Camping Du Port

Meer campinginfo

9 reviews over Camping Du Port

• 5ben08-07-2016

nooit meer!

de uitbater is nieuw en totaal geen respect voor de campeerders. ik hoop dat de gemeente Schengen het gaat inzien en hem komend jaar geen nieuw contrakt aanbied, deze man is de onbeschoft hem zelfe. wij zijn er 30 jaar geweest. nooit meer.!!!!!!!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9nico concorde12-04-2012

verrassend

rustige, aan de moezel gelegen camping. zeer attente en vriendelijke ontvangst.Uitermate aardige havenmeester, die je op de plek zet. Supersanitair splinternieuw, frequente schoonmaak, superschoon.Leuk restaurant met terras en uitzicht op de jachthaven.In het dorp Op loopafstand) is niet veel te doen maar Remich is dichtbij. Prachtige speeltuin voor kinderen. Alleeer verzorgd.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8c. de blom18-05-2010

aanrader

Rustige schone camping. Prima fietsomgeving. Op de boothelling gebeuren spannende dingen. Aan overzijde van de Moezel is een vuilverwerkingsloods waar bij extreme warmte de dakluiken open gaan.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Loes Corstens18-09-2007

Wij zijn in Augustus 2007 op deze camping geweest. De camping was heel mooi en niet te druk. Het dorpje Schebsingen was niet zo veel. Remich daarintegen is wel erg leuk. De afstand is goed te doen op de fiets. (+/- 5 km) 10 km verder over de Duitse grens is een grote Aldi en binnenkort een Lidl. De camping is leuk omdat er een jachthaven bij ligt. Wij hebben echter 1 avond (van de 7 dagen) buiten kunnen zitten. Dit i.vm. verschrikkelijke stank. Dit komt doordat aan de overkant van de Moezel een hele grote loods staat die bij een compostfabriek hoort. In die loods wordt gemaaid gras opgeslagen en dat ligt daar te rotten. 's Avonds of 's morgens (dat weet ik niet precies) gaan die vensters open en komt die stank onze richting op. Het maakt daarvoor niet uit of het waait of windstil is. Onze vakantie was leuk, het weer was ook goed, maar deze stank heeft heel de week verpest. We hebben zelfs tussendoor overwogen om op zoek te gaan naar een andere camping. Houd hier rekening mee!

• 5Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8Miep Budde24-02-2007

Mooie camping aan de Moezel. Apart terrein met camperplaatsen aan de jachthaven. Leuk restaurant met terras met uitzicht over jachthaven, kleine maar volledige kampwinkel, lekkere douches. Vanaf de camping loop je langs de Moezel naar Remich. Vanuit het dorp rijdt een bus.

Anders

• 8Castermans12-07-2005

zeer goede camping, vlakbij moezel, vriendelijke uitbaters.

Anders

0 tips over Camping Du Port