Camping Du Port

2007

Mooie camping aan de Moezel

Miep Budde
24-2-2007

Mooie camping aan de Moezel. Apart terrein met camperplaatsen aan de jachthaven. Leuk restaurant met terras met uitzicht over jachthaven, kleine maar volledige kampwinkel, lekkere douches. Vanaf de camping loop je langs de Moezel naar Remich. Vanuit het dorp rijdt een bus.

Gereisd Anders in Sat Feb 24 2007 10:41:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

zeer goede camping, vlakbij moezel, vriendelijke uitbaters

Castermans
12-7-2005

zeer goede camping, vlakbij moezel, vriendelijke uitbaters.

Gereisd Anders in juli 2005

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Port in Schwebsingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.