviews