Steinheim

Reviews over Steinheim

Prima Hotel

Elja en Jan
    7-6-2009

Wederom 2 nachten gast geweest bij Hotel Gruber in Steinheim. Mocht U in deze regio een goed hotel zoeken dit hotel is prima. Gastvrije vriendelijke bediening. Goed ontbijt en nette kamer. Mooie tuin die bij het hotel hoort, waar je in alle rust kunt vertoeven. Goede parkeerplaatsen en openbaar vervoer voor de deur. Prima hotel.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Steinheim is vooral het voorportaal voor Echternach als je

Ferry
    16-7-2007

Steinheim is vooral het voorportaal voor Echternach als je het mij vraagt. Het plaatsje zelf is erg rustig en daarom door ons gekozen om hier te verblijven zodat je niet altijd in de drukte van Echternach hoeft te zitten. Het is een schitterende omgeving en er is rust, veel rust. Wil je uit eten of een bar bezoeken, dan ligt Echternach op ongeveer 4 km.

Gereisd Anders in juli 2007

Een prachtig, proper en rustig hotelletje die zeer is Een

verplancke - Lievens
    3-7-2007

Een prachtig, proper en rustig hotelletje die zeer positief, familiaal is uitgegroeid. Een gezellig restaurant, waar het aangenaam is om je goed gevuld en aantrekkelijk geserveerd bord tot de laatste restjes leeg te maken........... een rustig streek om te wandelen,en voor de flinke stappers, enkele km van echternacht
    ECHT EEN PLAATSJE OM EENS TOT RUST TE KOMEN.
    Groetjes uit het "verre" WEST-Vlaanderen.

Gereisd Anders in juli 2007
Steinheim scoort een 6,8 uit 10, op basis van 4 reviews